2018-06-09, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Ni fr skriva hr sedan i trden vem som lg med vem

Men vad fan! Alla ska med vi kr ormgrop s klart!
Citera
2018-06-09, 13:02
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Helt rligt s r vi ngra i trden som skert skulle kunna ha ett riktigt gott surr. Jag skulle inte ha bangat en trff. Nu r du dock lngt ifrn mina trakter runt Stockholm.

Det vore kul om du, Bruno, Kroppskakor, Burkmat, Honeyvoice, Extroverto mfl mfl (har skert missat ngon aktiv i trden) fortstter bidra i trden. Lser med nje!

Jaa mystrd

Skulle vilja lgga till ngra namn

Adjoooogle Nivea fabula snubblen Nirvana OvissFramtid Nihenna LongTerm90 och hardusettminapa plus jttekul med nya som skriver s dr blir mnga sikter och vinklar

fler knslomssigt genersa tjejer skes ss fr genusperspektiv .allt r inte sexfinns ven vnskap,respekt och lojalitet

#Tindertrdendapartey
Citera
2018-06-09, 13:10
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ni som brjar tappa hoppet, ta en titt p Marcus S, han ska fylla 50 men flyttar hem nu efter ca 30 r i NY.

Kolla hur jvla frsch han ser ut, han hade ltt kickat ut de p 25 om han hade joinat Tinder.

Nu rkar han fortfarande ha grym kropp iom att han fortfarande modellar heltid, men han r skn nu nd som vill stadga sig och vill skaffa barn, den jvla gigolon

Men bortsett frn kroppen, som alla kan skaffa sig (inte hans genetik med 193 cm och den symmetrin, men lika trimmade kan alla bli) s ser han s clean ut i trynet och d har han inte levt verdrivet hlsosamt.

ven hans gamle vapendragare Beiron r sjukt trimmad nu (alltid varit iofs), och han r ver 50. Ser ut som 35.

Tiden talar fr oss grabbar!

Han ser ju extremt opererad ut. Istllet fr att ha vxt in i en stabil medellders-look (som kan vara vldigt attraktivt i sig) s knns det snarare som att han frsker klamra sig fast i ngon sorts ungdomlighet som gr att det mest ser lskigt ut fr en 50-ring. Kroppen dremot har han, men ansiktet, nej.

Citat:
Vilken jvla bitterhet. Paxar Honeyvoice isf.

Varfr d? Det r vl inget konstigt. Tnkte ocks vem som skulle f henne men vill inte exkludera alternativa lsningar fr de andra heller

Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Men vad fan! Alla ska med vi kr ormgrop s klart!

Human centipede!
Citera
2018-06-09, 14:30
Medlem
Citat:
Haha, ja!

Kompisen var som sagt sjukt dekadent. Legat med ver 100 pers och ven lebbat sig en del. Pratade helt ocensurerat om hur hon brukar slicka rv p varenda kille hon trffar. Jag fattar verkligen ingenting r det ngot tjejer brukar gra? Enligt hennes utsago och ven enligt min kompis s vill typ alla killar det. Sjlv skulle jag verkligen inte vilja att en tjej gjorde det p mig. Christ allts.

Haha, jadu tjejer r ju som dom r. Mina ville dock kra oskyldighetskortet. "Nej, vi har aldrig haft kk's. Jag anvnder min dildo" ja jo host frskning av verkligheten host
En av dom sa ensam frut dock att hon brukade kra in lillfingret i rven p killarna hon knullar d det r sknt. Tror aldrig jag brustit ut i ett snt gapskratt frn ingenstans tidigare. S skulle hon frklara sig med Gpunkten och snt dr.
Citera
2018-06-09, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jaa mystrd

Adjoooogle Nivea fabula snubblen Nirvana OvissFramtid Nihenna LongTerm90 och hardusettminapa plus jttekul med nya som skriver s dr blir mnga sikter och vinklar

fler knslomssigt genersa tjejer skes ss fr genusperspektiv .allt r inte sexfinns ven vnskap,respekt och lojalitet

#Tindertrdendapartey

Men va?! Massa tjejer vad r det fr bgfasoner? Nej, killarna + Honeyvoice (fr att hon r s empatisk) lter som ett gtt koncept!
Citera
2018-06-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jaa mystrd

#Tindertrdendapartey

Fabula r min favorit, hans klassiska citat minns inte exakt, kanske verdriver lite nu men "fan, jag vill ha en flickvn, men jag rkar bara knulla alla"
Bst!
Sen nr han bertta om sitt knullkonto och "serisa" konto, haha!! Visste inte att det fanns sna serisa tindrare hr inne men tv konton t.om
Citera
2018-06-09, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Fabula r min favorit, hans klassiska citat minns inte exakt, kanske verdriver lite nu men "fan, jag vill ha en flickvn, men jag rkar bara knulla alla"
Bst!
Sen nr han bertta om sitt knullkonto och "serisa" konto, haha!! Visste inte att det fanns sna serisa tindrare hr inne men tv konton t.om
Det inlgget r legendariskt

Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Haha, ok, nu kommer jag avslja en av fabulas stora Tinder-hemligheter fr breda massan.

Fan vad skn han r i sitt upplgg
Citera
2018-06-09, 15:09
Medlem
Anteri r lite klockren emellant

Citat:
r det inte sjukt egentligen. Att man knner stolthet och tillfredsstllelse av att f hem en snygg tjej till en frsta trff hemma hos sig. Det r svrt men r man smooth, utnyttjar exakt rtt tillflle och har lite tur s gr det.

Detta hemifrn utan fysisk anstrngning tandes korv med brd i sunkiga klder.
Sista frasen r ju spot on

Citat:
Men jag kommer vara kvar p tget. Tinder har givit stunder av hg klass fr en minimal anstrngning.
S ska det lta, det ska inte bara vara roligt, det ska effektiviseras. Det r det bde fabula och anteri r inne p.

Underbart
Citera
2018-06-09, 15:16
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Men va?! Massa tjejer vad r det fr bgfasoner? Nej, killarna + Honeyvoice (fr att hon r s empatisk) lter som ett gtt koncept!

men tnk lite Bondfilms-konceptdr r inte bara en tjej i den dr r flera olika tjejer som r bra p olika saker

skulle lixom inte blivit nn film really utan dem

#dadadadadadadadadadadadada.dadadadadadada..daa daa dadada

know what I am sayin' ey brushanbro jalla jalla yo?
Citera
2018-06-09, 17:32
Medlem
Jag kom att tnka p en sak. Ni har nmnt en syrisk jurist hr i trden. Brjar hennes namn mjligtvis p D?
Citera
2018-06-09, 18:56
Medlem
Hur r det med prostitution p Tinder? Har ni mrkt av ngot? Hur i s fall?

Har sett en del misstnkta fall, men inget jag kan bekrfta.
Citera
2018-06-09, 20:28
Medlem
Aldrig bevittnat en Flashbacktrd med bttre harmoni n denna just nu.
Saknar Fabula, hoppas han kommer tillbaka snart (Fast fr hans skull hoppas jag att han har en flickvn och aldrig behver tervnda)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in