2019-01-05, 14:22
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttet-apple
Hade just en konversation p tinder som tog en nda med frskrckelse. Inte exakt tergiven d jag inte hann ta screenshot:

Kod:
Hej! Du r snygg! :)

Tack jag vet! :)

Vldigt het ass

Oj ok. Har du ngot annat kul att komma med n att objektifiera mig? 

Har du ngot annat kul att komma med n sarkasmer? 

Va, jag var inte alls sarkastisk, vet du ens vad sarkastisk betyder? 

Att skriva "har du ngot annat kul att komma med n att objektiviera mig" fr att visa att du ogillar vad jag just skrev = sarkasm 

Du jag tror vi ska avbryta det hr. Du verkar inte ens kunna kommunicera. Hej d! 

Hahaha sger hon som mste g en universitetsutbildning i kommunikation eller? 
Ditt beteende r patetiskt p s mnga plan. Du vet att det finns en knapp fr att ta bort matchningar? Testa att anvnda den. 
Och jag objektifierar dig? Det r du som r p tinder och har en bild dr du ligger i baddrkt och visar upp din kropp. Du kanske kan lgga upp en bild p fittan ocks? 

Fan du r ju helt jvla sjuk i huvudet! Lycka till med att hitta ngon ditt psykfall. 

Hahaha ja du sger det. 
r det inte bara du som r lite verknslig? 
Det konstiga r att du aldrig kan sga ngot konkret som faktyskt betyder ngont, bara komma med meningslsa floskler som att jag objektifierar, r ett psykfall osv. 

S vad tycker ni om det? Jag blev lite sur nr hon anklagade mig fr att objektifiera henne. Hur kan man anklaga ngon fr det om man har lttkldda sexiga bilder p tinder liksom? Vad r nsta steg i s fall? Kommer porrstjrnor bli arga fr att de blir objektifierade?

Edit: En annan grej jag sttt p ibland p baddoo r tjejer som ber om pengar. Nr det har hnt har jag gett dem det goda rdet att prostituera sig d jag tror att de skulle ge mycket bttre utdelning av att sitta p badoo och tigga. D har de blivit arga och tagit bort mig. Mycket mrkligt.

Shr ser det ut frn mitt hll..

Nr du skriver att hon r snygg s svarar hon som hon gr fr att provocera dig. Nr du sen skriver att hon r het knner hon nog att du frsker f till en sexchatt och d blir hon irriterad. Att ha lttkldda bilder kan just vara ett test fr att se om killen kan se frbi det och nd skriva utan sexanspelningar. Vldigt bra filter faktiskt d man ser direkt om han r en flsbuffel som faller i fjantkoma fr att han ser vad han bedmer vara en bild dr man tigger om sex.

Vill du misslyckas kapitalt med tjejer s anspela p sexd lovar jag att du kommer att vara singel resten av livet eventuellt med lite ons hr och dr tills du totalspyr p ditt eget beteende och lgger ner dem ocks. Killen som r totalkult r killen som kan snacka lite najs light ven om man sitter mittemot honom i underklder. Om du som kille blir helt till dig och inte kan kontrollera dig fr att du ser lite hud framstr du bara som desperat.

Jag tror du kan bttre n shr om du inte r p Tinder fr att brka frsts vilket mnga verkar vara. Knn alla knslor du vill efter att ha sett en tjejs presentation men lt dem inte f dig att framst som en hehehe-sleazebag.

Citera
2019-01-05, 14:38
Medlem
Rippless avatar
Har ni ocks sttt p fljande profiler:

"r inte ute efter sex, bara vnskap"-tjejer. Perfekt att anvnda sig av Tinder fr det ndamlet.

Tjejer som inte har en enda bild p sig sjlva utan mste ha med kompisar p alla sina bilder. Man mste sledes gissa sig fram vem det r och kolla om man knner igen ngot av ansiktena. Vldigt strande och vanligt frekommande.

Tjejer med thot-filter i form av kaninron frn Snapchat. Snacka om att utstrla omogenhet.

"Jag lskar att resa"-tjejer. Finns det p riktigt ngon som inte gillar att resa?

Har vi ngra fler typiska Tinderprofiler som kommer d och d som inte ens borde existera?
Citera
2019-01-05, 14:44
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice

Nr du skriver att hon r snygg s svarar hon som hon gr fr att provocera dig. Nr du sen skriver att hon r het knner hon nog att du frsker f till en sexchatt och d blir hon irriterad. Att ha lttkldda bilder kan just vara ett test fr att se om killen kan se frbi det och nd skriva utan sexanspelningar. Vldigt bra filter faktiskt d man ser direkt om han r en flsbuffel som faller i fjantkoma fr att han ser vad han bedmer vara en bild dr man tigger om sex.

