Citat:
Ursprungligen postat av
erimsund
Det blir alltså en finalrepris i kvarten i år, antagligen.
Kul att Jonatan pikade Johar ett par gånger. Det stärker väl testen att det var just Johar som spårade i garderoben, som Jonatan poddberättade om förut (men det är väl bara spekulation, och har inte framkommit nånstans?).
Citat:
Ursprungligen postat av
nugget12345
Jo det har jag hört Fredrik bekräfta när jag satt i publiken för inte så länge sen
Nu har jag sett alla avsnitt av grupp 1 och Jonatan och Hanna har bara gjort garderoben en gång då mot Johar och Annika. Så det är han utom allt rimligt tvivel. Särskilt med tanke på vad du berättat Nugget.
Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Snyggt! Fan, var värre än jag hade föreställt mig. Varför ville han börja slåss pga klaustrofobi?
Himla synd att detta klipptes bort. Låter nästan värre än Janne vs. Bojan.
Laddade upp biten där Unge berättare om händelsen så man slipper leta.
Klippet:
https://streamable.com/jnwhz3
Fan vad snyggt. Tack! Hoppas någon i klipprummet sparat sekvensen så den kan läcka ut någon gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
nickeh84
Jag undrar hur allvarlig den spårningen var. Känns inte som att Johar är så vild av sig. Säkert en liten grej som fått gigantiska proportioner.
Jag tycker att han känns som någon som drivs av självhat och prestationsångest - väldigt viktigt för honom att framstå som smart. Sen blev väl kanske klaustrofobin den utlösande faktorn men att han verkligen skulle kunna TAPPA det har jag inte svårt att tro.
Sen tänker jag att Jonatan gärna kryddar sina historier för att göra dem bättre. Men det har ju definitivt varit en i sammanhanget stor incident.