Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
När jag hörde Rasks reggaelåt så insåg jag hur mentalt sjuk han är.
Han kom på en egen dans till låten.. han gör vågrörelser med handen.
Under låtens gång ifrågasatte jag artistens mentala hälsa.
Carl-Fredrik måste spela upp hela låten och vifta med händerna innan han börjar göra ifrån sig läten i vanlig ordning. För han vet att hans nya låt kommer inbringa kommentarer där folk skriver "FAN VAD BRA LÅÅÅÅÅT I INLEDNINGEN!" följt av skrattgråtemojis. Då får Carl-Fredrik en intensiv dopamin-kick. Carl-Fredrik är beroende av den känslan.
Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Den ska renoveras först då det inte gjorts något i den sedan 70 talet.
Eller har dom redan ändrat sig? Säljer man begagnade schampooflaskor så är läget akut.
Tror att de har ändrat sig, för pengarna måste in. Det blir en del att lägga ut för det. Man får tänka på att Carl-Fredrik fått avräknat 500 000 som förskott på arv jämfört med sin bror som bara fått förskott på 100 k. Det innebär att hans lillebror fick en större kaka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deadlift81
Vad tjänar man egentligen på yt visningar? Jag försökte räkna men jag har så dålig koll på vilka siffror man ska räkna utifrån.
Jag är en av dem som gillade rask förut, idag skäms jag över det.
Idag är jag (och resten av hushållet) team Chrippa.
Rask skämmer ut sig bara genom att totalt ha fastnat på Chrippa nu. Och Chrippa vinner genom att bara faktiskt hålla käften just nu ang rask och Therese. Han behöver inte göra mer än så med tanke på hur rask spårar.
Det beror lite på vad man gör för content, vilken publik man har. Carl-Fredrik tror jag inte har den mest köpstarka publiken, och då betalar annonsörerna mindre för att synas på Carl-Fredriks videor. Jag skulle tippa på att Carl-Fredrik gör ca 30-40 kr per 1000 visningar. Det innebär att om Carl-Fredrik gör 1 miljon visningar sammanlagt på en månad, då drar han in ca 30-40 000 i sitt företag. För att Carl-Fredrik ska skrapa ihop så många visningar, då behöver han i princip göra 20-30 videor i månaden, och helst ska samtliga handla om Chrippa.
Nästan alla går den vägen när det kommer till Rask. Man köper hans ytliga charm och tycker att han verkar lite trevlig. Sedan visar han sina rätta färger, och man börjar förakta honom istället. Chrippa har sagt sanningens ord om Baronen i många år nu, och det är därför han hatar honom. På samma sätt som Carl-Fredrik hatar den här tråden. Den är ett problem, inte för att det förekommer massa lögner här. Det är precis tvärtom, och det vet han. Därför sätter den käppar i hjulen för hans manipulation av sin omgivning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Treschow
Får inte Trosas mest inflytelserika familj, Rask, redan socialbidrag/bostadsbidrag?
Bostadsbidrag får familjen i alla fall.