Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Hvem i sfall? TEH? Hele saken fr jo nesten et litt snn Orderud-aktig preg med alle disse lse trdene.
Det blir jo bare spekulasjoner, men mtp TEHs fortid, rusproblematikk og pengeproblemer kombinert med at han passet valpen og derfor var i SV kvelden fr, scenarioet p badet, at han ikke husker samtalen med mora og at TH ikke oppdaget AEs telefon fr etter snnen hadde kommet s synes jeg det ser skummelt ut for han.
Jeg har ogs hrt lse rykter om at han skal ha innrmmet noe til utenforstende i ruset tilstand, men dette kan jeg p ingen mte bekrefte.
Noe kan ha skjedd mellom snn og mor etter at TH dro p jobb, TH kan ha vrt helt uvitende men ftt gradvis innsyn etterhvert, og str da overfor et umulig valg nr det kommer til lyve eller sende sin egen snn i fengsel - for lang tid.
Uansett, utrolig trist og tragisk. TH ser bunnlst ulykkelig ut og hele familien er sikkert knust. Jeg skulle nske noen her inne var litt mer forsiktige med de verste personkarakteristikkene, for det er jo utrolig knusende hvis det skulle vre feil. Jeg mener det er forskjell p spekulere i saken og karakterisere noen som en iskald morder/psykopat/narsissist/konemishandler. Jeg er klar over at jeg selv ogs spekulerer, men jeg sier ikke noe om bakgrunnen for disse handlingene, og tror at man helt fint kan vre et verdifullt, oppegende og bra menneske selv om man har drept noen (men det sprs jo litt hvordan s klart). Ulykker skjer. Raseri skjer. Folk mister hodet og gjr de merkeligste ting.
Jeg har ftt en advarsel siden jeg navnga en bruker her inne som har vrt ivrig p personkarakteristikkene, s mulig at jeg blir utestengt. I s fall: peace out, vr snille(re) med hverandre. Det har vrt mye her som har vrt spennende og interessant!