2024-08-02, 18:04
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Verkar inte vara kaos i Trosa om man ska döma läget efter senaste uppdateringen på Insta.

Carl-Fredrik har vaggat in Therese i en lugnande lögn om att det inte var han som spred frugans fitta på nätet. Tessan är väldigt kuvad av narcissisten.
Citera
2024-08-02, 18:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ny video med Chrippa om Baronen. Aaaahyeeeee. Han hann först!
Han har tydligen skickat ett porrklipp till Chrippa för att visa upp sin kuk.... Helt jävla sanslöst.

17.30 in i videon.

https://www.youtube.com/watch?v=F35sHjJFpTY
Citera
2024-08-02, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har tydligen skickat ett porrklipp till Chrippa för att visa upp sin kuk.... Helt jävla sanslöst.

17.30 in i videon.

Och om det stämmer som Chrippa sa så vill hon försvinna från jordelivet…

Så betänk att det sprids ett klipp som får henne att må så jävla dåligt… vad gör maken då?
JO HAN SPRIDER ETT TILL KLIPP!!!
”För att visa att han besitter en stor…)

Det är så gränslöst, integritetskränkande så fyfan.
Detta kan få enormt allvarliga konsekvenser för att linslusen ska ha med kameran ÖVERALLT!
Citera
2024-08-02, 18:27
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

17.30 in i videon.

Som han beter sig, muppen. Svårt att ta in att han inte är 15 år gammal stackaren. Nu har alla fått bevittna, minikuken, som inte kan tillfredsställa frugan med den, så han måste köra in hela handen istället.

I den här videon blev verkligen Carl-Fredrik satt på plats. Det roliga är att Chrippa inte ens gjorde det mesta jobbet. Det gjorde han så bra själv, när han kände sig tvungen att skryta med att han har en bamsekuk i DM. Stackars hans barn som har en kille som är i högstadieåldern mentalt som far.
Citera
2024-08-02, 18:36
Medlem
CruZiFexs avatar
Det verkar då alltså som att det är han själv som lagt upp filmen?
Finns den kvar?
Citera
2024-08-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruZiFex
Det verkar då alltså som att det är han själv som lagt upp filmen?
Finns den kvar?
Det finns 2st filmklipp. Jag har sett båda, men kommer inte dela någon av dom.
Citera
2024-08-02, 18:40
Medlem
CruZiFexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Det finns 2st filmklipp. Jag har sett båda, men kommer inte dela någon av dom.

Förstår att du inte delar, men ska inte sticka under stolen med att man blir nyfiken
Citera
2024-08-02, 18:40
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Hittade den andra filmen som han hade skickat till Chrippa i DM. Lite sjukt att spela in och ladda upp flertalet porrfilmer med en "mamma till tre barn" (som han brukar säga), men alla är väl fria att göra som de vill. Jag hoppas bara att båda är med på det.
Citera
2024-08-02, 18:43
Medlem
Kvalster69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Hittade den andra filmen som han hade skickat till Chrippa i DM. Lite sjukt att spela in och ladda upp flertalet porrfilmer med en "mamma till tre barn" (som han brukar säga), men alla är väl fria att göra som de vill. Jag hoppas bara att båda är med på det.

Vad är ni för genier som lyckas hitta dom ens. Dela med dig snälla du 😏
Citera
2024-08-02, 18:46
Medlem
För första gången någonsin längtar man efter att få se en Rask video på Youtube.
Citera
2024-08-02, 18:46
Medlem
Djungelskribentens avatar
Nu är Hokuspokusbaronens video ute!

CHRIPPA & LUGGEN LÄCKTE UT S*XFILM PÅ MIG OCH THERESE IGÅR!
https://youtu.be/8ZAsfU52e7g?si=uLhNxU8nPvVpnEQZ
Citera
2024-08-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Det stämmer att bajsmarodören sa detta för några år sedan ja, jag fick redan då känslan i att han läckt skiten själv, men använde farsan som en form av trollplog så att säga. För att exempelvis kunna förklara bort ansvaret kring det som nu skett.

Ska bli väldigt intressant att höra hur den kriminella dåren tar sig ur denna situation. Kul att få mikropenisen utflängd för hela trosa, när kvasthuvudet med en dåres envishet tjatat om hur stor balle han har genom alla år.
Nej det har varit tydligt hela tiden raskens, du har noll storkukslugn. Det är enbart dina mest lsskompitabla fans som har gått på det där.
BUMPAR denna för så blev det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in