Vill du misslyckas kapitalt med tjejer s anspela p sexd lovar jag att du kommer att vara singel resten av livet eventuellt med lite ons hr och dr tills du totalspyr p ditt eget beteende och lgger ner dem ocks. Killen som r totalkult r killen som kan snacka lite najs light ven om man sitter mittemot honom i underklder. Om du som kille blir helt till dig och inte kan kontrollera dig fr att du ser lite hud framstr du bara som desperat.

Jag tror du kan bttre n shr om du inte r p Tinder fr att brka frsts vilket mnga verkar vara. Knn alla knslor du vill efter att ha sett en tjejs presentation men lt dem inte f dig att framst som en hehehe-sleazebag.

Tack fr inlgget, jag hller just nu p att frska lra mig tjejernas sociala spel. Nr de visar upp en lttkldd bild som anspelar p sex, s vill de egentligen absolut inte f ngra komplimanger eller kommenterar om deras utseende allts? Bra att du sa det, kan ju ltt leda till missfrstnd och dlig stmning!

Ngot mer man ska tnka p? Skriv grna ngra fler exempel p det sociala spelet som kan vara svrt fr mig som kille att veta.
Citera
2019-01-05, 14:52
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples

"r inte ute efter sex, bara vnskap"-tjejer. Perfekt att anvnda sig av Tinder fr det ndamlet.

Tjejer som inte har en enda bild p sig sjlva utan mste ha med kompisar p alla sina bilder. Man mste sledes gissa sig fram vem det r och kolla om man knner igen ngot av ansiktena. Vldigt strande och vanligt frekommande.

Tjejer med thot-filter i form av kaninron frn Snapchat. Snacka om att utstrla omogenhet.

Har vi ngra fler typiska Tinderprofiler som kommer d och d som inte ens borde existera?

"attraheras av intelligens" = lika utseendefixerad som alla andra, men vgar inte erknna det.

Bild dr hon vapear (e-cigg) = tokvnster och skabbig (med eller utan vaping)...har oftast texten "420" och en vxtemoji i profilen.

Skriver ut sin snap i profilen = oseris, vill bara ha uppmrksamhet.
Citera
2019-01-05, 15:05
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

Tjejer som ligger i badkar eller posear p huk = alltid rvnster och trasiga i sjlen.

Tjejer som lskar ventyr = skulle nd banga att trffas spontant.

Tjejer som skriver "tre l r en fika" = dckar nd kl 21 p nyrsafton.

Tjejer som skriver "swipa som du rstar" = grter ut om man ens nrmar sig SD.

etc etc
Citera
2019-01-05, 15:28
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Tack fr inlgget, jag hller just nu p att frska lra mig tjejernas sociala spel. Nr de visar upp en lttkldd bild som anspelar p sex, s vill de egentligen absolut inte f ngra komplimanger eller kommenterar om deras utseende allts? Bra att du sa det, kan ju ltt leda till missfrstnd och dlig stmning!

Ngot mer man ska tnka p? Skriv grna ngra fler exempel p det sociala spelet som kan vara svrt fr mig som kille att veta.

Skulle snarare sga att tjejer som r ptagligt lttkldda p Tinder r tjejer man br undvika. Om man nu r sugen p att trffa dem r deras utseende det sista man skall uppmrksamma. Det ger dem bara luft. Sdana tjejer fr hundratals matchningar om de vill endast fr de lttkldda bilderna och behver aldrig fundera p hur de agerar eller r. Undvik dem r mitt frslag, satsa p de som verkar lite mer jordnra.

Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
"attraheras av intelligens" = lika utseendefixerad som alla andra, men vgar inte erknna det.

Bild dr hon vapear (e-cigg) = tokvnster och skabbig (med eller utan vaping)...har oftast texten "420" och en vxtemoji i profilen.

Skriver ut sin snap i profilen = oseris, vill bara ha uppmrksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tjejer som ligger i badkar eller posear p huk = alltid rvnster och trasiga i sjlen.

Tjejer som lskar ventyr = skulle nd banga att trffas spontant.

Tjejer som skriver "tre l r en fika" = dckar nd kl 21 p nyrsafton.

