2020-06-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jsses vad du har dlig koll. Sitt med din selfie och undra varfr folk inte swipar. Jag har jobbat stenhrt med foto och ntligen ftt ett 10/10 attractive foto. Fr 200 likes+ om dagen, bara 9.8 gav 50 likes. Sm skillnader i bilden gr stora skillnader i resultatet. Behver inte vara just leendet, det r bilden som helhet som bedms.

https://imgur.com/ODHDLN9

3 av mina Tinderbilder. De frsta jag testade hade 6 av 10 och gav nstan inget resultat.
Jag blir faktiskt nyfiken. Varfr har du gtt in s hrt fr att g frn 50 till 200 likes per dag? Det lter ju omjligt att hinna med oavsett om du nu matchar med en hel del av dem ocks.
Citera
2020-06-30, 22:07
Medlem
Citat:
Jsses vad du har dlig koll. Sitt med din selfie och undra varfr folk inte swipar. Jag har jobbat stenhrt med foto och ntligen ftt ett 10/10 attractive foto. Fr 200 likes+ om dagen, bara 9.8 gav 50 likes. Sm skillnader i bilden gr stora skillnader i resultatet. Behver inte vara just leendet, det r bilden som helhet som bedms.

https://imgur.com/ODHDLN9

3 av mina Tinderbilder. De frsta jag testade hade 6 av 10 och gav nstan inget resultat.

Har ngon annan tagit bilderna eller har du tagit dem p egen hand p ngot stt? Problemet jag har r att jag har ingen i min nrhet som kan hjlpa mig att ta bilder s jag mste gra det sjlv. Det gr ju att stadkomma med stativ och timer osv, men det begrnsar s klart platserna man kan gra det p eftersom man vill ju inte att ngon annan ser nr man gr detta.
Citera
2020-06-30, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poludnitsa
Visst ett leende kan gra stor skillnad. Vissa blir tio gnger finare medan andra (jag sjlv inrknat) ser ut som Jack Nicholson i psycho om vi ler med ppen mun p bild. S man mste nog veta hur man ler till sin frdel om man inte har det naturligt i sig.

Mitt tips som kvinna till er mn r att inte ha bilder dr ni grillar/lagar mat, toaselfies, gymmet, bten, fotboll, bergsklttring, i din soffa eller sng, med en torshammare, i poolen eller med militrklder om ni inte r militrer.

Ha istllet bilder dr ni viker/hnger upp tvtt, dammsuger, packar i diskmaskinen eller sitter p en uteservering och ler frdelaktigt utan solglasgon.

Sen finns det ngra tveksamma frslag som skulle kunna funka fr vissa men inte fr andra
Jag lste ngonstans att mn ska le med stngd mun och kvinnor med ppen fr hgst attraktion frn det andra knet. Ingen aning om det stmmer.

Haha, frutom uteserveringen s lter ju dina bildfrslag lagom stageade. Skmtar du?
Citera
2020-06-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Jag blir faktiskt nyfiken. Varfr har du gtt in s hrt fr att g frn 50 till 200 likes per dag? Det lter ju omjligt att hinna med oavsett om du nu matchar med en hel del av dem ocks.
Nackdelen med den hr appen, dels r jag tvlingsmnniska, dels r jag sexmissbrukare. Livsfarlig kombination. Ungefr som en heroinist skulle f fri tillgng till heroin om han gjorde tillrckligt bra ifrn sig.

Har startat en trd om missbruket. Kan vl sga att det gr sdr med den kampen just nu
Citera
2020-06-30, 22:11
Medlem
Citat:
Jag lste ngonstans att mn ska le med stngd mun och kvinnor med ppen fr hgst attraktion frn det andra knet. Ingen aning om det stmmer.

Haha, frutom uteserveringen s lter ju dina bildfrslag lagom stageade. Skmtar du?

Det r nog individuellt. Jag r kvinna men kan knappt le med ppen mun. Knns stelt och onaturligt.

Nej skmtar inte. Hade tyckt att en kille som stod och hngde upp tvtt p en bild hade verkat vara en ganska rolig person.
Citera
2020-06-30, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Har ngon annan tagit bilderna eller har du tagit dem p egen hand p ngot stt? Problemet jag har r att jag har ingen i min nrhet som kan hjlpa mig att ta bilder s jag mste gra det sjlv. Det gr ju att stadkomma med stativ och timer osv, men det begrnsar s klart platserna man kan gra det p eftersom man vill ju inte att ngon annan ser nr man gr detta.
Jag har ftt hjlp av en kvinna jag knner att ta lite bilder. Jag har riktigt bra kamerautrustning sjlv, men bilderna r tagna med en vanlig mobil, dock av henne. Har ett par bilder till, frutom de i lnken, p min tinderprofil.

