2020-07-01, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasaren1
Har inte susning om vad swebarb r o bitter r jag inte heller. Inte ful sedan heller. Skiter i att uppvakta mn som tror att de r ngot eftersom man vet vem personen r efter hur de vrderar en. Jag r smartare n de flesta mn och irriterar mig p korkade analyser. Var ett pucko nyss som undrade om joker krossat mitt hjrta pga att det var en filmfigur p en meme (Harlequin) dr jag relaterar till att det r svrt att f hjrtat krossat nr det redan r det. Man kan ju vnda p det och se att jag rtt tufft klarar av att hantera min frlders bortgng utan att grta vartn jag gr och att lekar inte funkar p mig. Men det r ni fr korkade fr att frst och tolkningsfretrde vill ni visst ha verallt. S fortstt sneanalysera. Man r riktigt van vid att ntet ger luft t mnga som borde tnka till lite.

Du har fel. Mter otroligt mycket mn som r vrdelsa p att ta bilder och gr dem sjlva mindre attraktiva med dumma selfies. Snyggare tagna bilder, hjlper alltid. ven om personen inte r en tiopongare. Vrre dremot att f hemska selfies efter att ha sett redan dliga bilder.

Swebarb r en medlem som skrivit i trden ngra inlgg upp, tror hon talade till honom nr hon kallade honom fr bitter.

Kan jag frga vad du har fr lder p ett ungefr och hur gammal den dr Per som var ofrskmd var?
Citera
2020-07-01, 02:17
Bannlyst
Citat:
Har inte susning om vad swebarb r o bitter r jag inte heller. Inte ful sedan heller. Skiter i att uppvakta mn som tror att de r ngot eftersom man vet vem personen r efter hur de vrderar en. Jag r smartare n de flesta mn och irriterar mig p korkade analyser. Var ett pucko nyss som undrade om joker krossat mitt hjrta pga att det var en filmfigur p en meme (Harlequin) dr jag relaterar till att det r svrt att f hjrtat krossat nr det redan r det. Man kan ju vnda p det och se att jag rtt tufft klarar av att hantera min frlders bortgng utan att grta vartn jag gr och att lekar inte funkar p mig. Men det r ni fr korkade fr att frst och tolkningsfretrde vill ni visst ha verallt. S fortstt sneanalysera. Man r riktigt van vid att ntet ger luft t mnga som borde tnka till lite.

Du har fel. Mter otroligt mycket mn som r vrdelsa p att ta bilder och gr dem sjlva mindre attraktiva med dumma selfies. Snyggare tagna bilder, hjlper alltid. ven om personen inte r en tiopongare. Vrre dremot att f hemska selfies efter att ha sett redan dliga bilder.
"Snyggare tagna bilder hjlper alltid"

Uttala dig inte innan du sttt p samma ben som en ful/medelmttig incel.
Citera
2020-07-01, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
"Snyggare tagna bilder hjlper alltid"

Uttala dig inte innan du sttt p samma ben som en ful/medelmttig incel.
Jag har sett otroligt mycket mn som gr bort dem sjlva pga bilderna de vljer att lgga upp och ta. Frnsttande men som ser helt ok ut irl. Sedan kanske mn inte ska rnna efter ointresserade. Fick mail frn ngon jag varit jvligt tydlig emot i flera r och lackar allvarligt talat p att det inte betyder ngot fr honom att jag inte r intresserad eller attraherad och knner avsmak nr mn upptrder illa. Det gller de snygga mnnen ocks.

Sluta fixera er p ointresserade kvinnor och engagera er nr ni fr gensvar istllet. Ett NEJ r ett nej, ven nr det innehller det att man saknar intresse fr ngon. Att fortstta och dessutom ifrgastta att man har konton nr man har trkigt, r skevt som fan eftersom jag gr vad jag vill och skaffar som raderar efter humr. Inte konstigt att vissa blir "incels" d. Tror du att mn blir attraktivare av att kvinnor mste sga "JAG VILL FRHELVETET INTE HA DIG!" S Jo, bilder frstr mer n utseendet eftersom resten handlar om beteenden.
Senast redigerad av Vasterasaren1 2020-07-01 kl. 03:24.
Citera
2020-07-01, 04:52
Medlem
Citat:
Har inte susning om vad swebarb r o bitter r jag inte heller.

Swebarb r den anvndare vars text du kommenterade. Jag hll med dig i det du skrev och pstod vidare att den hr swebarb verkade bitter. Medger det blev lite rrigt
Citera
2020-07-01, 04:54
Medlem
Citat:
Man ska aldrig lyssna p kvinnors rd om hur en man ska f en kvinna.

Nej vilken fruktansvrd katastrof det skulle kunna innebra om mn lyssnade p rdet att vara lite mer intressanta/intresserade i konversationerna p Tinder.....
Citera
2020-07-01, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Nr r en person snygg? Rcker det med fina klder och medelmttiga fysiska drag? Rcker det med ett fina fysiska drag och medelmttiga klder?

Antar att de fysiska attributen spelar strst roll s vad vger tyngst av ansikte, lngd och kroppsform?

