Citat:
Ursprungligen postat av
Nyvaaken
Jeg tenker om alt som har lekket ut siste uke,selv om det er detaljer Holden og familien synes er greit kommer ut-og fordi det er til TH sin fordel...s er det vel fortsatt snn,at det er politet som etterforsker som gir tillatelse til hva media kan f av info.? At ikke Holden og de andre advokatene kan bestemme dette p egenhnd?
En annen underlig greie er,alle vi andre kaller saken for et stort mysterium,mystisk,ufattelig,utrolig osv. Men har ikke lest at noen i familien eller TH selv har blitt sitert p noen snne uttrykk? Det hadde vel vrt helt naturlig i denne situasjonen,der en kone og mor bare forduftet i lse lufta? At de ikke har undret seg over manglende fotavtrykk og spor-snn som alle andre synes er merkelig? Bare en tanke flom.
Jeg vet ikke helt. Holden skal fremdeles ha taushetsplikt om de klausulerte dokumentene, s langt jeg vet.
Har lest flesteparten av Dagbladets artikler rundt krypto-sporet, men de oppgir ingen kilder. S det er uklart hvor informasjonen kommer fra. Men politiet har heller ikke kommentert eller bekreftet innholdet. Slik jeg husker det i farten.
N tror jeg det kan se slik ut, p kort sikt, at lekkasjene er til THs fordel. Det kan fort snu seg. Fordi det blir for avslrende.
Som nytt prat om dusr. Et blaff som dr ut.