2023-10-24, 03:45
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Fast nu gällde det året 1985 och således Terminator 1, som väl hade Sverigepremiär då.

Justja, tänkte inte på att temat var 1985.
Citera
2023-10-24, 04:39
Bannlyst
Är det bara jag som märkt att Filip och Fredrik hjälper deltagarna ibland?
Om ett lag ligger under stort lr är riktigt soppiga och svarar lite fundersamt och det är rätt svar..
Så säger Filip lr Fredrik snabbt OK, och hoppar till nästa fråga så dom inte hinner ändra sig.
Citera
2023-10-24, 09:47
Medlem
Finns det ett större rövhål i tv än Filip Hammar???
Han bara måste piska upp dålig stämning från Olof Lundh, inte underhållande för mig iallafall.
T.o.m Fredrik tyckte att det räckte.
Citera
2023-10-24, 13:13
Medlem
Hur har det sluppit igenom så många att de formulerar en fråga ”vilken är den största hajRASEN?” 😂 och när lagen spekulerar så använder även de ”hajraser”

avsnitt 29 med Erik och Lotta vs Ebba och Olof
Citera
2023-10-24, 13:18
Medlem
Filip:

PCOS är en hormonrubbning där man har för mycket testosteron i äggstockarna😂

Snälla nån.
Citera
2023-10-24, 13:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Finns det ett större rövhål i tv än Filip Hammar???
Han bara måste piska upp dålig stämning från Olof Lundh, inte underhållande för mig iallafall.
T.o.m Fredrik tyckte att det räckte.
Eller hur...
>"Olof, idag får du skärpa dig, ingen dålig stämning nu"
> Driver och jävlas med Olof under hela programmets gång
Citera
2023-10-24, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Eller hur...
>"Olof, idag får du skärpa dig, ingen dålig stämning nu"
> Driver och jävlas med Olof under hela programmets gång

Tycker det inte är så farligt. Olof spelar ju med också, han spelar en roll som butter för att göra programmet roligare.

Den enda gången jag känner att det har blivit lite dålig stämning den här säsongen var mellan Filip och Peter Magnusson ett avsnitt där Peter blev märkbart irriterad.
Citera
2023-10-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Tycker det inte är så farligt. Olof spelar ju med också, han spelar en roll som butter för att göra programmet roligare.

Den enda gången jag känner att det har blivit lite dålig stämning den här säsongen var mellan Filip och Peter Magnusson ett avsnitt där Peter blev märkbart irriterad.

Det är oerhört irriterande att Filip hela tiden ska ha nån att hacka på, han vill hela tiden dra fram nackdelar och svagheter hos tävlande, antagligen för att han vet att han själv inte är den vassaste kniven i lådan.
Jo det är farligt att som programledare förminska sina gäster.
Citera
2023-10-24, 20:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Det är oerhört irriterande att Filip hela tiden ska ha nån att hacka på, han vill hela tiden dra fram nackdelar och svagheter hos tävlande, antagligen för att han vet att han själv inte är den vassaste kniven i lådan.
Jo det är farligt att som programledare förminska sina gäster.

Det är ju en av hörnstenarna i programmet. Du kanske ska avstå från att titta om det är så oerhört irriterande?
Citera
2023-10-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är ju en av hörnstenarna i programmet. Du kanske ska avstå från att titta om det är så oerhört irriterande?

Är det en hörnsten att racka ner på folk!!??
Jag trodde det var frågesporten som va syftet.
Citera
2023-10-24, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Filip Hammar hade man kunnat plocka bort ur programmet helt och hållet utan någon som helst negativ effekt på underhållningsvärdet.
Citera
2023-10-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Filip Hammar hade man kunnat plocka bort ur programmet helt och hållet utan någon som helst negativ effekt på underhållningsvärdet.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in