Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 15:14
  #7477
Medlem
IQ60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nafsetar
Fast det räcker ju med att kunna till att Nilen rinner ut i medelhavet för att kunna det. Eller känna till Rhen. Så ja, idiotfråga.
Ja, det var så jag tänkte men att det ska vara en självklarhet att människor vet håller jag inte med om.
Citera
Igår, 16:36
  #7478
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Nu var det inte Nogger utan Black som skapade en shitstorm.
Men utan Nogger som rimmar, finns det inget krut till att bli upprörd över tilläget black, för black heter ju annars både Tommy Nilsson och Black N Decker & tomterenen Blacken & hårdrocksgruppen bLACKFACE inGVARS
__________________
Senast redigerad av Crapmagic Igår kl. 16:54.
Citera
Igår, 16:45
  #7479
Medlem
IQ60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Men utan Nogger som rimmar på....finns det inget krut till att bli upprörd över tilläget black, för black heter ju annars både Tommy Nilsson och Black N Decker & tomterenen Blacken & hårdrocksgruppen bLACKFACE inGVARS
Jaha? Varför skriver du det till mig? Bättre du framför dina åsikter till de som rasade för ca 20 år sedan
Citera
Igår, 16:47
  #7480
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Jaha? Varför skriver du det till mig? Bättre du framför dina åsikter till de som rasade för ca 20 år sedan
För att det lät som att du inte begrep att Nogger spelar roll för att det ska kunna kopplas ihop med Black kanske
Citera
Igår, 18:22
  #7481
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Nu var det inte Nogger utan Black som skapade en shitstorm.

Hade den hetat nougat black hade ingen reagerat
Citera
Igår, 18:33
  #7482
Medlem
Jerka är så jävla sopig, men vad ska man räkna med från en som tycker vänsterextremisten Riazat är "vettig".. stackars Tom, varför står han inte på sig mer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback