2016-11-10, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Okej, trodde folket var yngre som anvnde den appen. Kanske jag som r old school ☺️

Du ska vl dock inte ta det jag sger fr en total sanning. Det r bara min uppfattning. Jag hade hela spannet precis i brjan och d upplevde jag att de flesta var strax ver 20 r gamla, men det kan ju bara varit en slump.
Citera
2016-11-10, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Du ska vl dock inte ta det jag sger fr en total sanning. Det r bara min uppfattning. Jag hade hela spannet precis i brjan och d upplevde jag att de flesta var strax ver 20 r gamla, men det kan ju bara varit en slump.
Okej. Ja allts det var min spontana tanke att yngre folk var dr och ldre p match.com haha
Nvl nu vet jag. Tack!
Citera
2016-11-11, 00:04
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Svrt att svara fr alla, men fr mig sjlv skulle jag tycka att 5 match per dag med lokala fina tjejer vore mycket. Tror att jag ftt fem match p tv veckor frn ovanstende s jag ligger i l

Men totalsiffra d?
Citera
2016-11-11, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Hur mnga matchningar r mnga matchingar p tinder om man r snubbe?

Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus

Det r nog vldigt olika. Hr har du en bild frn min telefon nu ikvll.
Bild.

Ja det r nog vldigt individuellt, jag tycker ven att det kan skilja sig markant frn dag till dag.
S hr ser min lur ut just nu😉

https://s13.postimg.org/sj6pcmxev/image.jpg
Citera
2016-11-11, 01:36
Medlem
WhaleMales avatar
Da fuck. Jag var ju asstolt nr jag fick ver 1000. r det inte mycket? Svara rligt.
Citera
2016-11-11, 01:41
Medlem
andreasmms avatar
Verkar som mnga som fr s hr verdrivet mnga matchningar r sdana som sger sig resa mycket i sina jobb. Som jag frstr hamnar man ju lngt upp i blandningen s fort man befinner sig i ett nytt omrde, ngra mil bort. Dessutom anvnds denna boost hit och dit, s jag tror man ska ta det dr med en nypa salt.

Drmed inte sagt att det lr vara killar som ser mycket bttre ut n ngon random Conny och att det inte verkar g vldigt exponentiellt p hur bra man ser ut och bra bilder man har men ver 1000 matchningar p nn enstaka dag i Sverige tror jag r struntprat annars s till vida du inte r Justin Bieber p besk hr.

Sen beror det ju p var man befinner sig geografiskt osv d det r lttare i exempelvis Stockholm. Men sg generellt att du har 8-10 matchningar om dagen, r en bra siffra nu. ver det givetvis nnu bttre.
Senast redigerad av andreasmm 2016-11-11 kl. 01:44.
Citera
2016-11-11, 01:47
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Verkar som mnga som fr s hr verdrivet mnga matchningar r sdana som sger sig resa mycket i sina jobb. Som jag frstr hamnar man ju lngt upp i blandningen s fort man befinner sig i ett nytt omrde, ngra mil bort. Dessutom anvnds denna boost hit och dit, s jag tror man ska ta det dr med en nypa salt.

Drmed inte sagt att det lr vara killar som ser mycket bttre ut n ngon random Conny och att det inte verkar g vldigt exponentiellt p hur bra man ser ut och bra bilder man har men ver 1000 matchningar p nn enstaka dag i Sverige tror jag r struntprat annars s till vida du inte r Justin Bieber p besk hr.

Sen beror det ju p var man befinner sig geografiskt osv d det r lttare i exempelvis Stockholm. Men sg generellt att du har 8-10 matchningar om dagen, r en bra siffra nu. ver det givetvis nnu bttre.

Nej, inte p en dag.
1000 totalt.
Citera
2016-11-11, 01:55
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Nej, inte p en dag.
1000 totalt.

