Citat:
Ursprungligen postat av
Heilun
Hej, som de flesta redan konstaterat s r det mycket lttare fr tjejer n killar p Tinder (generellt).
Hr kommer ett litet tips frn en tjej:
Snlla frsk vara lite intressanta och intresserade! Stll frgor! Var inte s trkig och menls!
Jag har ver 9999+ likes och ca 400 matchningar men det r knappast de hetaste killarna som jag sedan vljer att g p dejt med. Nej, jag vljer de som verkar ha ngot innanfr pannbenet, som kan fra en intressant diskussion och stller frgor.
S r du average s kan du komma lngt och till och med kra om hetingarna genom att sticka ut lite i konversationerna.
De riktigt snygga jag matchat med r s himla trista att skriva med.....
I slutndan vljer du bara den snyggare killen ven om han r trkigare att prata n den fulare, varfr r det annars s mnga fula mnniskor som inte fr ihop det med en vanlig tjej d ? man lser ju hr o p andra stllen dr killar stller frgor o inte bara hej ska vi knulla men fr inte ens ett besk p sin profil n mindre ett svar ens det r ju bara till att glmma s det r lite nsketnkande att du skulle g hem med den fula killen bara fr han fr dig att skratta.
p tinder r det vad 10% av killarna som snor alla tjejer... kvar blir ju ingenting till dom fulare o sna som ingen tjej ens skulle titta p.
jag kan vad jag minns aldrig ftt en komplimang av en tjej att jag sen skulle frvnta mig f ett svar fr att jag stllt lite intressanta frgor tror jag inte ett dugg p men jag tror p att bli dissad och inget har motbevisat mig n idag..
att du sger att du har 9999 likes r ju bara sinnes.... som ful kille har man vl inte ens 9 ? jo tack fr det.... bttre hnga sig sjlv o f slut p elndet..