2018-11-20, 04:53
Medlem
pulverhonungs avatar
Googlade lite och kommit fram till att fr mnga hgerswipes leder till mindre synlighet samtidigt som en alltfr krsen instllning ocks kan leda till mindre synlighet.

Fr starta om kontot, ta bort plus funktionen och swipea mindre helt enkelt.
Citera
2018-11-20, 05:35
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
r du en liten prinsessa ? Tinder r en knullapp och soul mates existerar inte.

Och dr visade du att man inte kan ta dig p allvar. Bravo! 👏
Citera
2018-11-20, 06:04
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
+1!
Du ska i frsta hand se bra ut, ha lite klass och vara normal. Att badrumsselfies inte ingr sger sig sjlvt.

Fr att en sdan r s ltt att ta och att det kan likavl vara en ensam, astrkig person som tagit den?
Citera
2018-11-20, 07:39
Medlem
GeniusGZAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Googlade lite och kommit fram till att fr mnga hgerswipes leder till mindre synlighet samtidigt som en alltfr krsen instllning ocks kan leda till mindre synlighet.

Fr starta om kontot, ta bort plus funktionen och swipea mindre helt enkelt.
Svitt jag frstr nollstlls inte din ELO-rating lngre om du tar bort kontot, krvs att du byter telefonnummer eller anvnder ett annat facebook-konto.. ngon fr grna rtta mig om jag har fel!
Citera
2018-11-20, 08:29
Medlem
Jag har vl trffat runt 25 tjejer sedan i mars kanske. Legat med 10 av dem, typ. Nr jag tnker efter s tror jag det r s att inte en enda av dessa 25 har skrivit frst efter dejt, och d har jag nd gett det ngra dagar innan jag hrt av mig.

De gnger jag har skrivit s r det en som varit extremt taggad att ses igen efter frsta dejten men dumpat mig efter andra, och en som jag haft ngonting kortare med. Resterande har dissat mig.

Knns som helt sjuka siffror nd, i synnerhet i kombo med ligg-ration (har ju knappast velat ligga med merparten av de 15 jag inte gjort det med).

Knns som Truman show eller nt. Det kan inte handla om otur, men jag ser ingen logik i detta. Senaste dejten (som d, precis som de andra, inte hrt av sig) kallade mig playboy vilket rimligtvis innebr att hon uppfattar mig som tillrckligt attraktiv utt sett; andra har tagit avstnd nr jag tvrtom visat tillgivenhet och ppnat mig.

r mina erfarenheter normala? Hur ser era motsvarande siffror ut skulle ni sga?
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-11-20 kl. 09:27.
Citera
2018-11-20, 10:15
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Vad bra att du frskte dr fr jag har hela tiden knslan att du tror du kan lsa tjejerna.

Tar vi nu mig som exempel s rker jag inte,dricker inte, knarkar inte eller knaprar piller men du tror nd att jag var pverkad nr jag skrev. Jag tror det skulle hjlpa dig mycket om du lste dina egna inlgg objektivt fr att se var det gr fel eftersom du inte verkar frst att du hller p att trasa snder dig totalt inuti.

De flesta hr inne har frskt att hjlpa dig men din tjurskallighet och frmga att frklara bort svar som inte passar dig verkar sl ut allt i sin vg. Pltsligt knns det som det r viktigare fr dig att ha rtt hr inne n att komma vidare.

Hr fr du skriftligt p att du har fel och gr allting fel vad det gller dejting. Resultatet blir drefter s rdet r nu att sluta bli s frvnad nr det gr t skogs.

Kunde inte hlla mig fr skratt 😁
Citera
2018-11-20, 10:27
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeniusGZA
Svitt jag frstr nollstlls inte din ELO-rating lngre om du tar bort kontot, krvs att du byter telefonnummer eller anvnder ett annat facebook-konto.. ngon fr grna rtta mig om jag har fel!
Surt sa rven, fr se om jag kan anvnda ngon polsrrs d.

Klart r iallafall att min synlighet och rating r krd i botten ven fast ett par matchningar dk upp i morse.
Citera
2018-11-20, 13:13
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Jag har vl trffat runt 25 tjejer sedan i mars kanske. Legat med 10 av dem, typ. Nr jag tnker efter s tror jag det r s att inte en enda av dessa 25 har skrivit frst efter dejt, och d har jag nd gett det ngra dagar innan jag hrt av mig.

De gnger jag har skrivit s r det en som varit extremt taggad att ses igen efter frsta dejten men dumpat mig efter andra, och en som jag haft ngonting kortare med. Resterande har dissat mig.

Knns som helt sjuka siffror nd, i synnerhet i kombo med ligg-ration (har ju knappast velat ligga med merparten av de 15 jag inte gjort det med).

