2024-08-05, 00:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Säkerligen. Dessutom förstår jag inte vad som ska anmälas? Så jävla kokt i huvudet.
Enligt mig så är det bara Bajshögen som påstår att Chrippa begått ett brott, sanningen är ju dock att den största brottslingen på youtube är han själv.

Därför kommer jag att njuta lite extra nästa gång åklagaren sätter svinpälsen på plats.
Citera
2024-08-05, 01:00
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Enligt mig så är det bara Bajshögen som påstår att Chrippa begått ett brott, sanningen är ju dock att den största brottslingen på youtube är han själv.

Därför kommer jag att njuta lite extra nästa gång åklagaren sätter svinpälsen på plats.

Haha, fyfan vad sjukt kul om allt skulle back fire:a rakt i grisnyllet.
Citera
2024-08-05, 01:02
Medlem
StorTuffBikers avatar
Carl-Fredrik menar att efter livesändningen ökade visningarna på klippet. Vad jag vet så går det inte ens att se hur många visningar som det klippet har. Nämligen fistarvideon. Däremot ökade visningarna på Motherlessklippet, sedan idioten valde att sprida den till Chrippa i ett DM, där sedan folk kunde luska fram vilket klipp det var genom printen han delade med sig av. Ingen hade kunnat identifiera dig genom det klippet, Rask. Det är genom tatueringarna som syns i fistarvideon som det kan göras med enkelhet. Vilket ohederligt grepp du tar för att framställa Chrippa så illa du bara kan. Det är DITT EGET FEL att Motherless-videon är känd för alla.

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Helt bedrövligt! Vad tror han ska ske? Gillar också hur han... Ja, kanske tror på det själv? Det där med ungarna och sociala medier. Även om han skulle tala sanning så kommer MINST tio andra ungar komma första dagen på ny terminen och ba "Jag såg din farsa knulla".

Han måste ljuga för sig själv hela tiden. Det viktigaste för Rask det är att vara ett namn på sociala medier. Så han måste stanna i förnekelsen, för att slippa tänka på faktumet att han traumatiserar sina barn för att han vägrar släppa Youtube-karriären.
Citera
2024-08-05, 01:08
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Carl-Fredrik menar att efter livesändningen ökade visningarna på klippet. Vad jag vet så går det inte ens att se hur många visningar som det klippet har. Nämligen fistarvideon. Däremot ökade visningarna på Motherlessklippet, sedan idioten valde att sprida den till Chrippa i ett DM, där sedan folk kunde luska fram vilket klipp det var genom printen han delade med sig av. Ingen hade kunnat identifiera dig genom det klippet, Rask. Det är genom tatueringarna som syns i fistarvideon som det kan göras med enkelhet. Vilket ohederligt grepp du tar för att framställa Chrippa så illa du bara kan. Det är DITT EGET FEL att Motherless-videon är känd för alla.

Han måste ljuga för sig själv hela tiden. Det viktigaste för Rask det är att vara ett namn på sociala medier. Så han måste stanna i förnekelsen, för att slippa tänka på faktumet att han traumatiserar sina barn för att han vägrar släppa Youtube-karriären.

Det fetade. Och så försöker han, precis som du säger, skyffla över sitt eget misstag på nån annan.

Och ditt svar till mig är skrämmande. För att det är sant :/
Citera
2024-08-05, 01:18
Medlem
Han har fått massa länkar på protonmail om filmerna, men inte ett ända bevis på detta! Kan du inte sluta ljuga nu Rask.
Citera
2024-08-05, 01:30
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Han har fått massa länkar på protonmail om filmerna, men inte ett ända bevis på detta! Kan du inte sluta ljuga nu Rask.
För Rask är det lika viktigt att ljuga som att andas, han tänker inte på det, det sker bara automatiskt, därför tycker många att han är övertygande när han ljuger.

För att han ska kunna sluta ljuga måste han göra upp med sitt förflutna, ett helt liv av lögner, han klarar inte av att hantera sanningen, hans värld skulle rasa ihop då, han klarar inte att leva med den, det är en av symptomen till hans personlighetsstörning.

