Matchade med en asfin tjej imo. Var bara ngot med henne som gjorde henne intressant.
Satt ju ofc p ett tg s visade sig hon bodde rtt lngt bort. Bda bor dock i relativt stora stder s ltt att ta sig med tg. Vi skrev endel och bestmde ev fr att ses.
Men hon r fett wierd, kan g 12h innan svar p snap liksom (aldrig sttt p de beteendet innan).
Sen frgade jag senaste om hon skulle komma nsta lrdag varp hon sger "Jag har planerat att gra de
"
Jag skriver "Najs, kom typ vid 12 d s vi hinner f ut lite av dagen" Sen lite skmtsamt "boka enkelbiljett
"
Hon har lst men inte svarat p 2 dagar nu. Ok att hon r seg p svara men hon har alltid svarat nr hon vl ppnat snapen, men inte nu.
Noll logik nr hon verkat genuint intresserad innan dess. Varfr gr man shr? Knns fett ofrskmt, skulle sjlv aldrig kunna gra s. Sen gillar jag att planera helger och d r det strande att inte veta lget. Rknar sjlvklart med att hon inte kommer nu, och kanske lika bra det pg av distansen.
r mest beteendet jag str mig p. Ger det till sndag drefter tar jag bara bort henne om hon inte skrivit ngot