2020-10-19, 09:45
Medlem
Bare jeg som stusser over at S*nnve E**estad legger du link p sin FB side til en dagbladet artikkel som henviser til at den norske befolkningen har tiltro til politiet i denne saken - all den tid ssknene til TH sto samlet?
Citera
2020-10-19, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
"De har tidligere frardet dette, men sprsmlet var p nytt tema i et mte familien hadde med politiet fr jul i fjor."

https://www.dagbladet.no/nyheter/pol...dusor/72044568

Ja, og de har ikke frardet dette frem til det.
Citera
2020-10-19, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Bare jeg som stusser over at S*nnve E**estad legger du link p sin FB side til en dagbladet artikkel som henviser til at den norske befolkningen har tiltro til politiet i denne saken - all den tid ssknene til TH sto samlet?

Hvis jeg skjnner deg skjnner deg riktig, har SE lagt ut en link p Facebook. Jeg har ikke lest hva SE skriver, men forstr det slik at hun linker til en underskelse som viser til publikum har tillit til politiet. Det m da vre mulig mene at TH er uskyldig, og samtidig ha tillit til at politet kan oppklare saken? Er ikke det ganske logisk?
Jeg ser ikke et motsetningsforhold, men jeg tar forbehold om at jeg kan ha misforsttt deg.
Citera
2020-10-19, 10:50
Medlem
Citat:

Kan vre hennes mte og fortelle at hun tror TH str bak.
Citera
2020-10-19, 10:52
Medlem
Citat:
Ja, og de har ikke frardet dette frem til det.

N har du ftt to uavhengige kilder som som tilbakeviser dette. Jeg synes politiets uttalelser er klare og konsise.
Citera
2020-10-19, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Kan vre hennes mte og fortelle at hun tror TH str bak.

Ja, det kan det vre. Og din tolkning kan vre like god som min.
Citera
2020-10-19, 12:08
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Nei, s det samme, et ganske entydig signal ja, men s er jo jeg rammet av tunnelsyn da.
Citera
2020-10-19, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Jeg har ikke sett at Kihle har uttalt at politiet har gjort noe feil i avhene etter at han har ftt innsyn i saken s utsagnet ditt gr i spamboksen.

Dagbladet (Det str inte datum fr inte inloggade, men hnvisar till en nyhetssndning p TV 2 den 1 sept -20):
Etterp har bde Hagen og Stle Kihle, som ble utnevnt som bistandsadvokat for Tom og Anne-Elisabeth Hagens voksne barn, vrt svrt kritiske til politiets etterforskning. Kihle har ved flere anledninger anklaget politiet for ha tunnelsyn, og det har kommet fram at barna har reagert p flere sider ved politiets etterforskning.
Senast redigerad av Moschata 2020-10-19 kl. 13:04.
Citera
2020-10-19, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Nei, s det samme, et ganske entydig signal ja, men s er jo jeg rammet av tunnelsyn da.

Jag har lst lnken och ser att det r en allmn resume' byggd p enkter, kring vad norska folket tror och inte tror om polisen i allmnhet - och om fallet Hagen.
En ganska hg andel har tilltro till polisens arbete i saken men antalet r lgre n de har fr polisens allmnna arbete.
Flertalet har i vilket fall inte alltid rtt.

Kan det vara s att S*nnve E**estad bara ville visa lget? Hon har inte kommenterat.
Inlgget under detta visar hur polisen undersker Hagens hus.
Kan vara s att hon lutar t att TH har skuld men kan lika grna vara s att inlggen stmmer med tiden fr utvecklingen, att hon vill visa typ "Senaste nytt".
AEH finns med i hennes vnlista p Facebook, ven andra medlemmar i slkten Hagen.
Hon pekar egentligen inte direkt mot TH.
Och vad skule hon veta?
Senast redigerad av Moschata 2020-10-19 kl. 13:13.
Citera
2020-10-19, 13:23
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Jag har lst lnken och ser att det r en allmn resume' byggd p enkter, kring vad norska folket tror och inte tror om polisen i allmnhet - och om fallet Hagen.
En ganska hg andel har tilltro till polisens arbete i saken men antalet r lgre n de har fr polisens allmnna arbete.
Flertalet har i vilket fall inte alltid rtt.

Kan det vara s att S*nnve E**estad bara ville visa lget? Hon har inte kommenterat.
Inlgget under detta visar hur polisen undersker Hagens hus.
Kan vara s att hon lutar t att TH har skuld men kan lika grna vara s att inlggen stmmer med tiden fr utvecklingen, att hon vill visa typ "Senaste nytt".
AEH finns med i hennes vnlista p Facebook, ven andra medlemmar i slkten Hagen.
Hon pekar egentligen inte direkt mot TH.
Och vad skule hon veta?
Ja, det er en liten gte det der, men jeg tolker det som et forsiktig signal om at hun ikke er enig med resten av Hagen-klanen som utad ikke tr mene annet enn at han er uskyldig.

Tror ikke det er lett st i mot mektige TH, noe vi ogs aner konturene av her inne, s dette kan vre hennes mte si ifra p.
Citera
2020-10-19, 13:58
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Ok. Jeg forstod det slik at du mente at en svensk borger var interessant i saken.
Da kidnappingsbrevet ble offentliggjort i media, tok jeg kontakt med et familiemedlem. Vedkommende er ansatt ved Akershus universitetsykehus (AHUS). rsaken til at jeg tok kontakt, er at flere svensk-albanere og folk fra ex-Jugoslavia arbeider ved sykehuset og bor p sykehusomrdet.
Jeg leste opp innholdet. Jeg rakk ikke lese mye, fr vedkommende utbrt:
Dette er som hre Nazir, Milan og Slatko!

Ok jag frstr, men personen jag har intresse fr er inte albaner/x-jugoslav.
Citera
2020-10-19, 14:58
Medlem
Citat:
Du er ikke alene. Er det mora til VE som angivelig kan vre innblandet? Ganske store nyheter dette.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in