Knns som Truman show eller nt. Det kan inte handla om otur, men jag ser ingen logik i detta. Senaste dejten (som d, precis som de andra, inte hrt av sig) kallade mig playboy vilket rimligtvis innebr att hon uppfattar mig som tillrckligt attraktiv utt sett; andra har tagit avstnd nr jag tvrtom visat tillgivenhet och ppnat mig.

r mina erfarenheter normala? Hur ser era motsvarande siffror ut skulle ni sga?

Jag har ocks ett rtt stort antal tinderdejter, men ngot frre n dina. Har legat med alla som jag velat med, och har sjlv bara ratat ett ftal. Alltid ftt en andradejt om jag velat. Har ftt ngon diss efter ngra gnger man setts, annars har det sknt nog varit i mina hnder.

En handfull har skrivit frst efter frsta trffen. Min ratio r nog bra, men jag tenderar att trffa tjejer som r rtt lika mig - lite lugna studenter ofta med ngon form av idrottslig bakgrund. Det nmnda skapar nog bra frutsttningar.

Fick hra att jag var kryptisk av min nuvarande dejt. Allt ska inte avsljas direkt, aprop att du flker ur dig hela din livshistoria frsta natten.
Citera
2018-11-20, 13:16
Medlem
anteri17s avatar
Fomalhaut: jag tror iofs du nr tjejer p en hylla ver den jag nr. P min niv r tjejerna fortfarande dmjuka och vettiga nog.
Citera
2018-11-20, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fomalhaut: jag tror iofs du nr tjejer p en hylla ver den jag nr. P min niv r tjejerna fortfarande dmjuka och vettiga nog.

M s vara. Vissa av de jag har trffat har varit helt underskna, men det r blandat. Generellt tycker jag dock att sta tjejer har gett mig bttre respons n de mindre attraktiva. En av de f som har nekat till en andra dejt innan sex snarare n efter det var dock bland det snyggaste jag sett,; dr hade jag dock chansen att f henne fr kvllen men tog den inte ... vilket verkade f henne att ledsna.

En av helgens dejter var bland de skummaste hittills fr dr var tjejen extremt positiv och liksom anspelade p sex (mellan oss) nstan hela tiden. Hennes vervikt gjorde att jag inte knde nn direkt attraktion (jvligt synd fr hon var gullig och vldigt st i vrigt), men hade nd ett trevligt mte. Det som r s extremt konstigt r dock att hon till synes helt sonika reste sig och gick ivg p toaletten fr att sedan komma tillbaka, ta sin jacka och vilja g drifrn fr att ka hem.

Jag skickade SMS till henne och skrev nt i stil med "Jag r ledsen om jag sa nt oknsligt, det var inte alls min mening. Hoppas du r hemma snart och kan krypa ned i sngen snart." Svaret jag fick tydde nog nd p att hon invnde mot ngot jag sagt, fr hon skrev nmligen: "Hej och tack fr ikvll! Nu sitter jag p bussen hem. God natt!" Allts ingen kommentar p det jag sa om oknslighet. Tror hon blev sur fr att jag snackade en del om ex och Tinder-dejter, men grejen r den att hon visade intresse fr dessa frgor, till exempel genom att be att f swajpa p min Tinder.

Hade jag sett en potential mellan oss tv hade jag dock taggat ner att diskutera tidigare frehavanden. Men det konstiga r ju att hon gick ifrn att inte alls verka ta illa vid sig till att bara vilja drifrn.
Citera
2018-11-20, 14:15
Medlem
Skopjas avatar
Hittade hromdagen en kille p YT, Daniel nnting om jag minns rtt, som r jvligt vass p det hr, helt klockrena svar och skn snubbe. Ska posta den sen vid tillflle s ska ni f se vad jag nu har inspirerats av.

Bye-bye nudepics! Trnar ju nd inte s knns lite sjlvmord typ att ha sna.
Citera
2018-11-20, 14:17
Medlem
Citat:
dr hade jag dock chansen att f henne fr kvllen men tog den inte ... vilket verkade f henne att ledsna.
Tbh, d r man nog inte s intresserad till att brja med skulle jag sga, om det hnger p sdant.
Citat:
Allts ingen kommentar p det jag sa om oknslighet. Tror hon blev sur fr att jag snackade en del om ex och Tinder-dejter, men grejen r den att hon visade intresse fr dessa frgor, till exempel genom att be att f swajpa p min Tinder.
Det dr med att snacka ex och andra Tinder-dejter r ju alltid lockande (det r ju ngot man nstan alltid har gemensamt med sin dejt), och jag har sjlv gjort det. Men man mste passa sig jvligt noga och inte vrka ur sig allt fr mycket om det. Srskilt vi hr i trden med mer eller mindre diger historik. I slutndan tror jag mnga tjejer fr lite fel signaler om en nr man visar upp sin "svarta bok".

Sdant fr man spara till lite lngre in i relationen, nr det krvs lite mer fr att sra ngons ego, som jag tror det gr fr vissa tjejer nr man (som de kanske uppfattar det) skryter lite om sina tidigare ervringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in