2023-10-24, 22:25
Medlem
Varför måste Filip snacka så mycket skit med de tävlande? Presentera de tävlande kör störningsljudet och sen kan matchen börja.
Citera
2023-10-24, 23:10
Medlem
Crapmagics avatar
Den aldrig så snygga Lina Thomsgård anser att Appelqvist har en underbar fru haha

Varför skulle vi veta vem som designat Stockholms bibbla?

Hej jag heter Linnea och jag är koppar (grundämnet alltså)
Moscow Mule, varför skulle vi veta var det är?

Vad är Hägendass? (visserligen är det befogat att ställa frågor om sprit enbart under ett AA möte)

Vad är Sofia Wood?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-24 kl. 23:56.
Citera
2023-10-24, 23:13
Medlem
Kvällens avsnitt saknade hörnstenar, tack för det.
Citera
2023-10-24, 23:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Kvällens avsnitt saknade hörnstenar, tack för det.
En av hörnstenarna var att Wikblad inte borde tatt åt sig äran för att ha kunnat var Olsen Brothers autotune slår i taket, och det var inte på det ställe hon brölade på, det var på fly bäby fly vilket jag visste

Vilka var dom andra 3 hörnstenarna?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-25 kl. 00:23.
Citera
2023-10-25, 00:18
Medlem
MagnusBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erimsund
Det blir alltså en finalrepris i kvarten i år, antagligen.
Kul att Jonatan pikade Johar ett par gånger. Det stärker väl testen att det var just Johar som spårade i garderoben, som Jonatan poddberättade om förut (men det är väl bara spekulation, och har inte framkommit nånstans?).

Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Jo det har jag hört Fredrik bekräfta när jag satt i publiken för inte så länge sen

Nu har jag sett alla avsnitt av grupp 1 och Jonatan och Hanna har bara gjort garderoben en gång då mot Johar och Annika. Så det är han utom allt rimligt tvivel. Särskilt med tanke på vad du berättat Nugget.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Snyggt! Fan, var värre än jag hade föreställt mig. Varför ville han börja slåss pga klaustrofobi? Himla synd att detta klipptes bort. Låter nästan värre än Janne vs. Bojan.
Laddade upp biten där Unge berättare om händelsen så man slipper leta.

Klippet:
https://streamable.com/jnwhz3

Fan vad snyggt. Tack! Hoppas någon i klipprummet sparat sekvensen så den kan läcka ut någon gång.

Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Jag undrar hur allvarlig den spårningen var. Känns inte som att Johar är så vild av sig. Säkert en liten grej som fått gigantiska proportioner.

Jag tycker att han känns som någon som drivs av självhat och prestationsångest - väldigt viktigt för honom att framstå som smart. Sen blev väl kanske klaustrofobin den utlösande faktorn men att han verkligen skulle kunna TAPPA det har jag inte svårt att tro.

Sen tänker jag att Jonatan gärna kryddar sina historier för att göra dem bättre. Men det har ju definitivt varit en i sammanhanget stor incident.
Citera
2023-10-25, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad är Hägendass? (visserligen är det befogat att ställa frågor om sprit enbart under ett AA möte

Glass, inte sprit.
Citera
2023-10-25, 01:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Glass, inte sprit.
Tackar, hör absolut inte till allmänbildningen
Citera
2023-10-25, 01:50
Medlem
peterZiipens avatar
På nått sätt sjukt att frågan "Vad heter världens största haj?" först kom i säsong 10 efter sisådär 600 avsnitt och ~25 000 frågor. Antar att naturvetenskap inte direkt är redaktionens favoritämne.
Citera
2023-10-25, 05:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Är det en hörnsten att racka ner på folk!!??
Jag trodde det var frågesporten som va syftet.

Ja men då har du inte förstått formatet fullt ut.
Citera
2023-10-25, 06:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Den aldrig så snygga Lina Thomsgård anser att Appelqvist har en underbar fru haha

Varför skulle vi veta vem som designat Stockholms bibbla?

Hej jag heter Linnea och jag är koppar (grundämnet alltså)
Moscow Mule, varför skulle vi veta var det är?

Vad är Hägendass? (visserligen är det befogat att ställa frågor om sprit enbart under ett AA möte)

Vad är Sofia Wood?

Du är konstig du. Sitter liksom och skryter med din brist på allmänbildning. Alla frågorna du undrar ’varför man ska veta’ kunde ju de tävlande svara på, så det tillhörde iaf deras allmänbildning.
Senast redigerad av Clay Allison 2023-10-25 kl. 06:57.
Citera
2023-10-25, 08:36
Medlem
Citat:
En av hörnstenarna var att Wikblad inte borde tatt åt sig äran för att ha kunnat var Olsen Brothers autotune slår i taket, och det var inte på det ställe hon brölade på, det var på fly bäby fly vilket jag visste

Vilka var dom andra 3 hörnstenarna?

Läs inlägg 6621
Citera
2023-10-25, 11:32
Medlem
Citat:
Finns det ett större rövhål i tv än Filip Hammar???
Han bara måste piska upp dålig stämning från Olof Lundh, inte underhållande för mig iallafall.
T.o.m Fredrik tyckte att det räckte.
Måste hålla med, nästan mobbing på Olof
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in