2006-02-04, 03:27
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Efter denna utilitaristiska argumentation som inte håller streck kostnadsmässigt? Och har en fråga om invandringen understreckad? Detta är FB. Sluta nu. Är DU på riktigt?

Jag ljög, jag är ingenjör faktiskt. En pragmatisk ingenjör. Och du, jag vet vad FB är.
Citera
2006-02-04, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
Jag ljög, jag är ingenjör faktiskt. En pragmatisk ingenjör. Och du, jag vet vad FB är.

Då kan du säkert bygga nya fina läger också. Case closed.
Citera
2006-02-04, 03:31
McFrosts avatar
Citat:
Då kan du säkert bygga nya fina läger också. Case closed.

Skulle det vara en vinnande avslutning på en diskussion?
"Du är nazist".

Tröttsamt. Du vet nog inte vad FB är.
Citera
2006-02-04, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

tror det hade varit billigare att låt lilla bobby vara.

så enkelt det kan tänkas *kram
Citera
2006-02-04, 03:49
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
så enkelt det kan tänkas *kram

Klart som fan att brott kostar, och att det är totalt förkastligt att på eget bevåg döda en annan mäniska. Du får det ju att verka som det har sagts något annat. Men att inte kunna erkänna att vissa människor kostar är ju bara fegt och verklighetsfrånstötande.

Att tänka enkelt ger sällan hela bilden *kram
Citera
2006-02-04, 08:33
Medlem
Miss_Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Varför åker familjen bort med ett släp (?)
Varför åka bort så inte pojken kan komma till skolan?
Plus tusen frågor till..........

Ang. släpet så skulle vad jag har läst i någon blaska att de skulle upp och hälsa på mormor liksom även städa ur mammans gamla lägenhet så det kan ju vara en förklaring till varför släpet var med.

Men som övriga är jag förvånad att det inte är några bilder på ledsen och bedrövad mamma. Saknar nästan lite reaktioner från föräldrarna att spaningar i Götet lugnat sig hade det varit mitt barn som varit försvunnit hade jag nog levt en och halv j-vel men alla reagerar vi olika vid krissituationer...
Citera
2006-02-04, 09:29
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_T
Men som övriga är jag förvånad att det inte är några bilder på ledsen och bedrövad mamma. Saknar nästan lite reaktioner från föräldrarna att spaningar i Götet lugnat sig hade det varit mitt barn som varit försvunnit hade jag nog levt en och halv j-vel men alla reagerar vi olika vid krissituationer...

Jag har varit med om en sådan sak som kvällstidningarna ville skriva om, jag ville dock ej framträda på bild, då skrevs det nästan inget alls. Journalisterna sade rätt ut: ingen bild, ingen artikel.

Kan det inte bara vara så att föräldrarna helt enkelt vill vara ifred. Dom ser ej att en medverkan i pressen ger dom något mervärde. Polisen sköter ju eftersökandet åt dem.
Citera
2006-02-04, 09:42
Medlem
Pellenezs avatar
En massa trams och personangrepp raderade.

Håller er till ämnet!

/Moderator
Citera
2006-02-04, 10:24
Medlem
Miss_Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Kan det inte bara vara så att föräldrarna helt enkelt vill vara ifred. Dom ser ej att en medverkan i pressen ger dom något mervärde. Polisen sköter ju eftersökandet åt dem.

Mycket möjligt men det känns ändå en aning skumt
Citera
2006-02-04, 12:32
Medlem
Konrad Haifas avatar
OnTopic: Riktigt skumt, ännu skummare är polisens knapphändiga kommentarer. Krimmarna i Göteborg är ju erkänt mycket skickliga, de har säkert föräldrarna som huvudspår. Skall bli intressant, och troligen mycket tragiskt, att se hur detta slutar...

Edit: Tagit bort OT-citat
//Heinze
Citera
2006-02-04, 12:32
Medlem
Citat:
Tack, det var det jag ville veta (och misstänkt hela tiden). Skulle du då också kunna utveckla en förståelse för de som tog honom av daga om de var fattiga, pengarna inte räckte till, att de i ett nyktert ögonblick beslöt sig för eutanasi? Är det okej enligt dig att avrätta psykiskt handikappade negrer i hemmet? Eller bör myndigheter vara inblandade?
1. Nej. Har man tagit djävulen i båten får man ro honom i hamn.
2. Nejdå, det behöver inte alls ske i hemmet utan lika gärna på en institution.
3. Ja, i den mån det behövs hjälp med verktyg och / eller avfallshantering.
Citera
2006-02-04, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schluckebier
1. Nej. Har man tagit djävulen i båten får man ro honom i hamn.
2. Nejdå, det behöver inte alls ske i hemmet utan lika gärna på en institution.
3. Ja, i den mån det behövs hjälp med verktyg och / eller avfallshantering.

Det var inte dig jag frågade, men okej:
Såsom jag förstått ditt resonemang så står yttrande 1 i motsatsförhållande till 2-3. Jag antar följaktligen att du skämtar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in