Citat:
Ursprungligen postat av
OgodFinally
Grishoran är oduglig, hon skapar våld i en situation där det är enkelt att prata personen tillrätta har man talang inom tal.
Hon borde bestraffas hårt, alla andra odugliga grisarlsen borde genomgå kommunikationstest för att se att de klarar av det som krävs.
Att poliser blir utbildade i att skrika är så satans dumt att jag inte kan sätta ord på det, den som fattade det beslutet har ansvar för synnerligen mycket våld och orättvisa domslut. Den personen borde stympas.
Jag kan bara hålla med. Tror att 90% av befolkningen bara blir mer aggressiva och fientliga om någon skriker åt dem. Samarbetet blir definitivt sämre. Möjligen finns det någon enstaka stackare som blir rädd och gör som den skrikande säger. Ytterst tveksam taktik skulle jag säga.
För övrigt undrar jag varför det är så många som kallar kvinnliga poliser för "horor". Jag hyser i alla fall betydligt större respekt för prostituerade än vad jag gör för poliser. Och nej - jag besöker inga fnask, men jag tror att de har betydligt större yrkesheder än vad den genomsnittliga polisen har.
Många poliser förefaller väldigt obildade, klantiga, otränade och med bristande social och empatisk förmåga. Om vem som helst skulle beté sig på det vis den kvinnliga polisen gör i denna film, även givet de "hot" som uttalas av mannen att "spränga gatan" osv, ja då hade vederbörande fått se fram ett medellångt fängelsestraff för grov misshandel. Det är jag fullständigt övertygad om.