Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-17, 00:39
Medlem
Det blev tre saker :-)
Citera
2013-01-17, 00:39
Medlem
Grottbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av academi
Är nog inte omöjligt att något händer med den de närmsta dagarna..
Men det stämmer som aftonbladet skriver, att han inte är där nu.
Var svart tidigare ikväll de gångerna vi gick förbi..
Hoppas det snöar inatt så kan man se om någon / några vart förbi där inatt.

Var förbi en sväng nyss, det lyser i tältet men fönsterna på vagnen är helt svarta. Några nya fotspår såg vi inte..
Citera
2013-01-17, 00:40
Medlem
Skulle kunna tänka mig att eftersom han är villkorligt frigiven så är myndigheter medvetna om vart han finns osv.?
Citera
2013-01-17, 00:42
Medlem
Jacorils avatar
http://www.expressen.se/nyheter/flyr...n-av-bobby-10/

Ja, stackars människa. 6 år är ju trots allt en väldigt lång tid, visst har han sonat för vad han gjorde nu?
Citera
2013-01-17, 00:43
Medlem
Fängelset var bara början. Det är nu helvetet börjar!
Citera
2013-01-17, 00:49
Medlem
TommyTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
3- detta med våldtäkten i närheten bör polisen ta itu med på en gång. Topsa omgående !!
Herr Äckel finns redan i DNA-registret.
Citat:
Ursprungligen postat av lirareflashback
Ja, cirka 300 meter från brottsplatsen får nog betraktas som NÄRA.
Han borde redan figurera i den utredningen, just med tanke på att han visat sig våldsam tidigare och just därför att han nyligen frigavs och bor så pass nära.
Mycket intressant.
Nu finns ju herr Äckel i DNA-registret så om han hittar på något dumt och lämnar DNA efter sig så är han körd.
Citera
2013-01-17, 00:58
Medlem
mr.demons avatar
Han måste verkligen vara Sveriges svar på Norges Breivik? Finns det nån person i detta land som är så hatad som han är.

Jag tror den där snuben är skitfarlig. Han drar sig nog inte för nåt om han känner sig trängd, vilket han är. Han har ju absolut noll att förlora. Han kan ju mörda bara för att få komma tillbaks till kåken och känna sig trygg. Den där dåren får ju en att blir mörkrädd, nästan.
Citera
2013-01-17, 01:06
Medlem
TommyTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Han måste verkligen vara Sveriges svar på Norges Breivik? Finns det nån person i detta land som är så hatad som han är.

Jag tror den där snuben är skitfarlig. Han drar sig nog inte för nåt om han känner sig trängd, vilket han är. Han har ju absolut noll att förlora. Han kan ju mörda bara för att få komma tillbaks till kåken och känna sig trygg. Den där dåren får ju en att blir mörkrädd, nästan.
Jag vet att folk tycker att det här äcklet borde avrättas.

Men nu när samhället inte avrättar folk...så är det naturligtvis fel att han friges utan ett jobb/sysselsättning och riktig bostad. Att bo på en campingen och ha systembolaget som enda nöje bådar inte gott för framtiden. Hoppas att det blir någon annan äcklig typ som står ivägen för Eddys vrede då och inte något barn eller vanlig medborgare...
Citera
2013-01-17, 01:15
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyTurbo
Jag vet att folk tycker att det här äcklet borde avrättas.

Men nu när samhället inte avrättar folk...så är det naturligtvis fel att han friges utan ett jobb/sysselsättning och riktig bostad. Att bo på en campingen och ha systembolaget som enda nöje bådar inte gott för framtiden. Hoppas att det blir någon annan äcklig typ som står ivägen för Eddys vrede då och inte något barn eller vanlig medborgare...

Det har nog mer med att gör att han förmodligen upphäver SOC nu, och inget bostadsbolag är allt villiga att hyra ut en lägenhet till honom, och det tror jag har med att göra att han aldrig kommer att få vara ifred. Kan bli jobbigt för boende i samma område osv. Jag bara gissar nu.

Jag skulle i alla fall inte knacka på hans dörr om jag inte var redo att bli mördad, eller för den delenr edo att mörda. Och jag skulle heller inte sitta i en tråd och "hoppas" att alla andra ska göra jobbet åt en. Nåja, vi kan ju glädjas åt att ha super, det är skitkallt ute, kanske han går ut på en promenad och somnar i snön och avlider.
Citera
2013-01-17, 01:31
Medlem
"En campinggäst tycker att det är olämpligt att Eddy Larsson har fått bo så nära barn.
Han har kommit med Systemetpåsar på fredagar och lördagar. Han som har sådana sadistiska tendenser, att han ska kunna sitta och dricka så här nära barn är förjävligt. Frivården gör inte sitt jobb, säger en campinggäst.
Aftonbladet har erbjudit Eddy Larsson en intervju men han har inte hört av sig.
Nina Äikiä, som nu lever under nytt namn, har sedan i somras bott på ett familjehem i södra Sverige."

Får man dricka alkohol när man är villkorligt frigiven? Kan det vara olika från fall till fall?
Citera
2013-01-17, 01:46
Medlem
Heureuxs avatar
Det är helt sjukt att de, framförallt Eddy, kommer ut efter sex år. Pinsamt Sverige. Men det är väl nu förhoppnigsvis Eddy får en golden shower och inte bobby brown!

Hur ska vi göra för att förstöra hans liv totalt?
Citera
2013-01-17, 01:51
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
"En campinggäst tycker att det är olämpligt att Eddy Larsson har fått bo så nära barn.
Han har kommit med Systemetpåsar på fredagar och lördagar. Han som har sådana sadistiska tendenser, att han ska kunna sitta och dricka så här nära barn är förjävligt. Frivården gör inte sitt jobb, säger en campinggäst.
Aftonbladet har erbjudit Eddy Larsson en intervju men han har inte hört av sig.
Nina Äikiä, som nu lever under nytt namn, har sedan i somras bott på ett familjehem i södra Sverige."

Får man dricka alkohol när man är villkorligt frigiven? Kan det vara olika från fall till fall?

Tror inte det finns några restriktioner mot alkohol under villkorlig frigivning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in