Kan sklart bara svara fr egen del men det r en kombo men dr vissa fysiska attribut gr helbort och i mina gon gr ngon icke-attraktiv: vervikt, tunnhrig, fr mycket tatueringar/piercings, vldigt kort (under 175cm).

Vad gller ansikte, lngd och kroppsform s r det en sammanvgande helhet dr ex ett vackert ansikte kan kompensera fr lite extrakilon eller dr ex lngd kan kompensera fr lite mindre vackert ansikte men en miniminiv p alla tre delarna mste uppns. I realiteten gr denna bedmning fort, tnker: skulle jag kunna tnka mig att kyssa denna person? r svaret nej blir det vnster-swipe

Hur tnker ni killar?
Citera
2020-07-01, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heilun
Hej, som de flesta redan konstaterat s r det mycket lttare fr tjejer n killar p Tinder (generellt).

Hr kommer ett litet tips frn en tjej:

Snlla frsk vara lite intressanta och intresserade! Stll frgor! Var inte s trkig och menls!

Jag har ver 9999+ likes och ca 400 matchningar men det r knappast de hetaste killarna som jag sedan vljer att g p dejt med. Nej, jag vljer de som verkar ha ngot innanfr pannbenet, som kan fra en intressant diskussion och stller frgor.

S r du average s kan du komma lngt och till och med kra om hetingarna genom att sticka ut lite i konversationerna.

De riktigt snygga jag matchat med r s himla trista att skriva med.....

Vad r det inte tjejer frstr?

Du har allts matchat med max 4% av killarna. Nu kan jag inte tnka mig att du har swipat alla 10 000 killarna du ftt likes av, men hur mnga av de du har hgerswipat och sledes matchat med har varit average guys som du hgerswipat baserat p att de "verkar ha ngot innanfr pannbenet, som kan fra en intressant diskussion och stller frgor" ? Nej, du har givetvis hgerswipat p killar som de flesta andra tjejer hgerswipat. De killarna badar ju i matchningar och blir sklart avtrubbade. Kort sagt r det skit samma fr dem hur de beter sig i konversationerna, de fr ju nd tjejer.

Hur menar du att average guys ska sticka ut i konversationerna? Du har ju redan vnsterswipat dem.

Edit: Jag frtydligar. Ditt rd att sticka ut och vara intressant i konversationerna fr average guys r lika relevant som att ge en uteliggare finansiell rdgivning om hur uteliggaren ska frvalta alla sina miljoner.
Senast redigerad av MycketOintressant8 2020-07-01 kl. 09:48.
Citera
2020-07-01, 08:53
Medlem
Citat:
Man ska aldrig lyssna p kvinnors rd om hur en man ska f en kvinna.
Jag kan vl tycka att f rd av en kvinna som man inte knner angende vilka bilder som r bra och vilka som inte r bra r vettigt.
Citera
2020-07-01, 09:12
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Jag kan vl tycka att f rd av en kvinna som man inte knner angende vilka bilder som r bra och vilka som inte r bra r vettigt.
De flesta kvinnor attraheras av andra saker n de tror sig attraheras av, drfr r deras rd inte s mycket att ha.
Citera
2020-07-01, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
De flesta kvinnor attraheras av andra saker n de tror sig attraheras av, drfr r deras rd inte s mycket att ha.
Visst, s r det skert fr mn med, jag har hookat hrt med tjejer som var utanfr min mall back in the day.

Jag kper det resonemanget IRL, dock knappast baserat p bilder?

Edit: Fast vad menar du? Om jag frgar en tjej vilka bilder som hon attraheras av, skulle hon inte svara p det? Utan svara ngot annat baserat p vad hon tror sig attraheras av?
Senast redigerad av MycketOintressant8 2020-07-01 kl. 09:21.
Citera
2020-07-01, 09:30
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heilun
Exakt! Finns ju massa mnniskor som r i par oavsett hur snygga/fula de r. Ngot de dock alla har gemensamt r att de troligtvis inte gr runt med din bittra instllning swebarb

bitter kan du vl vara sjlv din sjlvgoda hxa du r bra korkad du.. skulle grna byta med dig s hade vi sett hur bitter du sjlv hade blivit s du kan knipa.. g swipa 9999 likes igen vetja...
Citera
2020-07-01, 09:51
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Visst, s r det skert fr mn med, jag har hookat hrt med tjejer som var utanfr min mall back in the day.

Jag kper det resonemanget IRL, dock knappast baserat p bilder?

Edit: Fast vad menar du? Om jag frgar en tjej vilka bilder som hon attraheras av, skulle hon inte svara p det? Utan svara ngot annat baserat p vad hon tror sig attraheras av?
Det kan mycket vl glla mn ocks.

Om en kvinna fr frgan om hon attraheras av en bild s analyserar hon den intellektuellt och svarar utifrn det. Hon svarar vad hon tycker hon borde attraheras av. r hon i en relation eller p annat stt omjlig fr dig s kommer hon inte knna efter. Det intellektuella svaret r ngot helt annat n det knslomssiga. Sktsam eller bad boy fr att frenkla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in