2019-01-05, 12:47
Medlem
Ruttet-apples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klopa
Du verkar vara autistisk. Noll koll p det sociala spelet.

Du fr grna utveckla resonemanget. P vilket stt verkar jag vara autistisk? Vad r det i det sociala spelet som jag missat?
Citera
2019-01-05, 12:50
Citat:
Du verkar vara autistisk. Noll koll p det sociala spelet.

Tvrtom s verkar han ju se igenom det sociala spelet och bara kra p som han sjlv vill, utan hnsyn till ngot ljligt socialt spel. Visst, det kommer antagligen inte funka men hans integritet r bevarad eftersom han skriver det han knner fr och gr sig inte till.

Skulle han f en brud p det viset s kan han vara sker p att han fick henne genom sitt egna sociala spel, inte ngon annans och verkligen inte Flashbacks eller Tinderbrudarnas sociala spel.

Om det sociala spelet inkluderar att sknka pengar till tjejer som tigger om donationer fr att visa upp sina rvar s skulle du antagligen inte ha ngra problem med det, fr det r ju det sociala spelet. Snacka om 0 kritiskt tnkande och cuckmentalitet.
Senast redigerad av countolaf 2019-01-05 kl. 12:55.
Citera
2019-01-05, 13:06
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttet-apple
Hade just en konversation p tinder som tog en nda med frskrckelse. Inte exakt tergiven d jag inte hann ta screenshot:

Kod:
Hej! Du r snygg! :)

Tack jag vet! :)

Vldigt het ass

Oj ok. Har du ngot annat kul att komma med n att objektifiera mig? 

Har du ngot annat kul att komma med n sarkasmer? 

Va, jag var inte alls sarkastisk, vet du ens vad sarkastisk betyder? 

Att skriva "har du ngot annat kul att komma med n att objektiviera mig" fr att visa att du ogillar vad jag just skrev = sarkasm 

Du jag tror vi ska avbryta det hr. Du verkar inte ens kunna kommunicera. Hej d! 

Hahaha sger hon som mste g en universitetsutbildning i kommunikation eller? 
Ditt beteende r patetiskt p s mnga plan. Du vet att det finns en knapp fr att ta bort matchningar? Testa att anvnda den. 
Och jag objektifierar dig? Det r du som r p tinder och har en bild dr du ligger i baddrkt och visar upp din kropp. Du kanske kan lgga upp en bild p fittan ocks? 

Fan du r ju helt jvla sjuk i huvudet! Lycka till med att hitta ngon ditt psykfall. 

Hahaha ja du sger det. 
r det inte bara du som r lite verknslig? 
Det konstiga r att du aldrig kan sga ngot konkret som faktyskt betyder ngont, bara komma med meningslsa floskler som att jag objektifierar, r ett psykfall osv. 

S vad tycker ni om det? Jag blev lite sur nr hon anklagade mig fr att objektifiera henne. Hur kan man anklaga ngon fr det om man har lttkldda sexiga bilder p tinder liksom? Vad r nsta steg i s fall? Kommer porrstjrnor bli arga fr att de blir objektifierade?

Edit: En annan grej jag sttt p ibland p baddoo r tjejer som ber om pengar. Nr det har hnt har jag gett dem det goda rdet att prostituera sig d jag tror att de skulle ge mycket bttre utdelning av att sitta p badoo och tigga. D har de blivit arga och tagit bort mig. Mycket mrkligt.

Jag gillar att du inte tar skit.

Typiskt slentriantjej som dels erknner att hon vet att hon r snygg, dels objektifierar sig sjlv genom lttkldda bilder p halvtsomhalvt en jvla knullapp. nd s gnller hon p att det dr du som objektifierar henne. Hon r en floskelmaskin utan tankeverksamhet.

Med det sagt s gr ju inte ditt stt hem gllande att fixa damer. Men kudos att du stod p dig.
Citera
2019-01-05, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttet-apple
Du fr grna utveckla resonemanget. P vilket stt verkar jag vara autistisk? Vad r det i det sociala spelet som jag missat?