Själv försöker jag vara så ärlig mot mig själv som jag kan för att det är viktigt för mig för att jag ska kunna må bra och att fortsätta utvecklas som människa.

Som John Gotti sa, I never lie because I don't fear anyone. You only lie when you're afraid.
Citera
2024-08-05, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jadu, Rasken. Hur kan videon du själv väljer att sprida till din värsta fiende ha 18 000 visningar? Kanske för att någon rotade fram den genom att de såg printen Chrippa lade ut i sin video, och sedan skapade en Flashback-tråd som hette "Rask och Therese från Trosa börjar spela in porr", där man lade upp länken. Jag fick den i PM innan den tråden dök upp, och då hade videon ett par hundra visningar.

Det är så fruktansvärt ohederligt av dig att lägga ditt eget fuck-up och exponering av din fru på någon annan. Varför i helvete sprider man EN TILL video till snubben som man påstår sprider runt ens knullfilmer på internet? Du kommer ha det väldigt svårt att kunna peka på något brottsligt från Chrippa i det läget. Ens om det var han som spred länken vidare. Väljer du som syns i videon att ge över den till någon annan självmant, då har du faktiskt sett till att den sprids själv. Fyfan vad dum i huvudet du är.

EDIT

Förstå hur manipulativ Bajshögen är. Som vet om att tråden om hans porrfilmer fanns på Flashback. Han har nu lyckats få den tråden raderad. Sedan går han ut i en video efter tråden blivit raderad, och säger "Hur kan du förklara att videon har 18 000 visningar?", när det är han själv som rapporterat tråden. När han ser att den är borta går han ut i en video och anklagar Chrippa för att ha stått för den spridningen. Han gör verkligen skäl för sitt namn, Förtalsbaronen. I det här läget behöver man inte ens göra en försvarlighetsbedömning. Uppgiften är överhuvudtaget inte sann, då kan det aldrig vara försvarligt att gå ut med den. Se nu till att få Bajshögen bakom galler, Chrippa!

Jepp, börjar bli redigt trött på baronens tur i allt också, allt lyckas vända tills hans fördel med hjälp av Anjo. Det är helt sjuk att ingen har satt honom på plats än. Så fort det kommer någon som inte han och hans gäng kan mobba till att sluta göra videos om honom kommer han få panik.

Det finns så sjukt mycket bara de senaste månaderna att sätta dit han ordentligt med, och om man adderar gamla saker han gjort och klipp som finns kommer iallafall halva hans följarskara börja att ifrågasätta hans beteende och vem han egentligen är.

Chrippa verkar kunna ta pressen av allt hat, men dessvärre har han ett liv och verkar inte bry sig speciellt mycket. Bara lögnen om att han pratat om Baronen, hans fru, hans barn, och hela hans släkt i flera år skulle få många följare att undra.

Rask och Anjo sitter verkligen 24/7 och kollar på allt Chrippa gör för att de inte har något bättre för sig, och därför är de mer pålästa.

Cluee har också chansen att sätta dit honom ordentligt med alla lögner och falska bevis hade på att han varit i kontakt med Olofs pappa, men han verkar inte kunna ta pressen av hatet, men om han ger sig in i bråket smutsar han väl ner sin karriär också, vilket därför är förståeligt.

Jag skulle vilja påstå att om man har stake att läsa på och se sig på baronen sakligt och för att citera uslingen själv "bryta ner saker till molekyler" skulle man kunna tjäna mycket pengar på att långvarigt drama.
Citera
2024-08-05, 02:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Jepp, börjar bli redigt trött på baronens tur i allt också, allt lyckas vända tills hans fördel med hjälp av Anjo. Det är helt sjuk att ingen har satt honom på plats än. Så fort det kommer någon som inte han och hans gäng kan mobba till att sluta göra videos om honom kommer han få panik.

