Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
De frklarar inte var du drar grnsen mellan att kunna flyga, men dligt, vs. att inte kunna flyga alls. Jag vill ven pminna om att det inte r frsta gngen du postar videor utan att du frklarar precis vad det r i dem som har bring p precist vad i aktuell frgestllning.
Det r kanske pongen?
Nej, jag har ingen mlsttning att frvirra. Det inlgg du syftar p r det
hr. Men eftersom du gillar att ljuga och frtala s lnkar du aldrig till det utan ljuger istllet om innehllet och hoppas att ingen skall orka kolla upp det. Det r precis likadant som nr du ljuger om dina kllor gllande Hanjours flygkunskaper. T ex s r du nu vldigt fixerad vid att vi alla skall prata om vilka olika definitioner vi har utav "inte, alls" istllet fr att diskutera varfr du ljuger om att du vet att din anonyma klla jobbade p en flygskola vid den tid Hanjour var elev.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Nej. Jag vet vad du r fr en person s fr mig r det gammal skpmat.
Okej, s det r verkligen filmerna som vi visat dig hr i trden som r frvirrade? D upprepar jag frgan. P vilket vis r dessa filmer frvirrade? Och vilka kriterier skall filmer uppfylla fr att du inte skall anse dom vara frvirrade?
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Jag har ett hysteriskt stort antal gnger frklarat var jag drar grnsen mellan att kunna flyga, men dligt, vs. att inte kunna flyga, alls.
Ja, ena stunden pstr du att det beror p om man fr hyra plan eller inte, i nsta stund pstr du att det har med certifikat att gra. Det enda som r konsekvent med din definition utav att inte kunna flyga, alls, r att det r viktigt att man kan prata engelska
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Det r en definition som du upplever r helt felaktig vilket gr att jag just ber dig att presentera den Du menar r den korrekta.
Jag freslr att du lser DanielDO:s inlgg som mycket pedagogiskt frklarar svenska akademiens definition. Det r den vi vriga anvnder.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Varfr vill/kan du inte gra det, menar Du?
Den intressanta frgan r varfr du inte vill diskutera det enkla faktum att du bara har en enda klla som stder ditt pstende om att Hanjour inte kunde flyga, alls, och att du ljuger om denna klla fr att f den att verka mer trovrdig. Varfr vill du inte diskutera det?