2020-11-03, 18:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Lite det jag syftade p. Sger ju ingenting isfall. Eller hade den dr anvndaren sagt att Trump skulle vinna p early votes?

Nixen skriker om hur Trump leder med flera procent i form av early voters och folk som planerar att rstam han har gjort det i cirka 1 mnads tid
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Det ser ut som om Demokraterna brjar backa lite p g a rapporterna frn Florida.
Biden campaign manager Jen O'Malley Dillon: "We continue to have multiple pathways to 270 electoral votes" says they can win 270 even without PA and FL
https://twitter.com/CharlotteAlter/s...65756702363648

Det hr r INTE optimism och sjlvskerhet.
Det det r fakta. Trump mste vinna PA eller FL. Biden klarar sig utan bda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Wow! Greta sger nu att hon hoppas Biden vinner. Vem hade anat?

Hon ska bara stta sig i skolbnken lra sig nt, Trump vinner!
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Trump drog upp aktiemarknaden enormt under hans tid. Mer n ngon annan President i historien. Han r riktigt bra p det. S ja, han har rtt. Om Trump sitter kvar s gr brsen upp. Vinner Biden s gr den ner.

Frutom Obama d som hjde den nnu mer. hahah

https://www.macrotrends.net/2614/sp5...-election-date
2020-11-03, 18:15
Medlem
Meck-Vorpommerns avatar
Biden campaign manager Jen O'Malley Dillon: "We continue to have multiple pathways to 270 electoral votes" says they can win 270 even without PA and FL".

https://twitter.com/CharlotteAlter/s...775080448?s=19

Biden ser PA och FL som frlorade? Trump upp mycket i Florida och aktiemarknaden rusar.
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DekadentThaitorsk
Jag tror Trump vinner. Har inte orkat flja valet s noga men vi fr se. Ska bli intressant.
Sittande President brukar bli omvald.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Betfairs odds
Betfairs odds var idag 10:20 a.m. ET baserade p (fr 1 timme och 40 minuter sedan):

Candidate / Percent Chance
Joe Biden / 66,7%
Donald Trump / 33.3%

Ngon som vet hur oddsen sg ut fr Trump / Hillary p valdagen fr fyra r sedan?

https://www.actionnetwork.com/politi...rtsbook-rovell

Tror det var 4.0-10.0 i odds p valdagen fram till att Donald gick om Clinton och det blev knpptyst i varenda svensk tv-studio.

Jag fick 5.5 i odds nr jag la mitt sista spel p Donald ganska sent p kvllen.
Medlem
Det sorgliga r ju att de flesta Svennebananer som hejar p Biden gr det fr att Aftonbladet, SVT och Expressen sagt t dem att gra det.

S sorgligt.

Dessa kan verkligen inte tnka sjlva. Utan fljer bara media-strmmen utan att veta varfr egentligen.
2020-11-03, 18:16
Medlem
arbetets avatar
Har tittat runt p vad svensk television och tidningar har att erbjuda under presidentvalet i USA.

Jag har kommit fram till slutsatsen att det r nog bst att Biden vinner fr fallet kommer att vara brutalt och frn mycket hg hjd fr en frskrcklig massa journalister och andra tyckonomer.

Det r inte ngot provisoriskt COVID19-sjukhus vi behver d utan ett helt mentalsjukhus. Minst! Det r jag helt vertygad om skulle Trump ta hem segern.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Lgg fram bevis p det! Har de senaste 4 ren hrt detta pstende frn i princip alla vnsterblivna mnniskor, men ingen har ngot exempel eller ngot som helst belgg fr det pstendet.

r det drfr han r s populr bland svarta och latinos?

Bara lsa hans twitter de senaste fyra ren. Lol, jag rstar M btw.

Nolla.
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Vad vljer du? Gra det gratis om en mnad i Sverige eller gra det i morgon i USA fr en mille?

Finns mnga vanliga arbetare (typ lrare) i USA som inte har rd med privat sjukvrdsfrskring. Eller har rd med att g till tandlkaren s var varannan person ser fr jvliga ut i kften dr borta.

Om du inbillar dig att Sverige har smre sjukvrdssystem n USA r du antingen totalt efterbliven eller verklighetsfrnvnd.
Trams. I USA har du en sjukvrdsfrskring via jobbet i de flesta fall, och din familj ingr i den. Pga risken fr frskringsbolaget/sjukhuset att bli stmd skulle en potentiell cancerpatient aldrig f vnta en mnad. I USA blir man snarare verbehandlad.
2020-11-03, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meck-Vorpommern
Biden campaign manager Jen O'Malley Dillon: "We continue to have multiple pathways to 270 electoral votes" says they can win 270 even without PA and FL".

https://twitter.com/CharlotteAlter/s...775080448?s=19

Biden ser PA och FL som frlorade? Trump upp mycket i Florida och aktiemarknaden rusar.
Aktiemarknaden ppnade uppt fr att den tror att Biden vinner. Precis som mnga stationer/kllor anger, t.ex. Reuters.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in