2020-11-02, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
En ovn til 70.000 som du ikke kan se inn i?
For meg ser den stein gammel ut.

Har sett slike ovner til en halv mill...
Citera
2020-11-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
TH hadde aldri vrt der han er i dag uten AEH, og hun har ogs vrt limet i en familie med flere barn som alle virker ha et godt forhold til begge foreldrene. Og i videoen kan man enkelt se hvor mye hun betd for han.

Mulig, men hun skapte panikk hos en mann som nder og lever for at formuen vokser og ikke tillater at noe eller noen kommer i veien for det.
Citera
2020-11-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
De har nok betalt mer, det er en helt fantastisk ovn som jeg veldig gjerne skulle hatt selv. Varmer opp huset gjr den ogs.
Skjnner, jeg er bare ute etter merke og modell jeg.
Citera
2020-11-02, 11:30
Medlem
Citat:
Skjnner, jeg er bare ute etter merke og modell jeg.

Aga
Citera
2020-11-02, 11:30
Medlem
Apropos mbler og interir:

https://www.youtube.com/watch?v=f3rz2b0xDGs
Citera
2020-11-02, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Har sett slike ovner til en halv mill...
Takk, fant de.
Det var den bermte ovnen Flashback har snakket om i over ett r ja : )
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-11-02 kl. 11:42.
Citera
2020-11-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Nej, du har rtt i det fetade...
Men vi vet att intervjun inte r en spontan eller direktsndning....

Och just drfr att den inte r en spontan direktndning, frstr vi att journalisten ch TH har gtt igenom frgorna tillsammans innan intervjun.
Trots det svarar TH liksom innesluten i temat, polisens stende tema. Inte med distans och riktigt egna ord.
Kortfattat och som om han vore trtt.
Jag kan inte sga att det pverkar min instllning om att han inte r delaktig.
Han varken 1. ville vara (knslomssigt) GM eller 2. skulle ha klarat det (frmga till) med tanke p alla lckage som hade uppsttt. all publicitet som medfljer, oavsett skuldfrgan.
Att leva som vanligt r ju vad han alltid velat.
Citera
2020-11-02, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Dette er tull. AEH jobbet, brukte mye tid p barn og barnebarn, sannsynligvis ikke bare i sitt eget hus. Hun hadde venninner som hun sikkert bde beskte og fikk besk av. I flge bekjente var hun lite opptatt av penger, status og jlerier. Med tanke p dette kallenavnet, ser "Mimmi" er et kallenavn som blir nevnt i media. Kan det vre dette kallenavnet som dattera nevner i brevet som tv2 publiserte? Jeg vet det ble referert til som noe med negativ klang, men det kan jo vre at den "korrekte" TH mente dette ikke hrtes s bra ut i hans rer og at det derfor ble omtalt som negativt.

Dette er jeg helt enig i. Eldre mennesker har ofte veldig respekt for autoriteter. I dette tilfellet politiet. TH har kanskje formanet barna om at "Vi skal mte politiet med respekt og verdighet. Vi sier ikke "Mimmi", vi bruker mamma, eller Lisbeth".
Senast redigerad av Hellsculls 2020-11-02 kl. 11:55.
Citera
2020-11-02, 11:50
Medlem
Citat:
Synes gjerne at det er tull. Men alle kvinner nsker ha det fint rundt seg. Srlig nr du er gift med en milliardr. Hun tilbringer 80 prosent av livet sitt i de omgivelsene. Har aldri mtt en kvinne i hele mitt liv som hadde trivdes der. Mest logiske forklaringen er at hun ikke fikk gehr for pusse opp. Og han satt med pengene.

Hvor mye jobbet hun opp gjennom rene egentlig?

Du driver med en helt hpls generalisering. Flere kvinner enn menn er interessert i interir. Men det gjelder langt fra alle.
Det blir som si at alle elsker kongefamilien. Det stemmer for mange, men langt fra alle.
Er man i utgangspunktet lite opptatt av materielle ting, er det ikke slik at man automatisk ker forbruket, selv om man er blant de rikeste i landet. Ekteparet var ikke opptatt av materielle ting, de behvde ikke kjpe to Teslaer for imponere naboene..
Dette blir for dumt!
Senast redigerad av Hellsculls 2020-11-02 kl. 11:55.
Citera
2020-11-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du driver med en helt hpls generalisering. Flere kvinner enn menn er interessert i interir. Men det gjelder langt fra alle.
Det blir som si at alle elsker kongefamilien. Det stemmer for mange, men langt fra alle.
Er man i utgangspunktet lite opptatt av materielle ting, er det ikke slik at man automatisk ker forbruket, selv om man er blant de rikeste i landet. Ekteparet var ikke opptatt av materielle ting, de behvde ikke kjpe to Teslaer for imponere naboene..
Dette blir for dumt!
Nei, men man bytter ut nedslitte drlister og erstatter sofaer fra 70-tallet i loppemarkedkvalitet. Tesla er litt strmannsargument.

Tror du AEH satte foten ned for de tingene? Det var s klart TH som behandlet henne snn. Hun ville blitt rrt og glad om hun fikk et finere hjem. Nesten alle hjemmevrende i kjtt og blod nsker det.
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-11-02 kl. 12:05.
Citera
2020-11-02, 12:04
Medlem
Citat:
Det stemmer sikkert, men det var generelt trangt der.
Kjkkenet var lite og trangt for eksempel.

Dette var helt vanlig da huset ble bygd. Trenden med strre kjkken kom senere. Kanskje et utslag av at n skulle ogs mennene utfolde seg p kjkkenet.
Citera
2020-11-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Dette var helt vanlig da huset ble bygd. Trenden med strre kjkken kom senere. Kanskje et utslag av at n skulle ogs mennene utfolde seg p kjkkenet.
Jeg vet, de fleste river ned en vegg for pne kjkkenet nr man har to milliarder p konto og kona gr hjemme hele dagen. Men du kommer ikke til gjre det for kona di om du vinner i Lotto 100 ganger ; )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in