Citat:
Du gjorde helt rtt. Varfr i hela friden skulle man dejta ngon serist som inte hr av sig, oavsett hur mycket vederbrande har att gra p jobb och socialt? Fr inte ihop det alls.
Absolut, sna kan man ju spara och lgga i sin pipeline medan man trffar andra och dra ivg nt mess ngon regnig dag. Dock fattar jag inte varfr man frivilligt skulle stta sig i en sn beroendestllning och brnna sin dyrbara tid p att sitta och titta p en svart telefon nr man kan trffa ngon som faktiskt vill investera.
Absolut, sna kan man ju spara och lgga i sin pipeline medan man trffar andra och dra ivg nt mess ngon regnig dag. Dock fattar jag inte varfr man frivilligt skulle stta sig i en sn beroendestllning och brnna sin dyrbara tid p att sitta och titta p en svart telefon nr man kan trffa ngon som faktiskt vill investera.
Citat:
Jag frstr att det kan vara frustrerande nr man vntar p ett svar, men frn tjejers perspektiv tror jag fortfarande p det som jag frst skrev, att man helt enkelt har andra saker fr sig. Jag personligen tnker aldrig p om ngon tjej svarar eller inte... svarar de inte s fine, svarar de s fine.
Jag kper faktiskt det ni bda sger men resonerar samtidigt att det beror lite p i vilket stadie man befinner sig.
Skriver man via tinder, sociala medier etc till ngon man inte knner s r man frmodligen bara en av massvis med andra personer som hr av sig och svarstiden blir nog drefter.
Men dremot r det en person som man trffat tidigare eller har ngot personligt band med verlag s hr det till vanligt hyfs att man svarar inom en rimlig tid, antingen fr att hlla konversationen flytande eller fr att sga med ngra lmpliga ord att man inte r intresserad.
Och det r det frsta av det ovanstende som r mitt problem, att f en person som jag inte knner att faktiskt vilja trffas och att man lser detta innan intresset frn deras sida svalnar.
Fr jag bara ta och trffa en person face mot face s brukar allt lsa sig drifrn.