Citat:
Ursprungligen postat av
Farzan73
Jag r inne p din linje ven om det gller t bda hll. Ftt s mnga bilder frn tjejer som jag kan frst r kanonfina men genom diverse ansiktsuttryck, vinklar eller annat fr dom att hamna i "soptunnan". Om alla, bde killar och tjejer kunde frst hur lite extra tid vid kameran (och grna vid presentationen) kan ge utdelning!
Ja, om man inte vljer bilder som mnar rensa bort olika mnniskor eftersom de olika vis som man presenterar sig p, drar till sig olika slags mnniskor. Jag fredrar mer vardagsbilder p mig fr att f mindre mn.
En sak jag reagerar p r det med att skicka selfies. Majoriteten av mn skickar ovackra sdana i tid och otid och det blir faktiskt rtt stelt eftersom det indikerar en oseris framtoning om det inte r en samtidig vad man gr. nnu vrre med halvnakna mn eller de som ligger i sngen. Att ligga ner ger dessutom sllan bra bilder men det r sunkigt att skicka en selfie frn sngen.
Vill du ha ett lgre utbud r du mindre nogrknad. Men som ldre eller verhuvudtaget har jag alltid avskytt bilder dr ngon inte r pkldd. Jag r kvinna. Jag vill inte se hud, srskilt inte om jag r mer seris.