• 3
  • 4
2013-10-27, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slajen
Hller med.. r det fint rka blir man skn p .2. r det RIKTIGT bra blir 2 pers bnga p .3 tillsammans. Lite smre kanske man mste slnga i 0.25-3. Aldrig varit med om ngon som ens klarar att f i sig 1.4 BRA rka. Helt omjligt.. Man dckar ju halvvgs:P

U gotta be kidding me! Finns massor av mnniskor som kan rka mycket mer n s, kolla bara p youtube Men jag r nog inte en av dom, Eller s r jag det.
Citera
2013-10-28, 12:48
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Var det lngesen du rkte? Vet inte om det tar lngre tid fr kroppen att uppfatta vad som inhalerats om du har haft ett lngvarigt uppehll n om du varit "van".

Annars skulle jag sga 2-3 minuter max. 20-30 minuter, som vissa sger, lter helt strt.

Ja jag har aldrig mrkt av att det tagit ett tag, jag r hg redan nr jag slcker jointen, sen visst kan det g 5 minuter medan jag gr in igen och jag knner lite hur ruset stegrar.
Citera
2013-10-28, 13:43
Medlem
Kluffs avatar
http://www.leafly.com/hybrid/blue-cheese Ls om Blue Cheeses effekter p den sidan och jmfr, ven kommentarerna! Du lr knappast ha ftt Blue Cheese om du inte blev srskilt hg efter 1.2 gram. Jag kpte BC (p den tiden nr jag fortfarande rkte) i Christiania och 0.2 gram rckte gott och vl fr att bli tokbng i flera timmar.
Citera
2013-11-14, 21:41
Medlem
Woonlys avatar
Sorry har varit borta ett tag! Men ni som sger att jag r nybrjare kan ju g till sngs direkt. Men ja, jag blev med strsta sannolikhet lurad av honom. Ni undrar varfr jag la s mycket i en holk, en enkel anledning som r att jag bara knde fr det och tror ni vet vad jag menar nr man ibland bara blir sugen p att gra ngot s gr man det, s var det! Ville se lite hur mycket jag kunde klara haha. Lste nytt 3 dagar eftert och d la jag ca .5g och d var man redigt borta

-Woonly
Citera
2013-11-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woonly
Tjena,
Jag har en snubbe jag har kpt av det senaste ret och han har alltid gett mig bra bitar och bra rka. Lste av honom igr kvll igen och han hvdade att det var Blue Cheese och att det skulle enligt honom vara riktigt bra! S idag nr jag vaknade meckade jag en lite strre holk med ca 1,2g fr att f en go start p dagen och som jag nyligen rkte, men sitter hr nu och inser att jag knappt knner mig bng. Har jag blivit grundlurad p rkat eller borde jag bara vnta nnu lngre (har vntat ca 10-15 min)? Luktar och knns som riktigt bra rka men knner inte av det..

-Woonly

Har du vldigt hg tolerans? Menar om du rker varje dag och gjort det vldigt lnge?

Sjlv rker jag 0.3 ensam rena och blir riktigt bng.. S om du inte blig bng p 1.2 gram s r det ngot vldigt fel (jag sjlv hade dckat p 1.2 ensam..)
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in