Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Fomalhaut: jag tror iofs du nr tjejer p en hylla ver den jag nr. P min niv r tjejerna fortfarande dmjuka och vettiga nog.
M s vara. Vissa av de jag har trffat har varit helt underskna, men det r blandat. Generellt tycker jag dock att sta tjejer har gett mig bttre respons n de mindre attraktiva. En av de f som har nekat till en andra dejt innan sex snarare n efter det var dock bland det snyggaste jag sett,; dr hade jag dock chansen att f henne fr kvllen men tog den inte ... vilket verkade f henne att ledsna.
En av helgens dejter var bland de skummaste hittills fr dr var tjejen extremt positiv och liksom anspelade p sex (mellan oss) nstan hela tiden. Hennes vervikt gjorde att jag inte knde nn direkt attraktion (jvligt synd fr hon var gullig och vldigt st i vrigt), men hade nd ett trevligt mte. Det som r s extremt konstigt r dock att hon till synes helt sonika reste sig och gick ivg p toaletten fr att sedan komma tillbaka, ta sin jacka och vilja g drifrn fr att ka hem.
Jag skickade SMS till henne och skrev nt i stil med "Jag r ledsen om jag sa nt oknsligt, det var inte alls min mening. Hoppas du r hemma snart och kan krypa ned i sngen snart." Svaret jag fick tydde nog nd p att hon invnde mot ngot jag sagt, fr hon skrev nmligen: "Hej och tack fr ikvll! Nu sitter jag p bussen hem. God natt!" Allts ingen kommentar p det jag sa om oknslighet. Tror hon blev sur fr att jag snackade en del om ex och Tinder-dejter, men grejen r den att hon visade intresse fr dessa frgor, till exempel genom att be att f swajpa p min Tinder.
Hade jag sett en potential mellan oss tv hade jag dock taggat ner att diskutera tidigare frehavanden. Men det konstiga r ju att hon gick ifrn att inte alls verka ta illa vid sig till att bara vilja drifrn.