Citat:
Ursprungligen postat av
Redax
Jag förstår hur du känner det, men lagen är, och ska aldrig vara, underordnad någonting. Anarki och revolution hoppas jag ingen med berått mod vill ha. Jag vill definitivt inte ha det. Vi ska inte glömma bort att domstolen faktiskt lagför och dömer våldtäktspersonerna. Det är då en fungerande institution.
Nu är det ju så att lagen har varit extremt dålig på att lagföra pedofilerna. Dom har i många år fritt kunnat härja i fittan på engelska tjejer så små som 11 år. Tjejerna har skickats runt i muslimska grupper som små trasor och fått sina liv förstörda.
Allt detta har höga polischefer och dess underordnade vetat om. Höga politiker osv har känt till det. Vissa har deltagit i det genom att gosa med småtjejer som bonus. Ingen har under många år stoppad det och alla säger nu att det är bara för att det är muslimer som gjort det som ingen sagt något för att stoppa det.
Jag skulle säga att det absolut inte är en fungerande institution.
Sen finns det massor med fall med gruppvåldtagna engelska tjejer som inte får rätt. Det finns alla tänkbara bevis och vittnen. Se bara på fallet med Chelsey, (justice for chelsey). Där manipulerade polis och domstol med hela ärendet såpass att alla muslimska våldtäktsmän gick helt fria. Muslimerna hade till och med jagat henne naken på gatan, vittnen fanns. Men vittnesmålen begravdes och fick inte användas osv.
Precis nyligen så har Tommy Robinson grävt om ett fall där några engelska pojkar blivit ihjälkörda. Många misstänker att det kan vara ett muslimskt dåd. Men ingen får gräva i det och vänstermedia lägger locket på. När familjerna själva försöker gräva i det så möter dom motstånd direkt från poliser. Det är mammor som fått sina barn dödade, kanske mördade och polisen hotar mammorna som försöker få fram sanningen. Allt för att muslimers brott inte skall få synas.
Att man inte får rapportera om rättegångar där muslimer har våldtagit engelska barn gör att jag anser att det inte är en fungerande institution.
Jag vill inte heller ha revolution, men vad gör man om alternativet är värre? Säg mig det.