Tjejer som skriver "swipa som du rstar" = grter ut om man ens nrmar sig SD.

etc etc

Haha, trffskert!
Citera
2019-01-05, 17:20
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag lter kanske lite fr hrd. Det gr ju nd rtt bra fr dig

Det gr nd att vara hyfsat nrdig. Men precis som jag skrivit frut; r man introvert/halvnrdig/tnkande/icke mainstream s torde man inte frstrka dessa sidor. Jag sjlv har lyckats hitta ett mellanting. Iofs r jag en social kameleont som kan passa in lite verallt trots en krlek till att spendera tid ensam.

Tror konsten i en bra presentation r att f fram den sjlvskra, alfa-sidan med en mycket intressant personlighet, samt den "mjukare" sidan, med nrdighet, gilla baka eller vad det nu n kan vara.

Balansen i en presentation tror jag r mycket viktig, kanske inte alltid det lttaste att skriva.
Citera
2019-01-05, 17:28
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Skulle snarare sga att tjejer som r ptagligt lttkldda p Tinder r tjejer man br undvika. Om man nu r sugen p att trffa dem r deras utseende det sista man skall uppmrksamma. Det ger dem bara luft. Sdana tjejer fr hundratals matchningar om de vill endast fr de lttkldda bilderna och behver aldrig fundera p hur de agerar eller r. Undvik dem r mitt frslag, satsa p de som verkar lite mer jordnra.

Haha, trffskert!

Eller trna p dem? Kan du fra en charmig squeaky clean konversation med en nstan naken tjej r du kingen typ haha. Snt r impressive. Tnk litekravallpolis med nakna kvinnliga demonstranter och det r ditt jobb att hantera dem. D funderar du bde tv och tre ggr var du greppar om du behver lyfta undan hennelite samma sak med nakenskrivandet.

Jamenar tnk om jag sitter hr med min fit body och skriver detta till dig alldeles NAKEN.helt nyinsmord med bodylotion som sakta sjunker in i min lena hud

#nudeonTinder
Citera
2019-01-05, 17:30
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:

Du kan brja med att lsa genom mina inlgg hr i Tindertrden. Ltt att hitta med skfunktionen och du fr kanske mnga av dina frgor besvarade av snt jag redan skrivit.

Sedan uppmrksamma grna de killar hr som skriver bra och fr bra respons p Tinder. D fr du bde min vinkel och deras. Att hitta din livspartner r ditt livs quest och att du r intresserad samt dmjuk r attraktivt bara det.

Citera
2019-01-05, 17:48
Citat:

Frdelen med en lttkldd bild r att man ser vad man fr, och undviker som man sger "kpa grisen i scken". Med en tjock lusekofta r det inte lika ltt att se vad det finns fr gtt under trasorna.
Citera
2019-01-05, 18:10
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Eller trna p dem? Kan du fra en charmig squeaky clean konversation med en nstan naken tjej r du kingen typ haha. Snt r impressive. Tnk litekravallpolis med nakna kvinnliga demonstranter och det r ditt jobb att hantera dem. D funderar du bde tv och tre ggr var du greppar om du behver lyfta undan hennelite samma sak med nakenskrivandet.

Jamenar tnk om jag sitter hr med min fit body och skriver detta till dig alldeles NAKEN.helt nyinsmord med bodylotion som sakta sjunker in i min lena hud

#nudeonTinder

Det gr ju sklart att trna p dem ocks! r vl mest faktumet att jag sllan finner de halvnakna tjejerna srskilt intressanta. De fr grna vara vldigt snygga nakna med det ska jag sjlv upptcka med tiden.

Citat:
Frdelen med en lttkldd bild r att man ser vad man fr, och undviker som man sger "kpa grisen i scken". Med en tjock lusekofta r det inte lika ltt att se vad det finns fr gtt under trasorna.

Sanning. Jag hade tur p min senaste dejt d tjejen i frga inte hade ngra helkroppsbilder men visade sig ha en bra kropp. Det r sknt att se en helkroppsbild men det finns en grns. Jeans och blus funkar perfekt medan halvnaken r fr mycket enligt mig.
Citera
2019-01-05, 22:18
Medlem
Citat:

men Honey d. Vilket fint rligt inlgg av dig. Ja killar skippa sexsnack online det tar man offline. Dr det faktiskt kan uppst ngonting. Helt rtt av honeybunny. Kan fylla i att om tjejen brjar prata sex frsk d styra ver direkt till ett annat mne, cucks hugger p hennes fiskbete och frlorar drmed sig i online spelet. Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in