2024-08-19, 00:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
En mycket sorglig historia om en familjefar som drömnde om att bli känd & framgångsrik..
Men skämnde ut sig själv & sin familj och vänner..
Nu kommer det gå fort med barnen, så fort fosterfamilj finns så kommer dom troligtvis plockas...
Sen är väl risken stor att han åker dit för koppleri, då Tessan kommer säljas så att kameran kan rulla...
Ja det får man verkligen hoppas, en farsa som åker iväg påtänd för att sitta och skrika i bilen är allt annat än lämplig som förälder.

Ser ni hur han sitter och spänner sig? Han är fjuttad nå jävulskt Pundarbaronen
Citera
2024-08-19, 01:09
Medlem
Äntligen börjar hans fans vakna.. kritiska kommentarer angående bevisen som inte finns. Nu ska han vänta till Olof utlämnas till USA, då hoppas uslingen att människor glömt detta helt.

I första delen av videon är han läskigt lik AMG-mannen, exakt samma hybris och översittar-attityd som bara Rask kan ustråla.

Sedan öppnar han SMS:et med bevisen, då klipps det och attityden ändras helt. Undra vad SMS:et egenligen sade? Tror inte en sekund på detta bevis, men det framkommer i videon att det har med bilder på konversationer och göra, men uslingen menar på att de absolut inte kan vara manipulerade... han lär sig aldrig...

I slutet får vi ta del av uslingens fina språkkunskaper när han felaktigt önskar Chrippa "Von boyage".
Citera
2024-08-19, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
swedish tweaker frying a turd

eller nej jag vet inte

zzzzzzz

tack för inget
Citera
2024-08-19, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
kan någon bara skriva vad alla porr videos heter, har sett Thick Cock Doggy Pov och kräktes nästan.
Fick höra att det finns 1 eller 2 till

tack

DMa Rasken, han bjuder säkert på en extra dickpick om du frågar.
Citera
2024-08-19, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja det får man verkligen hoppas, en farsa som åker iväg påtänd för att sitta och skrika i bilen är allt annat än lämplig som förälder.

Ser ni hur han sitter och spänner sig? Han är fjuttad nå jävulskt Pundarbaronen
Han är så jävla tjackad Baronen i senaste videon.
”VA TRAMSIG JAG ÄR HÖRNI, det är bara för att eh öh, som ni märker sitter jag i bilen och inte där hemma”
Han har väl nallat av ADHD pillren hemma.
Senast redigerad av Detkanvadu 2024-08-19 kl. 01:40.
Citera
2024-08-19, 04:36
Medlem
Har rask bytt ut alkoholen mot adhd medicin? Det skulle förklara varför han gått ner i vikt.
Citera
2024-08-19, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
I slutet får vi ta del av uslingens fina språkkunskaper när han felaktigt önskar Chrippa "Von boyage".
Lingvistikbaronen
Hans följare kunde gott få börja kritisera hans språkkunskaper också.
Citera
2024-08-19, 08:07
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Lingvistikbaronen
Hans följare kunde gott få börja kritisera hans språkkunskaper också.

Hans följare är troligtvis lika dumma och märker inga fel.
Citera
2024-08-19, 08:07
Medlem
Krakatoas avatar
Gomorron alla framstjärtar!

Otroligt roligt att vakna till Rasks kommentarsfält! Folk är ju helt bananas
Jag skulle verkligen vilja vara en fluga på väggen i leopardkojan idag när AT:n sätter in och det luktar kemiskt tjacksvett i hela lägenheten och Pappish måste köra damage control hela dagen. Hoppas verkligen det är boxning idag så ungarna får i sig lite mat från Donken iaf.

Han blev så butthurt igår (eller i natt av tiden för hans kommenterande att döma) att han var tvungen att ÄNDRA TITEL på videon, från sitt klickbaitande till något annat. Folk skriver att han raderar kommentarer och vanliga följare har ledsnat på allt skitsnack.

Jag har inga belägg men min teori är att Chrippa visste det här. Han började prata om Rask, Rask måste svara som den osäkre naricisst han är och så var allt i gång. Han fick visningar, huvudet växte, han kunde förtala, raljera och tillochmed övertala sin lobotomerade partner att säga upp sig från jobbet och satsa på tuben...

När så är gjort, slutar Chrippa prata om honom. Vad händer då? Rask, fjuttad på både ADHD-medicin och visningar fortsätter sitt förtalspår, förblindad. Men, då vänder sig de få, icke-köpta, fansen honom ryggen och visningarna rasar.

Kvar sitter en snart 40-årig förlorare i sitt kuddfort och förstår ingenting. "Men... Det gick ju så bra nyss..."

Snart kommer en video om hur han kommer lägga tuben på hyllan för han ska satsa på... Tja vad? Sin döda PÅDDKÄST? OF? Ny doftkollektion?
Citera
2024-08-19, 08:40
Medlem
Dopys avatar
Jag får inte ihop logiken, någon här kanske kan förklara för mig?

Cluee: jag hade en oplanerad intervju med Olof
Rask: cluee ljuger, intervjun var planerade sedan länge
Cluee: om rask kan bevisa att intervjun var planerade tar jag ner min kanal
Rask: hur vågar cluee påstå att jag ljuger!

Så rask anklagar cluee för att ljuga, men blir skit arg och kränkt när cluee säger att det är Rask som ljuger?
Om rask inte vill bli kallad lögnare kanske han ska ge fan i att kalla andra lögnare?

"make it make sense"
Citera
2024-08-19, 08:40
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Äntligen börjar hans fans vakna.. kritiska kommentarer angående bevisen som inte finns. Nu ska han vänta till Olof utlämnas till USA, då hoppas uslingen att människor glömt detta helt.

I första delen av videon är han läskigt lik AMG-mannen, exakt samma hybris och översittar-attityd som bara Rask kan ustråla.

Sedan öppnar han SMS:et med bevisen, då klipps det och attityden ändras helt. Undra vad SMS:et egenligen sade? Tror inte en sekund på detta bevis, men det framkommer i videon att det har med bilder på konversationer och göra, men uslingen menar på att de absolut inte kan vara manipulerade... han lär sig aldrig...

Var kan man se detta?
Citera
2024-08-19, 08:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Var kan man se detta?
Rasks senaste youtube video
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera