Citat:
Ursprungligen postat av
Idasma
Det var slik jeg ogs forsto det og skrev tidligere her idag, at han ville ftt sin del via AE og sin del via TH, men da ble det nevnt litt med firma osv. at han tjener mer p arve alt fra TH.
AE kan ogs bruke opp sin del, ogs noen som nevnte veldedighet.
Om barna var besatt p arve mest mulig fortest mulig,s hadde de heller tatt liv av faren sin skulle man tro?
Her er det fryktelige sterke og vonde flelser pga. utilgivelig svik som ligger bak,det er jeg overbevist om -men ogs mulighet til store summer i tillegg.
Hvem utenom familien hadde snt hat til ekteparet? eller kun til TH?
I de fleste partnerdrap,s handler det om noe morderen kjenner sikkert som hugg i bde sjel og hjerte. Normale folk med knust hjerte dreper jo ikke,men mange gjr det-psykopater bl.a. Maktbegjr,hat,hevn og eiertrang er ofte drivkraft.
Kan et mor/snn forhold vre like sterkt,f lignende grusomme konsekvenser om sviket er totalt? Snn at rullgardina gr ned,om snn er psykisk syk -
og har rusproblem og truende gjeld hengende over seg? Kan noe snt utlse drap p egen mor?
Eller kidnappingsplan ,men ikke mord.En plan som ble til i fylla? Planen som gikk s galt?
For planen kunne vrt f forskudd p arv fra mor,etter en skilsmisse-men det var ikke tid vente p.Det f TH til betale lsepenger for moren,var da en desperasjon i plottet.
For i mitt hodet,s er jeg lst til at enten GM eller dennes informant -er nrt familie medlem pga. mengden av interne opplysninger.
S igjen,er det totalt uforstelig at TH utbetaler over 10.mill i fjor-helt uten f tilbake noe for pengene (Livsbevis) ?? At det skjer frst da TH blir mistenkt? At de ikke utlover dusr isteden?
Bruker ikke egen privatetterforsker? Sender mer appeller om f moren hjem ut offentlig?
At TH,rett etter lslatelse lover betale resten av lsepengerkrav ? -uten igjen ha garanti om Livsbevis? At barna ogs synes det er klokest??
Frst i sommer utlover stor dusr,men nevner ikke at de nsker at de skyldige blir tatt? Kun finne moren som er et forstelig nske.Minst en i familien der,vet nok om det er mulig finne henne.
Barnebarna m ha det helt jvlig.
N er jeg egentlig bare lei hele saken,og n m det skje et gjennombrudd som monner snart!