2020-11-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Jeg flger deg nok ikke helt p dette med at politiet er kompromittert selv om jeg tror at de gjorde noen feilvurderinger i starten.
Nr det gjelder de voksne barna s har jeg hittil tenkt at de IKKE kan vre involvert, men jeg begynner nesten snu litt. Mten de framstr p virker p meg falskt med det jeg vet om familiens forhistorie.
Jeg tenker ogs p det at EJB stakk av p irrasjonelt vis for halvannet r siden og ikke har satt sine ben p norsk jord etterp. Ikke normalt.
Er han redd for pgripes eller har han skjnt opplegget og stukket av. Enig i at det lukter litt svidd. Prestedatter har motiv hindre oppsplitting av firma siden hun er dypt inne i styreposisjoner. Det samme med ve. M uansett vre nrstende. Han bodde med prestedatter og det er beleilig om hun er involvert. Er litt tvilende til det som skjer etter samtalen med mb. Hvorfor mtte aeh slepes hvis det evt var to avhentere eller en voksen mann. Har ikke helt sluppet ghh ut av tankene etter det styremtet to dager fr. Var det en forsikring mot dna spor. Ghh har dog ikke direkte motiv annet enn penger men mulig eneste utenforstende th evt kan stole p. Ru er siktet og har kriminelt nettverk men th er redd for bli involvert.
Senast redigerad av LH07 2020-11-21 kl. 23:47.
Citera
2020-11-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Det er sikkert mistenkelig for deg at folk er uenig i hypotesen din.. da m de ha en skjult agenda.. Til din opplysning spekulerte jeg mye omkring snnen da jeg startet poste p forumet. Bare lese

Dette maset om TT er nok en form for sensur du og andre driver med nr dere gr tom for argumenter. Det blir like dumt som at jeg skal skrive at du er med i "Team GM" med en skjult agenda for rette all mistanke mot TH.

Det er absolutt en teoretisk mulighet for at en GM lurte AEH med p dette plottet.

Bare lese hva jeg skriver - hvis du ikke tror dette ogs er et kodesprk
Ruser snnen seg er han en ls kanon p dekk.
Citera
2020-11-21, 23:44
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det var en strek i regninga for politiet, de hadde sikkert ikke regna med VG skulle flge opp disse lekkasjene. Jeg mener politiet bevisst lekker til media. Jeg kan ikke pst politiet bevisst juger, men de unngr jo bevisst informere leserne om at det kan finnes forklaringer p det som ved frste yeblikk kan virke veldig mistenkelig. P den mten skaper de et bilde av at TH er skyldig, og media stiller omtrent ikke kritiske sprsml. Og de vet samtidig at det er veldig begrenset hva SH kan uttale seg om.
Dette er jo en gedigen forhndsdmming. Akkurat som i saken med fetteren til Bir*gitte Tengs, og i saken mot Vig*go Kristian*sen.

I denne saken tror jeg rsaken ligger i at saken str veldig svakt, og politiet fler selvsagt et veldig press fra publikum. Da er det lett rre litt rundt i gryta, ved lekke "sensajonelle" opplysninger, som de har ruget p veldig lenge.
Jeg tenker da p saken med vitnene fra denne foreningen. Og saken med disse kortene med hilsener, som fungerte som lynavleder etter fadesen med de slettede anropene. Alt dette dryppes med jevne mellomrom, og formlet er signalisere at det hele tiden dukker opp "nye saker som peker mot TH".

S lenge de kan holde p denne mten, er det jo helt naturlig den jevne leser bli overbevisst om at TH er skyldig. Nr politiet mener det, s tror vel ogs leserne dette. Det er jo frst ved flge med p forskjellige nettforum, at man kan oppdage at det som ser helt opplagt ut, kanskje ikke er s opplagt likevel.
Det var en bruker som kalte meg "politihater". Det stemmer ikke. Jeg er kritisk, men det synes jeg man m vre mot alle autoriteter. Se bare p saken med Estonia, som sank 28.september 1994. Hvis du har sett dokumentarserien, s er det opplagt at myndighetene har holdt befolkningen og de etterlatte for narr.
Politiet gjorde en veldig solid jobb i saken mot E*rik Jense* . Det som var oppsiktsvekkende der, var jo at politiet i Asker og Brum hadde mistanke mot Cap*elen og Jense* i maange r, mens politiet Oslo fremstod som uvitende om dette omtrent like lenge

Alla sidor i detta fall lcker, ondigt mycket ocks, du kan se att hr, inte mycket att diskutera om det inte finns ngra lckor...
Men vem lcker vilken information, det r stor frvirring runt ...
men om man tittar p mycket gamla fall ser man ngot som idag skulle verraska mnga, nr det finns tv stt som en tidning fick information, antingen frn grannarna och andra kretsar eller frn polisen...
s r det inte lngre, i det hr fallet beskylls polisen fr att ha lckt mycket mer n vad de gr,
det frstr otroligt mycket...
Citera
2020-11-21, 23:45
Moderator
OYs avatar
P frekommen anledning:

Viktigt att veta innan ditt konto aktiveras, citat;

"Inlgg och signaturer som inte r p svenska, danska, norska eller engelska kan komma att raderas utan frvarning."

