Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Haha "kuk-karusellen". Anledningen r givetvis att man vill ha ngon utbildad med vuxna vrderingar, samt ej fr gammal fr att fda barn och d hamnar man i ldersspannet 26-32, oavsett vad man sjlv r i fr lder ver 30.
Absolut, kper hela argumentet att det utbud som r vrt att ha sinar upp i ldrarna men det finns fan bra tjejer i 30-rsldern ocks bara att de r s jvla svra att snrja. Ingen aning om det r pga hgre konkurrens, lgre utbudet eller deras sinne som r upfuckat som du skriver. Slutar hursomhelst alltid fr mig att ngon annan Tinder-snubbe kommer in och frstr...
Det vriga hller jag till stor del med om. Anledningen att jag ibland beter mig som en cuck (fruntimmer) och frgar "vart de knner att det r p vg" r att man slipper brnna tid p fel brudar. Om man inte knner ngot efter en knapp mnad s knns det rtt orlimligt att det r ens sjlsfrnde menar jag...
Neger, snlla? Varfr mste din kvinna prompt vara utbildad? Vill du ha en fru och en mor till dina framtida barn eller vill du ha en alfahane som kan komplettera dig?
Du mste frst att ju mer fokuserad en brud r p hennes karrir och lsa ngon bullshit-utbildning, desto mindre kommer hon vara fokuserad p att faktiskt vara en bra fru och bli en bra mamma. Vara feminin helt enkelt.
Kvinnor har sin peak p kttmarknaden runt 18-25rs lder, det r vid den lder som de r mest fertila och har strst chans att hitta s bra mn som de kan f. Att d spenderat sina bsta r p att bara frska konkurrera mot mn tyder p att hennes vrderingar/prioriteringar inte r dr de br vara.
Nr jag kommer hem hungrig och trtt efter en lng och hrd arbetsdag, omringad av massa andra dudes som ocks jobbat rven av sig och har lkringar under armarna - vill jag d komma hem till en hustler, som ocks jobbat rven av sig och gnller om sitt jobb precis nr jag sjlv har avslutat mitt pass?
Nej, jag vill ju komma hem till en rar, st, feminin, vrdande och omtnksam kvinna som doftar gott.
Drfr att det r allting som jag sjlv inte r och som jag inte r omringad av hela dagarna och det r det som attraherar mig.
Det r vad en kvinnas roll br vara i samhllet men pga. all feminism s har man frsts lyckats indoktrinera sdana som dig att tro att de viktigaste egenskaperna hos en kvinna r huruvida hon har X antal hgskolepong i guatemalansk bgpoesi eller vad det nu r fr bullshit som kvinnor brukar studera som renderar i alla ltsasjobb. Om ngonting br du titta efter hennes utbildning i att kunna laga mat, ta hand om ett hushll och andra mnniskor etc.
Nr det gller det dr andra att kunna screena ut sdana som inte r vrda ett lngvarigt frhllande r det ju ltt gjort utan att behva ha ngra samtal om huruvida hon trffar andra frn Tinder.
Och r du p jakt efter en kvinna att bilda familj med s r ju Tinder mer menat som ett komplement, och inte den huvudsakliga kllan du anvnder dig av fr att trffa ngon.