Citat:
Ursprungligen postat av
Heilun
Hej, som de flesta redan konstaterat s r det mycket lttare fr tjejer n killar p Tinder (generellt).
Hr kommer ett litet tips frn en tjej:
Snlla frsk vara lite intressanta och intresserade! Stll frgor! Var inte s trkig och menls!
Jag har ver 9999+ likes och ca 400 matchningar men det r knappast de hetaste killarna som jag sedan vljer att g p dejt med. Nej, jag vljer de som verkar ha ngot innanfr pannbenet, som kan fra en intressant diskussion och stller frgor.
S r du average s kan du komma lngt och till och med kra om hetingarna genom att sticka ut lite i konversationerna.
De riktigt snygga jag matchat med r s himla trista att skriva med.....
Vad r det inte tjejer frstr?
Du har allts matchat med max 4% av killarna. Nu kan jag inte tnka mig att du har swipat alla 10 000 killarna du ftt likes av, men hur mnga av de du har hgerswipat och sledes matchat med har varit average guys som du hgerswipat baserat p att de "verkar ha ngot innanfr pannbenet, som kan fra en intressant diskussion och stller frgor" ? Nej, du har givetvis hgerswipat p killar som de flesta andra tjejer hgerswipat. De killarna badar ju i matchningar och blir sklart avtrubbade. Kort sagt r det skit samma fr dem hur de beter sig i konversationerna, de fr ju nd tjejer.
Hur menar du att average guys ska sticka ut i konversationerna? Du har ju redan vnsterswipat dem.
Edit: Jag frtydligar. Ditt rd att sticka ut och vara intressant i konversationerna fr average guys r lika relevant som att ge en uteliggare finansiell rdgivning om hur uteliggaren ska frvalta alla sina miljoner.