Citat:
Ursprungligen postat av
simson12
Är själv drabbad av Lexbase och har bestämt mig IDAG (inatt rättare sagt) för att aldrig handla mer än det ytterst nödvändiga i detta Lexbase-land - av princip. Skål på det!
Jag stödjer inte ett land som ställer sig bakom Lexbase. Det är helt enkelt inte mer än rätt i detta fall att handelsbojkotta det här landet, eftersom det inte lever upp till de mänskliga rättigheterna. Och det är vi som är "förekommande" på Lexbase som diskrimineras, inga halshuggare från Syrien eftersom de knappast finns där (men detta är en annan fråga). Samtidigt sparar man en hel del pengar, som man lägger på hög. Sluta genast upp att köpa lotter, säger jag, eftersom de går oavkortat till den vidriga Lexbase-kassan, alltså statskassan i ett land där beslutsfattarna sluter upp bakom Lexbase.
Man behöver t ex inte handla på HM eftersom Lexbase sätter en svårare stämpel på dig än vilket plagg du än kan köpa där, och man kan leva väldigt billigt. Helst ska pengarna hamna utan mellanhänder i utländska företag, dvs i länder där Lexbase aldrig skulle vara möjligt.
Dyrare saker köper man - av princip - i något grannland eller något annat land.
Jag hoppas fler sluter upp bakom denna handelsbojkott och jag skiter helt i vad vissa här, med återkommande kommentarer i denna tråd, säger eftersom de verkar ha en egen agenda. Jag har min agenda, ja, och det "står jag för", som är älsklingsuttrycket hos dessa personer som faktiskt INTE "står upp" för sin agenda.
Tycker generellt att dömda brottslingar ska flytta från landet Sverige!
Brottslingar=stora summor pengar för skattebetalare.
Enligt BRÅ är prislappen för ett utanförskap för 20 personer uppgår till 250 miljoner kronor.
20 personer=20 brottslingar=250 miljoner!
https://www.bra.se/bra/nytt-fran-bra...med-brott.html
Jag uppmanar folk att bojkotta brottslingar så de tvingas flytta till Syrien och jobba!
Ta med de nyanlända och visa vägen som (Svenskar)
Jag hoppas fler sluter upp bakom denna brottsbojkott så vi slipper betala för avskummet eller
framförallt slipper bli utsatta för brott!