2020-04-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Gjorde ett verslag och kom fram till att jag har haft mitt Tinder-konto i ca 10 mnader nu med totalt noll likes och drmed noll matchningar. S jag antar att man kanske inte ens syns lngre fr andra, beroende p hur algoritmen fungerar?

Jag har kvar kontot mest fr nyfikenhetens skull fr att se om man fr ngon like, men om man skulle f fr sig att gra ett serist frsk till med Tinder s antar jag att det bsta r att bara brja om frn brjan med ett nytt konto?

0!?

Vad har fr bilder? Har du skrivit ngot p din bio?
Citera
2020-04-10, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Bra tips,
men jag r inte som tjejer, att jag kan prata utan ett ml, drivet att tala med kvinnan r alltid parningdriften (driften med parningen) ven om vi inte ska jka, men d r mlet att teasa istllet, avstndsord fder bara frustration, och jag ska ha kvar dialogen fr att flja hennes nsta drag mjligen

Jo jag tnkte det, n dialogen ska ligga kvar som
"minnet ver ett misslyckande" s ska min sjlvbio heta, men handla om ntt helt annat

Nu nr jag har dig p trden, du kanske kan svara p vad dina vninnor p Tinder menar
nr dom flesta skriver att dom har "asdlig humor"
Vad r innebrden?

Varfr vill dom snyggaste naturliga kvinnorna flytta ut p landet och drmmer om en grd? och isolera sig med den sk krleken.
Jag vntar p hon som skriver att hon vill flytta till storstan eller bo vid ppet hav

Tyvrr kan jag inte svara p det du undrar om d jag inte r som mina vninnor utan tvrtom.
Citera
2020-04-10, 09:16
Medlem
pojkhelvetes avatar
Fan r detta varit borta 8mnader frn Tinder och av 100matchningar r 25-30 frn Ryssland?? S var det inte nr jag anvnde Tinder innan dessa 8 mnader?!?
Citera
2020-04-10, 10:29
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Gjorde ett verslag och kom fram till att jag har haft mitt Tinder-konto i ca 10 mnader nu med totalt noll likes och drmed noll matchningar. S jag antar att man kanske inte ens syns lngre fr andra, beroende p hur algoritmen fungerar?

Jag har kvar kontot mest fr nyfikenhetens skull fr att se om man fr ngon like, men om man skulle f fr sig att gra ett serist frsk till med Tinder s antar jag att det bsta r att bara brja om frn brjan med ett nytt konto?

Lste din trd dr du undrar om du ska brja dejta.

Du verkar ju vara en genuint bra mnniska.

Hur r dina bilder? Allts, inte hur ditt utseende r utan mer hur har du tagit dom? Frsk undvik spegelselfies och bilder med dligt ljus tagna i ett murrigt rum.

Och vad har du skrivit i din bio?
Citera
2020-04-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
0!?

Vad har fr bilder? Har du skrivit ngot p din bio?

Jag har lite olika bilder, en selfie och ett par bilder tagna av andra. Ingen av bilderna r speciellt bra men de r fullt normala.
Jag har alltid haft en bio som jag har uppdaterat ngra gnger, dr jag skrivit vad jag har fr intressen och att jag sker ngot serist.

Om jag ska skapa om kontot p nytt s kommer jag definitivt skaffa bttre bilder frst, jag gissar p att det r det som det faller p idag, att bilderna r sdr.
Citera
2020-04-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
Tyvrr kan jag inte svara p det du undrar om d jag inte r som mina vninnor utan tvrtom.
Just drfr borde du tm kunna gissa kan man tycka
Citera
2020-04-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Ingen 27 cm men lite ldre n mnga andra hr. Tinder r helt galet fr 30+ just nu. Frsker dock att avgifta mig frn tinder och sex i en annan trd. Kan i alla fall konstatera att fr den ldersgruppen s har corona inneburit fritt ligg p tinder...
S du sger att folk ker ocjh trffar vatandra trots allt?
Vad fr ldersgrupp?
Citera
2020-04-10, 13:28
Medlem
Citat:

Ja herregud hur ser du ut mnniska? jag ser ju inte s fager ut men nog fasen fick jag likes p tinder redan efter en dag
Citera
2020-04-10, 14:32
Medlem
Citat:
Jag har lite olika bilder, en selfie och ett par bilder tagna av andra. Ingen av bilderna r speciellt bra men de r fullt normala.
Jag har alltid haft en bio som jag har uppdaterat ngra gnger, dr jag skrivit vad jag har fr intressen och att jag sker ngot serist.

Om jag ska skapa om kontot p nytt s kommer jag definitivt skaffa bttre bilder frst, jag gissar p att det r det som det faller p idag, att bilderna r sdr.
0 matchningar lter lite surt p nstan 1 r.
Kolla dig i spegeln och kolla vad dina styrkor med ditt yttre r.
r du lng? Glm inte hellkropps bilder. Ta en bild med ngon vn som r kortare fr att framhva det exempelvis.
r du vltrnad s ha ngon bild i t shirt/ngot plagg som framhver det/eventuellt gymmet men kr inte utan trja. De gr i princip bara hem om du r overall vldigt snygg.
Har du bra ansiktsdrag, fina gon? Ta nn selfie med bra dagsljus och visa det.

Om du vill ta det next level och sticka ut mer av kvalitet p bilder s skulle jag rekommendera dig att kontakta ngon fotograf eller kpa ngon fotografs pre-sets som det kallas. Frscha redigeringar som gr typ bde utseendet och bilderna en niv bttre oavsett vad.

r man relativt mn om sig sjlv osv s ska det mycket till fr att inte ha en enda match. Borde vara omjligt om man inte r groteskt ful. Typ infdingarna i filmerna wrong turn.
Citera
2020-04-10, 14:48
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
TEXT
Man kan accentuera det bsta av sitt yttre, men tror inte att det gr ngon skillnad i IvyJuleps fall. Det handlar frmodligen om bilderna och kvalitn p dessa som sdana.

De flesta tar Tinder ganska oserist s man ska inte hnga upp sig ver hur man bedms.

Finns fr vrigt ven modeller som har frvnansvrt liten framgng nr det handlar om svarsfrekvensen. Matchningar i sig saknar ju helt betydelse om de inte leder vidare.
Senast redigerad av lakritc 2020-04-10 kl. 14:55.
Citera
2020-04-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
S du sger att folk ker ocjh trffar vatandra trots allt?
Vad fr ldersgrupp?
Jag vet inte hur det r med de yngre tjejerna men 30+ kvinnorna r pilskare och mer villiga att trffas n ngonsin tidigare.
Citera
2020-04-10, 19:26
Bannlyst
En sdan som ser ut som jag, ser ju ut som Harry Viktor / en stor svensk, fr mig borde det ju rcka med en enda bild, den p min avatar. Eller vad sgs? Hade vl funkat klockrent 1939 iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in