Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-21, 18:58
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Jeg tolket opplysningene som har kommet fram at TH flte seg overvket fr AE forsvant og at gevret ble beslaglagt mens TH bodde p hotell.
Deg om det
Jeg leser hva som str i media
Citera
2020-12-21, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Nei, hvorfor skulle jeg tvile p dette? Det var AmundRa, som rpet dette, og senest i helga omtalte en annen bruker foreninga som AA. Det var for vrig sistnevnte bruker som ogs omtalte din forsnakkelse, hvor du hevdet at datteren hadde alibi, du pstod at datteren hadde vrt hjemme hele dagen. Dette var penbart informasjon som ikke skulle deles i gruppa. Det som er hyklersk, er rabiate angrep p brukere som har spekulert i et mulig rusmisbruk hos AEH. Og s viser det seg seg at nettopp dette rusmisbruket har vrt kjent, og har blitt diskutert i en krets av brukerne. Man har kjempet med nebb og klr for bevare denne informasjonen internt i denne kretsen. Hemmelighetskremmeriet har sltt tilbake p hyklerne. Det er unntaksvis jeg svarer deg. I stedet for angripe andre, br du feie for egen dr.
Denne gangen rakk du ikke en gang skrive to hele linjer, fr du kom med udokumenterte pstander.

Mange ord, men det jeg snakker om er hvorfor du velger ut hva som er sant av det som du selv kaller for trdsannhet, som ikke har blitt bekreftet av noen avis. Hvorfor stemmer det at datteren var hjemme? Hvorfor stemmer det ikke at Anne mtte betale strm? Dette er jo begge opplysninger som kommer fra meg, og kun meg. Hvorfor stemmer det at Anne var alkoholiker og medlem i AA? Hvorfor stemmer det at svogeren er kryptoekspert? Hvorfor stemmer det ikke at TH har lpt etter noen med kniv? Hvorfor stemmer det ikke at TH har truet en person p livet i 1994? Det er jo tydelig at ting som taler negativt om TH, det stempler du som nabosladder og kjerringslarv, mens det som kan tale til fordel for TH , det er plutselig sant.
Jeg skreiv nettopp at THs Husquarna pistol er av modell M40. Stemmer det? Det str jo ingen steder i media det, s hva tenker du om det?
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-12-21 kl. 19:04.
Citera
2020-12-21, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Deg om det

Det str forskjellig i forskjellige media.
Citera
2020-12-21, 19:01
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Har du tittat p de hr videorna. De handlar om den rde BMW:n i s.

Lnk

https://www.tv2.no/a/11499053/

https://www.tv2.no/a/11513128/
Kvinnorna har ju helt klart bevittnat nnting. Snt hr ska polisen g till botten med eftersom hndelsen sammanfaller tidsmssigt med AEH's frsvinnande. Det gr inte att med logiskt tnkande utesluta vittnesuppgifterna med att det inte kan handla om AEH, att sannolikheten skulle vara lg. Vittnesuppgifterna r s anmrkningsvrda att de ska utredas. Just den hr bilen borde man enkelt kunna spra ocks.

Nu tror inte jag heller att det r AEH dr i bakstet. Men det r skit samma vad jag eller polisen tror. Det ska utredas nd. I utredningar som krt fast eller som saboterats av dliga utredare, brukar lsningen oftast finnas i insamlat material som man skitit i att g till botten med.
Citera
2020-12-21, 19:07
Medlem
Citat:
BB, gift med hele norges operasangerinne.

Hvor er de bosatt?
Citera
2020-12-21, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Hvor er de bosatt?

Drbak var det vel, har vel egen btbrygge og greier hvis jeg ikke husker feil.
Citera
2020-12-21, 19:12
Medlem
Citat:
Deg om det

Har aldri lest om GG i media?
Citera
2020-12-21, 19:13
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:

Tydet p at TH var bekymret i tiden etter forsvinningen
Du er p brtur. Vpenet var utvilsomt en del av villedningen for underbygge virkelig kidnapping og at TH ble spanet p. som beskrevet i trusselbrevet. Det ble plassert bak senga etter at AE ble drept, for at det raskt skulle bli funnet av politiet. Alt er nye planlagt.

