Citat:
De r inte intresserade. Sedan vad det kan bero p kan ju skilja sig, men ja uteslutande handlar det om att du har blivit utkonkurrerad.
Har man intresse av ngon s svarar man, s enkelt r det. Alla r ju konstant uppkopplade och kollar mobilen hundra ggr per dag.
Tnk dig sjlv, du matchar med din drmtjej. ven om du skulle jobba 80-timmarsvecka, vara ute och resa eller ligga p sjukhus med varje ben brutet i kroppen, visst i helvette skulle du svara p hennes meddelanden eller sga att du satt "lite dligt till" fr tillfllet och kanske blir lite lngsam p att svara.
r man inte snyggast i kortleken s fr man fokusera p sitt game fr att skapa intresse mentalt istllet. Har sjlv brjat vara rak mot tjejer som helt pltsligt blir sega och sga att hon fr skrpa sig eller s skiter man i det. Dels slipper man brnna tid p ngon som inte r intresserad, dels blir vissa tjejer sugna fr att man visar pondus.
Har man intresse av ngon s svarar man, s enkelt r det. Alla r ju konstant uppkopplade och kollar mobilen hundra ggr per dag.
Tnk dig sjlv, du matchar med din drmtjej. ven om du skulle jobba 80-timmarsvecka, vara ute och resa eller ligga p sjukhus med varje ben brutet i kroppen, visst i helvette skulle du svara p hennes meddelanden eller sga att du satt "lite dligt till" fr tillfllet och kanske blir lite lngsam p att svara.
r man inte snyggast i kortleken s fr man fokusera p sitt game fr att skapa intresse mentalt istllet. Har sjlv brjat vara rak mot tjejer som helt pltsligt blir sega och sga att hon fr skrpa sig eller s skiter man i det. Dels slipper man brnna tid p ngon som inte r intresserad, dels blir vissa tjejer sugna fr att man visar pondus.
Mycket mrkligt att det skulle vara frklaringen i mitt fall, fr det frsta den tjejen skrev till mig (hon skrev frst) var: "Du r LITE fr snygg fr mitt bsta!" Sedan skrev hon igen fr att jag inte bemtte direkt, och hon var rdd att det skulle bli svrt fr mig att svara ngot. S snackade vi intensivt som fan, sedan skulle jag till gymmet och hon bad mig skriva s fort jag var tillbaka. Efter det blev hon skitseg, s ja, lustigt.
Vi sgs en gng och ska ses igen. Intresset r inte superstort frn min sida men jag tnkte mest att sllskapet kunde vara trevligt. Dock r hon precis lika seg som hon var innan vi sgs, s det r skert msesidigt. Mste sga att jag gr hem smre hos tjejer n jag hade vntat mig. Har ett bra jobb och har ftt mycket komplimanger fr utseendet, dessutom r intelligens min starkaste sida. Men ngonstans verkar det g fel. Tror det kan handla om att jag kttar p fr mycket med intellektuella (vldigt udda) resonemang. ven om tjejer gillar intelligens s vill de inte att killen ska vara fr avvikande i hur han kommunicerar. Evolutionr psykologi r kanske inte det sexigaste man kan diskutera liksom. Ngot sger mig att det r bttre att hlla det ytligt. Tyvrr.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-03-19 kl. 10:11.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-03-19 kl. 10:11.