Citat:
Hade just en konversation p tinder som tog en nda med frskrckelse. Inte exakt tergiven d jag inte hann ta screenshot:
S vad tycker ni om det? Jag blev lite sur nr hon anklagade mig fr att objektifiera henne. Hur kan man anklaga ngon fr det om man har lttkldda sexiga bilder p tinder liksom? Vad r nsta steg i s fall? Kommer porrstjrnor bli arga fr att de blir objektifierade?
Edit: En annan grej jag sttt p ibland p baddoo r tjejer som ber om pengar. Nr det har hnt har jag gett dem det goda rdet att prostituera sig d jag tror att de skulle ge mycket bttre utdelning av att sitta p badoo och tigga. D har de blivit arga och tagit bort mig. Mycket mrkligt.
Kod:
Hej! Du r snygg! :) Tack jag vet! :) Vldigt het ass Oj ok. Har du ngot annat kul att komma med n att objektifiera mig? Har du ngot annat kul att komma med n sarkasmer? Va, jag var inte alls sarkastisk, vet du ens vad sarkastisk betyder? Att skriva "har du ngot annat kul att komma med n att objektiviera mig" fr att visa att du ogillar vad jag just skrev = sarkasm Du jag tror vi ska avbryta det hr. Du verkar inte ens kunna kommunicera. Hej d! Hahaha sger hon som mste g en universitetsutbildning i kommunikation eller? Ditt beteende r patetiskt p s mnga plan. Du vet att det finns en knapp fr att ta bort matchningar? Testa att anvnda den. Och jag objektifierar dig? Det r du som r p tinder och har en bild dr du ligger i baddrkt och visar upp din kropp. Du kanske kan lgga upp en bild p fittan ocks? Fan du r ju helt jvla sjuk i huvudet! Lycka till med att hitta ngon ditt psykfall. Hahaha ja du sger det. r det inte bara du som r lite verknslig? Det konstiga r att du aldrig kan sga ngot konkret som faktyskt betyder ngont, bara komma med meningslsa floskler som att jag objektifierar, r ett psykfall osv.
S vad tycker ni om det? Jag blev lite sur nr hon anklagade mig fr att objektifiera henne. Hur kan man anklaga ngon fr det om man har lttkldda sexiga bilder p tinder liksom? Vad r nsta steg i s fall? Kommer porrstjrnor bli arga fr att de blir objektifierade?
Edit: En annan grej jag sttt p ibland p baddoo r tjejer som ber om pengar. Nr det har hnt har jag gett dem det goda rdet att prostituera sig d jag tror att de skulle ge mycket bttre utdelning av att sitta p badoo och tigga. D har de blivit arga och tagit bort mig. Mycket mrkligt.
Shr ser det ut frn mitt hll..
Nr du skriver att hon r snygg s svarar hon som hon gr fr att provocera dig. Nr du sen skriver att hon r het knner hon nog att du frsker f till en sexchatt och d blir hon irriterad. Att ha lttkldda bilder kan just vara ett test fr att se om killen kan se frbi det och nd skriva utan sexanspelningar. Vldigt bra filter faktiskt d man ser direkt om han r en flsbuffel som faller i fjantkoma fr att han ser vad han bedmer vara en bild dr man tigger om sex.
Vill du misslyckas kapitalt med tjejer s anspela p sexd lovar jag att du kommer att vara singel resten av livet eventuellt med lite ons hr och dr tills du totalspyr p ditt eget beteende och lgger ner dem ocks. Killen som r totalkult r killen som kan snacka lite najs light ven om man sitter mittemot honom i underklder. Om du som kille blir helt till dig och inte kan kontrollera dig fr att du ser lite hud framstr du bara som desperat.
Jag tror du kan bttre n shr om du inte r p Tinder fr att brka frsts vilket mnga verkar vara. Knn alla knslor du vill efter att ha sett en tjejs presentation men lt dem inte f dig att framst som en hehehe-sleazebag.