2016-11-10, 17:44
Medlem
Vad betyder det lilla hjrtat man kan trycka efter svaret frn den jag skriver med?
Citera
2016-11-10, 19:26
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Vad betyder det lilla hjrtat man kan trycka efter svaret frn den jag skriver med?

Du gillar meddelandet. Som p Facebook. Du har aldrig funderat p att prova trycka p det? Enklare att logga in p Flashback, leta upp den hr trden och frga hr?
Citera
2016-11-10, 20:37
Medlem
S man har ngra matchingar, hlsade efter ngra timmar och nu, 2 dagar senare fortf. inget svar.
Vad r grejen? Kvinnor allts...suck
Citera
2016-11-10, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
Du gillar meddelandet. Som p Facebook. Du har aldrig funderat p att prova trycka p det? Enklare att logga in p Flashback, leta upp den hr trden och frga hr?

Jo jag har tryckt p det p alla jag skriver med och inget har hnt. Ingen av dem sa ngot om det. Frvntade mig att tio nakna oskulder skulle komma hit...
Citera
2016-11-10, 20:47
Medlem
WhaleMales avatar
Hur mnga matchningar r mnga matchingar p tinder om man r snubbe?
Citera
2016-11-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale

Svrt att svara fr alla, men fr mig sjlv skulle jag tycka att 5 match per dag med lokala fina tjejer vore mycket. Tror att jag ftt fem match p tv veckor frn ovanstende s jag ligger i l
Citera
2016-11-10, 20:56
Medlem
Intressant frga till er tinderanvndare, hur gamla r ni? Eller vad ligger snittldern p hos anvndare av denna app?
Citera
2016-11-10, 21:17
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Jo jag har tryckt p det p alla jag skriver med och inget har hnt. Ingen av dem sa ngot om det. Frvntade mig att tio nakna oskulder skulle komma hit...

Nja, jag trycker aldrig p den. Den knns helt meningsls.

Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale

Det r nog vldigt olika. Hr har du en bild frn min telefon nu ikvll.
Bild.

Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Intressant frga till er tinderanvndare, hur gamla r ni? Eller vad ligger snittldern p hos anvndare av denna app?

Jag r 28. De flesta tjejer jag matchar med r vl mellan 20 och 35 trots att jag har hela ldersspannet aktiverat.
Citera
2016-11-10, 21:30
Medlem
Hur kan man se om tjejen man skriver med har tagit bort matchningen? Har ett par stycken icke aktiva konversationer.
Citera
2016-11-10, 21:40
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Hur kan man se om tjejen man skriver med har tagit bort matchningen? Har ett par stycken icke aktiva konversationer.

Om hon tar bort matchningen s frsvinner hon frn din lista ver konversationer. Om konversationen finns men inget svar kommer s skiter hon helt enkelt i dig. Trist men sant.
Citera
2016-11-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg

Jag r 28 och har dragit min grns vid 24-35, tycker att ven om det bara handlar om ett ligg s ser jag helst att det inte r allt fr stor ldersskillnad. Skulle tro att medelanvndaren r mer runt 20-23, jag fr i alla fall upp bra mycket fler 24-ringar n 25+, s antalet verkar ka ju lgre man gr.
Citera
2016-11-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Jag r 28 och har dragit min grns vid 24-35, tycker att ven om det bara handlar om ett ligg s ser jag helst att det inte r allt fr stor ldersskillnad. Skulle tro att medelanvndaren r mer runt 20-23, jag fr i alla fall upp bra mycket fler 24-ringar n 25+, s antalet verkar ka ju lgre man gr.
Okej, trodde folket var yngre som anvnde den appen. Kanske jag som r old school ☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in