Att du frmodligen r vuxen och att du skriver saker som
"Hahaha sger hon som mste g en universitetsutbildning i kommunikation eller?
Och jag objektifierar dig? Det r du som r p tinder och har en bild dr du ligger i baddrkt och visar upp din kropp. Du kanske kan lgga upp en bild p fittan ocks?"

"r det inte bara du som r lite verknslig?
Det konstiga r att du aldrig kan sga ngot konkret som faktyskt betyder ngont, bara komma med meningslsa floskler som att jag objektifierar, r ett psykfall osv."

Bda dessa citat skriker autistisk flashbackkrigare.

Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Tvrtom s verkar han ju se igenom det sociala spelet och bara kra p som han sjlv vill, utan hnsyn till ngot ljligt socialt spel. Visst, det kommer antagligen inte funka men hans integritet r bevarad eftersom han skriver det han knner fr och gr sig inte till.

Skulle han f en brud p det viset s kan han vara sker p att han fick henne genom sitt egna sociala spel, inte ngon annans och verkligen inte Flashbacks eller Tinderbrudarnas sociala spel.

Om det sociala spelet inkluderar att sknka pengar till tjejer som tigger om donationer fr att visa upp sina rvar s skulle du antagligen inte ha ngra problem med det, fr det r ju det sociala spelet. Snacka om 0 kritiskt tnkande och cuckmentalitet.

Nja, visst att han kr p vad han sjlv vill. Men socialt spel behver ju inte vara inom samhllets mallar, utan det handlar snarare om hur man r socialt skicklig. Hade en tjej svarat att hon vet att hon r snygg s hade jag ocks kunnat vara dryg eller s hade jag tagit bort henne direkt. Han gr ju snarare tvrtom och ger henne en till nnu strre komplimang nr hon redan var visat att hon r cklig och borde snkas. Efter det ser det ju ut som tv barn som tjafsar i sandldan.
Citera
2019-01-05, 13:11
Medlem
anteri17s avatar
En rolig sak nr ngon brud sger att man ser bra ut/r sexig/r snygg/ r att ironisera ver att hon objektifierar en. Om det r en vnsterbrud som har beklagat sig ver dylika saker tidigare, s blir det lite syntax error i huvudet.
Citera
2019-01-05, 13:14
Citat:
Nja, visst att han kr p vad han sjlv vill. Men socialt spel behver ju inte vara inom samhllets mallar, utan det handlar snarare om hur man r socialt skicklig. Hade en tjej svarat att hon vet att hon r snygg s hade jag ocks kunnat vara dryg eller s hade jag tagit bort henne direkt. Han gr ju snarare tvrtom och ger henne en till nnu strre komplimang nr hon redan var visat att hon r cklig och borde snkas. Efter det ser det ju ut som tv barn som tjafsar i sandldan.

Precis, att ge henne hela tv komplimanger fr hennes utseende r ju att bryta mot det sociala spelet. Det frstr vem som helst som ngon gng har frskt ragga p en tjej, men det r det som gr det s roligt tycker jag. Att se tjejernas reaktion fr det slr ju nstan aldrig fel.

Skulle en tjej mot frmodan bara tacka och ta emot och fortstta vara vnlig, ja d blir man ju frvnad fr d verkar hon ju nstan vara en snll och fin tjej. Men det mste vara ytterst sllsynt nu fr tiden, det finns vl bara bitchiga thots numera? Jag anvnder inte sjlv Tinder men jag kan tnka mig.
Citera
2019-01-05, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Precis, att ge henne hela tv komplimanger fr hennes utseende r ju att bryta mot det sociala spelet. Det frstr vem som helst som ngon gng har frskt ragga p en tjej, men det r det som gr det s roligt tycker jag. Att se tjejernas reaktion fr det slr ju nstan aldrig fel.

Skulle en tjej mot frmodan bara tacka och ta emot och fortstta vara vnlig, ja d blir man ju frvnad fr d verkar hon ju nstan vara en snll och fin tjej. Men det mste vara ytterst sllsynt nu fr tiden, det finns vl bara bitchiga thots numera? Jag anvnder inte sjlv Tinder men jag kan tnka mig.