Dagbladet:
Sndag melder NRK at politiet har tatt ut en ny siktelse mot Tom Hagen i forbindelse med ransaking i Sloraveien 4 i november 2018.

https://www.dagbladet.no/nyheter/ny-...hagen/73205823
Citera
2020-12-21, 19:14
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Det str forskjellig i forskjellige media.
Les media

1. TH hadde interesse for vpen siden han var tenring, og vpnene skal ha hatt antikvarisk verdi for ham. 70-ringen har ogs lenge vrt med i en skyteklubb. Det skal vre rsaken til at han hadde patroner til en av pistolene og hagla."

2. NRK skriver videre Hagen i kjlvannet av forsvinningen til Anne-Elisabeth Hagen har hatt en skarpladd hagle ved siden av sengen sin"

Jeg mener dette tyder p at TH var oppriktig bekymret i tiden etter forsvinningen.

Hvis man ser p informasjon fra media som et puslespill
=
Brikkene passer inn i en hypotese der TH = uskyldig
Citera
2020-12-21, 19:15
Medlem
Citat:
Les media

1. TH hadde interesse for vpen siden han var tenring, og vpnene skal ha hatt antikvarisk verdi for ham. 70-ringen har ogs lenge vrt med i en skyteklubb. Det skal vre rsaken til at han hadde patroner til en av pistolene og hagla."

2. NRK skriver videre Hagen i kjlvannet av forsvinningen til Anne-Elisabeth Hagen har hatt en skarpladd hagle ved siden av sengen sin"

Jeg mener dette tyder p at TH var oppriktig bekymret i tiden etter forsvinningen.

Hvis man ser p informasjon fra media som et puslespill
=
Brikkene passer inn i en hypotese der TH = uskyldig

TH fikk ikke bo i huset fr politiet var ferdige med ransakelsen s det du mener stemmer ikke.
Citera
2020-12-21, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Nei, hvorfor skulle jeg tvile p dette? Det var AmundRa, som rpet dette, og senest i helga omtalte en annen bruker foreninga som AA. Det var for vrig sistnevnte bruker som ogs omtalte din forsnakkelse, hvor du hevdet at datteren hadde alibi, du pstod at datteren hadde vrt hjemme hele dagen. Dette var penbart informasjon som ikke skulle deles i gruppa. Det som er hyklersk, er rabiate angrep p brukere som har spekulert i et mulig rusmisbruk hos AEH. Og s viser det seg seg at nettopp dette rusmisbruket har vrt kjent, og har blitt diskutert i en krets av brukerne. Man har kjempet med nebb og klr for bevare denne informasjonen internt i denne kretsen. Hemmelighetskremmeriet har sltt tilbake p hyklerne. Det er unntaksvis jeg svarer deg. I stedet for angripe andre, br du feie for egen dr.
Denne gangen rakk du ikke en gang skrive to hele linjer, fr du kom med udokumenterte pstander.
Ta deg en bolle. Har kanskje vrt en el to som visste hvilken forening hun var i. Jeg visste ikke. Du skyter med kanon p smspurv. Du maler fanden p veggen og er helt rabiat.
S da er vel ekteskapskontrakten og all fornedrelsen helt ok da, hun fortjente vel ikke bedre, det undermennesket.
Tror du overmennesket TH ville hatt selvinnsikt nok til bli med i en forening der man prver forbedre seg selv?
Citera
2020-12-21, 19:17
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
TH fikk ikke bo i huset fr politiet var ferdige med ransakelsen s det du mener stemmer ikke.
Nettet snrer seg sammen, katta klorer febrilsk n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in