Det finns så sjukt mycket bara de senaste månaderna att sätta dit han ordentligt med, och om man adderar gamla saker han gjort och klipp som finns kommer iallafall halva hans följarskara börja att ifrågasätta hans beteende och vem han egentligen är.

Chrippa verkar kunna ta pressen av allt hat, men dessvärre har han ett liv och verkar inte bry sig speciellt mycket. Bara lögnen om att han pratat om Baronen, hans fru, hans barn, och hela hans släkt i flera år skulle få många följare att undra.

Rask och Anjo sitter verkligen 24/7 och kollar på allt Chrippa gör för att de inte har något bättre för sig, och därför är de mer pålästa.

Cluee har också chansen att sätta dit honom ordentligt med alla lögner och falska bevis hade på att han varit i kontakt med Olofs pappa, men han verkar inte kunna ta pressen av hatet, men om han ger sig in i bråket smutsar han väl ner sin karriär också, vilket därför är förståeligt.

Jag skulle vilja påstå att om man har stake att läsa på och se sig på baronen sakligt och för att citera uslingen själv "bryta ner saker till molekyler" skulle man kunna tjäna mycket pengar på att långvarigt drama.
Sista jag hörde var att Cluee anmält Anjo & Rask, sen vet vi sedan tidigare att även E.B anmält chipstutten 2 ggr, ena är nedlagd men utredning är fortfarande aktiv i den andra.

En anmälan från Chrippa eller något av dom hundratals andra brottsoffrena i denna röra skulle kunna vara starten på ett ganska stort åtal.

Jag anmälde även Rasks senaste videor för brott, nu måste vi jobba på flera fronter, Chrippish behöver våran backup nu, tillsammans kommer vi att avsluta Bajsbaronen och göra honom till ett pinsamt minne blott bara.
Citera
2024-08-05, 06:36
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Noll anställda och noll uppdrag ... men annars har du rätt

Då var ju företaget framgångsrikt för honom. Han slapp jobba.
Citera
2024-08-05, 07:37
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Var väl därför han slutade med superchatt och drog det direkt in till kontot istället, skatten var alldeles för hög.

Nu gäller det att smida medans järnet är varmt och lägga undan pengar till skadestånden.

Snart är han paria igen.

Tror inte det.
Det är pundaren i Norrköping som kommer att förlora på det här.
Rask får sympatier av vanligt folk nu!
Sedan kan ju du och Fylletanten från Trosa sitta och hävda motsatsen här på Flashback.
Citera
2024-08-05, 08:50
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Sista jag hörde var att Cluee anmält Anjo & Rask, sen vet vi sedan tidigare att även E.B anmält chipstutten 2 ggr, ena är nedlagd men utredning är fortfarande aktiv i den andra.

En anmälan från Chrippa eller något av dom hundratals andra brottsoffrena i denna röra skulle kunna vara starten på ett ganska stort åtal.

Jag anmälde även Rasks senaste videor för brott, nu måste vi jobba på flera fronter, Chrippish behöver våran backup nu, tillsammans kommer vi att avsluta Bajsbaronen och göra honom till ett pinsamt minne blott bara.

Vem fan vill ge C backup 🤣🤣🤣
Citera
2024-08-05, 09:08
Medlem
Crabby88s avatar
Detta med rask med liten task och inte äta med sin familj…. Precis det jag påpekade när han satt var på gröna Lund.
Det är ett vanligt beteende bland dessa som styr och ställer i familjen.
Vad är skillnaden på snabbmats burgare och burgaren ihop Leo? Där är ingen skillnad. Det är bara ännu ett sätt för han att förklara för sin familj att han är bättre än dom och dom ska vara tacksamma att hans ens sätter sig med dom.

Osmakligt att han filmar sin fula frus röv och på påpekar hur sexig hon är.

Denna sommar har han förstört för barnen extra mycket.
Inga cyklar. 2 dagar dom gjort något utanför skolådan. Båda gånger klagar deras extremt fula pappa. Med sin hatt och designbrillor….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in