Citat:
Ursprungligen postat av
blackmolly123
"BÖR SKE"? Menar du att Niklas Långström har författat någon onanihandbok där han beskriver vart det bör ske och hur, för att det skall vara normalt? Det låter lite långsökt
Den länken får du allt försöka hitta själv.
Hur som helst så verkar det NB pysslat med inte vara så vanligt förekommande på arbetsplatser och om det förekommer så använder man sig oftast av en toalett. Så, lite dubbelfel av NB då.
NLT liverapportering.
https://brottsplatssverige.se/direkt...ngen-dag-fyra/
Oavsett var jag själv har sex och hur jag tar hand om min sperma och vad som är hygieniskt eller inte så kan jag förstå att folk inte är så nogräknade i en lada som håller på att renoveras, jag tänker främst på hur många ton bajs och kiss kossor eller grisar har dumpat på det golvet genom åren. Det skadar inte att ha lite perspektiv på saker och ting tycker jag.
Ladan var inte en lokal för livsmedelsproduktion som var i drift, och vad det hygieniska beträffar så anser jag att bajs, sperma, koskit, hydraulolja, snus, spottloskor, avgaser med mera är precis lika äckligt att ha i min mat. Folk gör en höna av en fjäder angående den där bajshögen och sperman.