Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Det r nog inte lika hgt i tak. BC har ett mer uttalat syfte, medans Tinder endast har ett inofficiellt rykte om sig, och i praktiken rr det sig om mnga olika typer av kontakter, inte bara ligga. Mnga som sker serist.
Men ja tjejer har ett strre utrymme att kunna vara "rakt p" oavsett syfte. Kan inte tnka mig att s mnga killar skulle bli krnkta av explicita meddelanden frn en tjej, oavsett deras egen ambition med appen.
Mitt tips r att du kr en lite mer stilfull approach. Se var det leder, brja med lg niv av flirtighet och ka successivt, och se gensvaret.
Du kan ocks freg "fel" matchningar till en viss grns genom att skriva i din profil vad du sker fr typ av sllskap.
Tack, ett vldigt bra inlgg. Men jag fr vl vara lite rlig ocks, vi alla vet ju att s lnge rtt person sger en sak s fr det en annan effekt n om fel person gr det. Spelar ju inte s stor roll vad det r fr sak, det handlar om vem som sger/gr detta. Jag har inte klarat av att acceptera det tidigare, fr erknna att s r fallet. Sen funkar det ju sklart inte med alla personer nd men denna princip finns nd.
Oavsett, just nu orkar jag inte med n nuppa nd, har inte legat p minst 1 r och jag knner att det finns lite annat jag r klart mer intresserad av just nu, var inte ens s sknt faktiskt senaste gngen, hon damen jag krp till kojs med en natt var s totalt knskokall. r ntligen p vg att f komma till ett jobb igen dr jag r rtt vertygad om att jag kommer trivas. Kommer bli lttare att ta tag i livet d och verkligen frndras, bli den man r menad att vara, den man alltid frskt vara. S sknt det ska bli!!
Fy fan vad jag hatar mitt nuvarande jobb!!