Ovanstende sprk r tilltna, nskeml och diskussion om vilket sprk anvndarna skriver p tas via pm, inte i trden.

/Mod
Senast redigerad av OY 2020-11-22 kl. 00:40.
Citera
2020-11-21, 23:48
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Er han redd for pgries eller har han skjnt opplegget og stukket av. Enig i at det lukter litt svidd. Prestedatter har motiv hindre oppsplitting av firma siden hun er dypt inne i styreposisjoner. Det samme med ve. M uansett vre nrstende. Er litt tvilende til det som skjer etter samtalen med mb. Hvorfor mtte aeh slepes hvis det evt var to avhentere eller en voksen mann. Har ikke helt sluppet ghh ut av tankene etter det styremtet to dager fr. Var det en forsikring mot dna spor. Ghh har dog ikke direkte motiv annet enn penger men mulig eneste utenforstende th evt kan stole p. Ru er siktet og har kriminelt nettverk men th er redd for bli involvert.
Uthevet: Et godt poeng og jeg tror svaret er at det var en kvinne som fikk jobben med rydde og stage stedet, dytte liket av AE ned trappa og vaske blod bl.a.

Slet tror jeg kom som en overraskelse, ellers ville btte og kluter vrt medbrakt, i stedet mtte btta med kluter fjernes fra S4.
Citera
2020-11-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Dette med "nullet" er en trdsannhet. Kallenavnet var sladdet, s for den del kan det like godt ha sttt "svima", et kallenavn nordmenn kan bruke p en litt glemsk og distre person. Det behver absolutt ikke ligge noe ondsinnet bak det. Men for enkelte er det selvsagt beleielig bruke "nullet", som oppfattes mye mer nedsettende.
Det er ingen i trden som kan dokumentere at kallenavnet var "nullet".

Kan ikke en trdsannhet basert p rykter vre sann?
Citera
2020-11-21, 23:55
Medlem
Theforeigners avatar
- AEH sendte SMS til datter - hytteturen var avlyst/utsatt og at hun kunne sitte barnevakt

MEN...hur kunde AEH meddela sin dotter att hytteturen var avlyst/utsatt ?

Det var ju meningen att TH skulle ringa AEH kl 10 fr att dom tilsammans kunde
avgra om dom skulle ka p hytteturen eller ej.

Men TH har ju sagt att han ringde igen och igen men fick aldrig tag p AEH.

S... vad fick AEH till att, p egen hand, besluta att TH och hon INTE skulle ka p hyttetur???
Citera
2020-11-21, 23:57
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Kan ikke en trdsannhet basert p rykter vre sann?

det r frmodligen nstan hlften av problemet med en trd sanning, det kan vara sant eller inte sant vem vet...
Citera
2020-11-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det r frmodligen nstan hlften av problemet med en trd sanning, det kan vara sant eller inte sant vem vet...

Nettopp, men en del av poenget med FB er at man kan poste rykter og udokumenterte opplysninger.
Citera
2020-11-22, 00:01
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
- AEH sendte SMS til datter - hytteturen var avlyst/utsatt og at hun kunne sitte barnevakt

S... vad fick AEH till att, p egen hand, besluta att TH och hon INTE skulle ka p hyttetur???
SMS 0910 ble sendt fra telefonen til AE, og den ble etter hva jeg tror brukt av andre til ringe og sende sms etter 0856.
Citera
2020-11-22, 00:03
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

s att det skulle vara uppenbart att TH inte visste ngonting om vad som hnde efter att han kte till jobbet ...
drfr ringde TH 1 timme efter att han gick till jobbet ocks, han visste inte att AEH ndrade sig om resan, s han kunde inte ha pratat med AEH efter att hon ndrade sig om resan...
ett slags alibi som alla borde tro p...
Citera
2020-11-22, 00:08
Medlem
Citat:

Hun m ha ftt den infoen av TH fr han dro p jobb, eller av en av de andre hun snakket med p morgenen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in