Citat:
Ursprungligen postat av
IvyJulep
Jag har lite olika bilder, en selfie och ett par bilder tagna av andra. Ingen av bilderna r speciellt bra men de r fullt normala.
Jag har alltid haft en bio som jag har uppdaterat ngra gnger, dr jag skrivit vad jag har fr intressen och att jag sker ngot serist.
Om jag ska skapa om kontot p nytt s kommer jag definitivt skaffa bttre bilder frst, jag gissar p att det r det som det faller p idag, att bilderna r sdr.
0 matchningar lter lite surt p nstan 1 r.
Kolla dig i spegeln och kolla vad dina styrkor med ditt yttre r.
r du lng? Glm inte hellkropps bilder. Ta en bild med ngon vn som r kortare fr att framhva det exempelvis.
r du vltrnad s ha ngon bild i t shirt/ngot plagg som framhver det/eventuellt gymmet men kr inte utan trja. De gr i princip bara hem om du r overall vldigt snygg.
Har du bra ansiktsdrag, fina gon? Ta nn selfie med bra dagsljus och visa det.
Om du vill ta det next level och sticka ut mer av kvalitet p bilder s skulle jag rekommendera dig att kontakta ngon fotograf eller kpa ngon fotografs pre-sets som det kallas. Frscha redigeringar som gr typ bde utseendet och bilderna en niv bttre oavsett vad.
r man relativt mn om sig sjlv osv s ska det mycket till fr att inte ha en enda match. Borde vara omjligt om man inte r groteskt ful. Typ infdingarna i filmerna wrong turn.