Visst, men d r ju frgan varfr man skriver med tjejer p tinder. Har man s lite intressen i livet att det r kul att vara dryg med korkade brudar p tinder.
Citera
2019-01-05, 13:35
Medlem
Tnkte skriva "Swipa t samma hll som du rstar" p min profil, tror ni det gr hem?
Citera
2019-01-05, 13:37
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMassmedia
Tnkte skriva "Swipa t samma hll som du rstar" p min profil, tror ni det gr hem?

Alltid smtt tragiskt med copy cats. Du r inte unik direkt.

Sen s r majoriteten av unga tjejer vnster/liberaler varfr du lr skrmma bort fler n vad du attraherar nr du signalerar att du r en mrk hgerman...
Citera
2019-01-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Alltid smtt tragiskt med copy cats. Du r inte unik direkt.

Sen s r majoriteten av unga tjejer vnster/liberaler varfr du lr skrmma bort fler n vad du attraherar nr du signalerar att du r en mrk hgerman...

Va fan, jag trodde jag hade kommit p ngot nytt
Jo tack, de flesta har ju sina regnbgsflaggor och annat p sina profiler. Men vem vill trffa en sdan NPC anywho?
Citera
2019-01-05, 13:43
Medlem
Ruttet-apples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag gillar att du inte tar skit.

...

Med det sagt s gr ju inte ditt stt hem gllande att fixa damer. Men kudos att du stod p dig.

Citat:
Att du frmodligen r vuxen och att du skriver saker som
"Hahaha sger hon som mste g en universitetsutbildning i kommunikation eller?
Och jag objektifierar dig? Det r du som r p tinder och har en bild dr du ligger i baddrkt och visar upp din kropp. Du kanske kan lgga upp en bild p fittan ocks?"

"r det inte bara du som r lite verknslig?
Det konstiga r att du aldrig kan sga ngot konkret som faktyskt betyder ngont, bara komma med meningslsa floskler som att jag objektifierar, r ett psykfall osv."

Bda dessa citat skriker autistisk flashbackkrigare.

Citat:
Visst, men d r ju frgan varfr man skriver med tjejer p tinder. Har man s lite intressen i livet att det r kul att vara dryg med korkade brudar p tinder.

Allts, som jag sg det var matchningen krd i stort sett nr hon anklagade mig fr att objektifiera henne. Jag r inte s mycket p tinder fr att f enstaka ligg som fr att hitta ngon som jag verkligen funkar med. Hon kan ju finnas p tinder liksom. Klart jag har annat fr mig men det tar ju bara ngra sekunder att skriva ett meddelande. Ibland r det kul att testa att skriva saker bara fr att se hur folk reagerar ocks, snt man kanske inte testar i verkliga livet liksom.

Jag insg att jag glmt en del av konvevrsationen, typ 2 repliker i brjan efter att hon skrev om sarkasm och jag skrev "sch man fr vl skoja lite" och hon svarade "s att kalla mig snygg var att skoja" eller ngot i den stilen. Fr inte ihop det riktigt nu.

Edit: Klopa, frresten, vad r du? En flashback-krigare som krigar mot flashback-krigare?
Senast redigerad av Ruttet-apple 2019-01-05 kl. 13:58.
Citera
2019-01-05, 14:18
Medlem
Rippless avatar
Matchade med en mycket st tjej frn Brasilien som var hr p semester i ngra dagar. Trffade henne p en bar och vi hade en mycket trevlig kvll. Avslutade natten p hennes hotellrum, sgs dessutom dagen efter igen. Nu har hon dessvrre kt. Det var kul att trffa ngon som inte var frn Sverige fr vrigt. Det kndes vldigt sknt och givande att trffa ngon som var frn ett land med riktiga problem, inte ngon krnkt feministbrud med hr verallt som skall gnlla p att man vill bjuda p en l. Det kndes som att den hr brasilianskan var p samma vglngd som en sjlv gllande humor och liknande. Knner ofta att svenska tjejer blir upprrda av minsta lilla man skmtar om medan den hr tjejen skojade mycket och var lngt ifrn PK.

Tinder gr rtt s bra nu av ngon anledning.
Senast redigerad av Ripples 2019-01-05 kl. 14:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in