2019-03-16, 10:37
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Du läste inte mitt meddelande längre upp va? Jag diskuterar inte med efterblivna.
Oj, jag visste inte att du var så viktig att man måste läsa alla dina poster.
2019-03-16, 10:37
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Kommer Greta lobba för mer kärnkraftverk? För det kommer vi behöva om vi ska ha elbilar. Elpriserna håller redan på att stiga i taket.

Eller är det så att hon precis som alla andra globalister skiter i vanligt folk?
2019-03-16, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Ar hon verkligen 16? hon ser ju ut som en retarded 10 aring..

Det är synd om flickan som används av ockupationsmakten som sin nyttiga idiot och marionett. Hon ser onkeligen lite märklig ut. Down syndrom? Ju klenare begåvning och allmän idiot, desto enklare att använda som spelbrickor.
2019-03-16, 10:50
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Greta skapar ångest och rädsla samt intalar unga att studier är värdelösa då världen inte kommer att finnas när de är vuxna ändå. Hon skadar även den seriösa debatten om klimatet då hennes "rörelse" tar allt fokus från vetenskapliga fakta.
Stämmer alldeles riktigt. Denna rörelse är av samma stycke som Anti-vaccination och flat earthers rörelser som finns i världen. Baslösa känsloargument utan riktig forskning och bara rena råa önsketänke men ingen plan på att bevisa eller plan kring handling utöver att bara samla folk och hålla skyltar.

Det är hemskt att Greta-rörelsen drar ned hela miljövetenskapen i smutset. Man hade lyckats hålla sig till ren rå fakta kring omständigheter av miljön men nu kommer fokuset flyttats mot mer abstrakta känslobaserade argument bara för att man själv tycker på det sättet.

Forskningen kommer med största sannolikhet bli skadad kring sin legitimitet och om klimatet är hotat eftersom fokuset håller på och flyttas mot rena dumheter som människan är så duktigt att hålla på med, se Anti-vaccination movement och flat flat earth movement
Senast redigerad av bergsdal 2019-03-16 kl. 11:06.
2019-03-16, 10:50
Medlem
Karmans avatar
Greta är sorgligt inlurad i klimat-domedagssektens klor. Fullpumpad med kvasivetenskap utnyttytjas hon av skrupelfria vuxna som enkom är ute efter att gynna sina egna karriärer och lönekuvert.
Senast redigerad av Karman 2019-03-16 kl. 10:55.
2019-03-16, 10:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Bara en annan unge som har blivit hjärnskadad av PK-samhället.
2019-03-16, 10:53
Medlem
Bryr mig inte ett skit om naturen, vill gärna se vad jorden kan hota oss människor med. Tror knappast det blir som på filmer med 200 meters tsunami men hoppas kan man.
2019-03-16, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Kommer Greta lobba för mer kärnkraftverk? För det kommer vi behöva om vi ska ha elbilar. Elpriserna håller redan på att stiga i taket.

Eller är det så att hon precis som alla andra globalister skiter i vanligt folk?
Fukushima eller klimatkatastrof. Dåliga alternativ, det vore bra om det inte vore dom enda.
2019-03-16, 11:11
Medlem
Larasofts avatar
En samlad flicka som imponerade på mig i en intervju med svt 15/3. Jag blev förvånad över hennes fokus och sans.
2019-03-16, 11:14
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
En samlad flicka som imponerade på mig i en intervju med svt 15/3. Jag blev förvånad över hennes fokus och sans.
Väldigt samlad! Lite för samlad nästan. En grej jag blir lite fundersam över är hur hon klarar av all sensorisk stimulans utan att bli yr eller nervös, inga fysiologiska symptom så lång ögat kan nå.

Jag funderar nästan om hon blir proppad lite lugnande för det är väldigt intressant hur en aspie kan klara av all stimulans vilket personer som är aspie per tendens ej ska klara av just på grund utav sensorisk hyperkänslighet
Senast redigerad av bergsdal 2019-03-16 kl. 11:18.
2019-03-16, 11:20
Medlem
greta75s avatar
I den här tråden gör liksom alla dårar tom parodi på sig själva.

Det som förvånar mig är att det verkar vara en naturlag som säger att om man är helt blåst i skallen så är man även SD/rasist och man hatar miljön. Man ser ju ALDRIG någon som är SD men som tycker det är bra att folk engagerar sig för miljön.

Varför måste alla rasister ÄVEN vara klimatförnekare?

Svaret är naturligtvis att ni skiter i vilken fråga det handlar om egentligen, bara man får vara lite motvals. Jävla töntar, stå upp för något viktigt själva någon gång istället.
2019-03-16, 11:26
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Väldigt samlad! Lite för samlad nästan. En grej jag blir lite fundersam över är hur hon klarar av all sensorisk stimulans utan att bli yr eller nervös, inga fysiologiska symptom så lång ögat kan nå.

Jag funderar nästan om hon blir proppad lite lugnande för det är väldigt intressant hur en aspie kan klara av all stimulans vilket personer som är aspie per tendens ej ska klara av just på grund utav sensorisk hyperkänslighet

Alla är olika, jag känner flera med asp-diagnosen som är utmärkta informatörer/kursledare/underhållare inom sitt specialområde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in