Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Där fick du en del uppslag från föregående talare, tack för ett fortsatt gott samarbete! Den där arbetaren hon gjorde skapade slutresultatet en utseendemässig mongoloid!, så charmigt, antar att vi ska dras med den karlaktären hela säsongen, bring back Gustav Hammarsten är förbannad på

Vad fan! är ramen på en soppa, idioter!

Hur fan kan Olof Lund tro att Kalles fluga är grön, han borde hänga sig i buren

Har Kristersson bruna ögon?
Då förväntar jag mig snart följande fråga där vi förminskar genom att inte säga förnamn
Har Andersson utbuktande hemorojder?

Ny säsong och du skriver fortfarande lika osammanhängande och underligt, underbart!
Citera
2024-02-06, 21:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Ny säsong och du skriver fortfarande lika osammanhängande och underligt, underbart!
Och Fredrik lär skrika underbart! lika sammanhängande som förr, jag ska försöka dra ner på antal inlägg då jag har viktigare saker att göra än att "vela med ett monster" som är Alla mot alla, ambitionen är att rentav hoppa över vissa matcher, Rickard Olsson och Claes Malmberg låter ju mindre roligt, Ulf Skäl hade piggat upp
Citat:
Har Kristersson bruna ögon?
Då förväntar jag mig snart följande fråga där vi förminskar genom att inte säga förnamn
Har Andersson utbuktande hemorojder?
Det skulle bli sammanhängande för dig ifall du vore lika uppmärksam på enskilda fraser som sägs i programmet, för det är dom fraserna jag plockar upp och refererar till, men man missar dom ifall man lider av den direkt dödliga sjukdomen tävlingsinriktad tittare
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-06 kl. 21:44.
Citera
2024-02-06, 21:38
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidlift
Misstänker att "smartare än en arbetarklassare" sketcherna är tänkt som humor men det faller dock helt platt.

Skulle vara bättre att ha en profil som t.ex Bärgar-Berra läsa upp lite frågor.
Tänkte kul inslag kanske nåt i stil med vem hammarsten är arg på. men det här föll totalt tappa mig direkt efter första meningen.
Citera
2024-02-06, 21:53
Medlem
qaaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidlift
Misstänker att "smartare än en arbetarklassare" sketcherna är tänkt som humor men det faller dock helt platt.

Skulle vara bättre att ha en profil som t.ex Bärgar-Berra läsa upp lite frågor.
ja, hon var verkligen humorbefriad och vem var det ens? aldrig sett tjockisen.
Citera
2024-02-06, 22:20
Moderator
Dr Kings avatar
Jag hade aldrig hört talas om ”bögtestet” som förekom på en fråga i programmet. Google hittar dock allt och så även detta. Förklaringen till att ingen i programmet hade hört talas om det heller kan ha att göra med att det är en mycket mera modern företeelse vilket framgår av denna 10 år gamla nyhet.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...till-bogtester
Citera
2024-02-06, 22:21
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Bara jag som inte kunde ha text på kvällens avsnitt? Händer lite då och då med serien. 9/10 finns det text men ibland saknas det.

Tyckte om det nya momentet när de skulle svara varannat lag. Men bara 1p per lag per omgång? Borde varit 2p per omgång. Jag tycker det är lite sorgligt hur bortglömt Sveriges OS-guld i fotboll 1948 har blivit, det var ungefär lika stort eller kanske tom. större än VM på den tiden och bästa spelarna var med. Sverige tog sen brons i VM 2år senare men där fick inte proffsen (Gre-No-Li öste in mål i Milan då och fick inte vara med i VM men de vann alltså OS 2år tidigare) Men ingen sa någon därifrån. Går ju att säga Nordahl tre gånger exempelvis. Sorgligt vad bortglömt det blivit
Citera
2024-02-06, 22:22
Medlem
Inte totalt fel med nya par, men de drar det för långt när de sätter Olof mot Ebba i första avsnittet. Som att de ber om att det ska bli stelt, vad de nu tror sig tjäna på det, stel stämning ger inte fler tittare. Hade varit bättre om de mötts när de gjort kanske fem matcher med sin nya partner och förhoppningsvis skaffat viss kemi. Nu blev det en match där alla deltagare hellre villa byta lag än att vinna.
Citera
2024-02-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag hade aldrig hört talas om ”bögtestet” som förekom på en fråga i programmet. Google hittar dock allt och så även detta. Förklaringen till att ingen i programmet hade hört talas om det heller kan ha att göra med att det är en mycket mera modern företeelse vilket framgår av denna 10 år gamla nyhet.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...till-bogtester

Kan säga att vi körde bögtestet när jag gick i mellan/högstadiet(Småland) och detta var typ 2002.
Citera
2024-02-06, 22:43
Medlem
nickeh84s avatar
De bästa med att Gustaf Hammarsten tävlar är att man slipper hans jävla moment.
Citera
2024-02-06, 22:59
Medlem
FuckSwedens avatar
När ungefär spelades den här säsongen in?
Citera
2024-02-06, 23:07
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
När ungefär spelades den här säsongen in?
De hade inspelningar både i december och januari. Säsongen är dock inte färdiginspelad än. För de som vill vara publik på inspelning finns möjlighet att anmäla sig gratis till 11-13 samt 15-17 februari här:

https://allamotalla.com/publik/
Citera
2024-02-06, 23:17
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
De bästa med att Gustaf Hammarsten tävlar är att man slipper hans jävla moment.
Så är det ja och det sämsta med att han är med och tävlar är att han är med och tävlar. Hans ADHD-persona är verkligen outhärdlig och det är imponerande av Gry att stå ut med att sitta i samma bur som honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in