Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Samtaleemner er ikke tema. Jeg lurer p om hvordan Ittno vet at TH ikke ringte til fasttelefonen?
"En av mange detaljer er at han var s bekymret at han ikke ringte hjem til husets fasttelefon."
Jeg kan ikke se at dette fremgr av tidslinjen. Jeg tror heller ikke at dette er omtalt i trden? Venter spent p nye opplysninger.
Anne-Elisabeth Hagen hadde 21 anrop ut og inn av telefonen dagen hun forsvant. Ektemannen Tom Hagen stod for tte innkommende anrop, men fikk aldri svar. Foto: Privat, brukes med tillatelse. Montasje, Nettavisen.
- Aktivitet p fornrmedes
mobiltelefon er interessant for politiet, sier ptaleansvarlig Haris Hrenovica til Nettavisen.
- Aktivitet p fornrmedes
mobiltelefon er interessant for politiet, og kan bidra til kaste lys over hva som har skjedd, sier politiadvokat Haris Hrenovica til Nettavisen.
Ulike kilder forteller til Nettavisen at Anne-Elisabeth alltid besvarte anrop, eller ringte raskt opp igjen dersom hun av en eller annen grunn ikke fikk svart.
I avhr har Tom Hagen forklart at han var bekymret for sin kone da han ikke fikk svar. Politiet, som mistenker Hagen for drapet av konen, stusser over realiteten i dette. Enkelte etterforskere skal internt ha tatt opp at dette skal vre en del av det de mener er en tydelig planlagt villedning.
https://www.nettavisen.no/nyheter/to...-95-3423974009