Om du har en kamera med seriebildtagning och sjlvutlsare, utnyttja den kombinationen.
Senast redigerad av Farzan73 2020-06-30 kl. 22:17.
Citera
2020-06-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poludnitsa
Nej skmtar inte. Hade tyckt att en kille som stod och hngde upp tvtt p en bild hade verkat vara en ganska rolig person.
Jaja, visst. Du hade redan swipat vnster innan tvttbilden.
Citera
2020-06-30, 22:16
Medlem
Citat:
Nackdelen med den hr appen, dels r jag tvlingsmnniska, dels r jag sexmissbrukare. Livsfarlig kombination. Ungefr som en heroinist skulle f fri tillgng till heroin om han gjorde tillrckligt bra ifrn sig.

Har startat en trd om missbruket. Kan vl sga att det gr sdr med den kampen just nu
hfan, kmpa p! Denna app verkar stlla till det p olika vis. Knns som schysst av dig att tipsa hr! Inte fan vet jag om det hjlper eller stjlper dig i och fr sig.
Citera
2020-06-30, 22:19
Medlem
Citat:
hfan, kmpa p! Denna app verkar stlla till det p olika vis. Knns som schysst av dig att tipsa hr! Inte fan vet jag om det hjlper eller stjlper dig i och fr sig.
Tack, p ngot stt s knns det lite frlsande om jag kan hjlpa andra. Bde med fr och nackdelar. Ska tillgga att jag aldrig swipar hger sjlv. Har Tinder gold, sen gr jag in bland likesen och plockar ngon av tjejerna frn listan. Det lter kanske lyxigt men det r ett frbannat gift.

S hr ser det ut i notiserna, dygnet runt:
https://imgur.com/j2a2cFq
Senast redigerad av Farzan73 2020-06-30 kl. 22:42.
Citera
2020-06-30, 22:30
Medlem
Citat:
Jag har ftt hjlp av en kvinna jag knner att ta lite bilder. Jag har riktigt bra kamerautrustning sjlv, men bilderna r tagna med en vanlig mobil, dock av henne. Har ett par bilder till, frutom de i lnken, p min tinderprofil.

Om du har en kamera med seriebildtagning och sjlvutlsare, utnyttja den kombinationen.

Jag har bara en mobil s de enda foton jag har tagit n s lnge r nr jag sjlv hller i mobilen och de blir sllan speciellt bra. Jag jagar fortfarande min frsta like p Tinder och nu efter ett r utan s r det ju ganska sjlvklart att det r bilderna det r fel p. Jag fr vl frska montera upp mobilen p ngot stt och ta kort med tidsutlsning, inte sker p hur det ska g till men man fr vl hitta p ngot smart.
Citera
2020-06-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag har bara en mobil s de enda foton jag har tagit n s lnge r nr jag sjlv hller i mobilen och de blir sllan speciellt bra. Jag jagar fortfarande min frsta like p Tinder och nu efter ett r utan s r det ju ganska sjlvklart att det r bilderna det r fel p. Jag fr vl frska montera upp mobilen p ngot stt och ta kort med tidsutlsning, inte sker p hur det ska g till men man fr vl hitta p ngot smart.
Bor du i Stockholm/Uppsalaomrdet och kan resa lite s kan jag hjlpa dig vid tillflle. Jag r knappast anonym fr mnga vid det hr laget
Senast redigerad av Farzan73 2020-06-30 kl. 22:35.
Citera
2020-06-30, 23:26
Medlem
Hej, som de flesta redan konstaterat s r det mycket lttare fr tjejer n killar p Tinder (generellt).

Hr kommer ett litet tips frn en tjej:

Snlla frsk vara lite intressanta och intresserade! Stll frgor! Var inte s trkig och menls!

Jag har ver 9999+ likes och ca 400 matchningar men det r knappast de hetaste killarna som jag sedan vljer att g p dejt med. Nej, jag vljer de som verkar ha ngot innanfr pannbenet, som kan fra en intressant diskussion och stller frgor.

S r du average s kan du komma lngt och till och med kra om hetingarna genom att sticka ut lite i konversationerna.

De riktigt snygga jag matchat med r s himla trista att skriva med.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in