Totalt r vl helt skit samma?
Beror p hur krsen man r, hur mnga brudar som tagit bort en efter att man indikerat att det ska bli liggtrff eller tyckt man varit dryg, hur mnga man har tagit bort sjlv, botar osv.
Att titta p det verkar mest som ngon grej killar gr fr att mjlka sina egon och f bekrftelse frn sliddjur. Jmfr istllet vilka som fr ligga med flest heta brudar frn det hr.
Senast redigerad av andreasmm 2016-11-11 kl. 01:57.
Citera
2016-11-11, 01:55
Medlem
Vad tror ni r den optimala ldern fr en kille/tjej p tinder och varfr? Jag r sjlv 26 och fr mest runt +-2 r. Dvs sllan en tjej p 20/30 r. ven om det hnder.
Citera
2016-11-11, 02:02
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Vad tror ni r den optimala ldern fr en kille/tjej p tinder och varfr? Jag r sjlv 26 och fr mest runt +-2 r. Dvs sllan en tjej p 20/30 r. ven om det hnder.

Optimala ldern fr...?

Optimala ldern fr att knulla tjejer som r i hetaste ldern det vill sga runt 18r r nog att vara runt 20-22r, skulle jag hvda. Tjejer i den ldern vill generellt grna knulla en kille som r nt r ldre. Tror skert mnga smtjejer generellt egentligen tnder p ldre mn n s, men det r antagligen lskigare att g ut p ntdejt/sextrff med ngon typ 10r ldre nr man bara r 18r och sen s ser ju svenskar som det ngonting hemskt ifall en man r fr mnga r ldre och det spelar in.
Citera
2016-11-11, 02:24
Medlem
Matchade med en asfin tjej imo. Var bara ngot med henne som gjorde henne intressant.
Satt ju ofc p ett tg s visade sig hon bodde rtt lngt bort. Bda bor dock i relativt stora stder s ltt att ta sig med tg. Vi skrev endel och bestmde ev fr att ses.

Men hon r fett wierd, kan g 12h innan svar p snap liksom (aldrig sttt p de beteendet innan).
Sen frgade jag senaste om hon skulle komma nsta lrdag varp hon sger "Jag har planerat att gra de "

Jag skriver "Najs, kom typ vid 12 d s vi hinner f ut lite av dagen" Sen lite skmtsamt "boka enkelbiljett"

Hon har lst men inte svarat p 2 dagar nu. Ok att hon r seg p svara men hon har alltid svarat nr hon vl ppnat snapen, men inte nu.

Noll logik nr hon verkat genuint intresserad innan dess. Varfr gr man shr? Knns fett ofrskmt, skulle sjlv aldrig kunna gra s. Sen gillar jag att planera helger och d r det strande att inte veta lget. Rknar sjlvklart med att hon inte kommer nu, och kanske lika bra det pg av distansen.

r mest beteendet jag str mig p. Ger det till sndag drefter tar jag bara bort henne om hon inte skrivit ngot
Senast redigerad av LongTerm90 2016-11-11 kl. 02:30.
Citera
2016-11-11, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Optimala ldern fr...?

Optimala ldern fr att knulla tjejer som r i hetaste ldern det vill sga runt 18r r nog att vara runt 20-22r, skulle jag hvda. Tjejer i den ldern vill generellt grna knulla en kille som r nt r ldre. Tror skert mnga smtjejer generellt egentligen tnder p ldre mn n s, men det r antagligen lskigare att g ut p ntdejt/sextrff med ngon typ 10r ldre nr man bara r 18r och sen s ser ju svenskar som det ngonting hemskt ifall en man r fr mnga r ldre och det spelar in.

Skert 22 fr 18ringar ja. Jag har 18-31 men vnsterswipar nstan alla 18, ngra enstaka fr hger men hnder knappt jag matchar med dom, och jag fr vl generellt mkt matches s antar de helt enkelt inte har med mitt lderspann alls i vissa fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in