Citat:
Ursprungligen postat av
Ruttet-apple
Du fr grna utveckla resonemanget. P vilket stt verkar jag vara autistisk? Vad r det i det sociala spelet som jag missat?
Att du frmodligen r vuxen och att du skriver saker som
"Hahaha sger hon som mste g en universitetsutbildning i kommunikation eller?
Och jag objektifierar dig? Det r du som r p tinder och har en bild dr du ligger i baddrkt och visar upp din kropp. Du kanske kan lgga upp en bild p fittan ocks?"
"r det inte bara du som r lite verknslig?
Det konstiga r att du aldrig kan sga ngot konkret som faktyskt betyder ngont, bara komma med meningslsa floskler som att jag objektifierar, r ett psykfall osv."
Bda dessa citat skriker autistisk flashbackkrigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
countolaf
Tvrtom s verkar han ju se igenom det sociala spelet och bara kra p som han sjlv vill, utan hnsyn till ngot ljligt socialt spel. Visst, det kommer antagligen inte funka men hans integritet r bevarad eftersom han skriver det han knner fr och gr sig inte till.
Skulle han f en brud p det viset s kan han vara sker p att han fick henne genom sitt egna sociala spel, inte ngon annans och verkligen inte Flashbacks eller Tinderbrudarnas sociala spel.
Om det sociala spelet inkluderar att sknka pengar till tjejer som tigger om donationer fr att visa upp sina rvar s skulle du antagligen inte ha ngra problem med det, fr det r ju det sociala spelet. Snacka om 0 kritiskt tnkande och cuckmentalitet.
Nja, visst att han kr p vad han sjlv vill. Men socialt spel behver ju inte vara inom samhllets mallar, utan det handlar snarare om hur man r socialt skicklig. Hade en tjej svarat att hon vet att hon r snygg s hade jag ocks kunnat vara dryg eller s hade jag tagit bort henne direkt. Han gr ju snarare tvrtom och ger henne en till nnu strre komplimang nr hon redan var visat att hon r cklig och borde snkas. Efter det ser det ju ut som tv barn som tjafsar i sandldan.