2024-05-23, 23:20
Medlem
Olof kanske är den som blir mest förbannad när han förlorar men det som är mest missunsam är garanterat Ebba. Vägrar applådera motståndarna och blir irriterad när andra laget svarar rätt. I Under Pressure kunde hon inte ens acceptera att Betner hade 7 rätt, nej det var tydligen 6 rätt enligt Ebba. Det hade hon räknat ut.

Sen såg hon helt galen ut efter segern. Sprang mot pokalen med uppspärrade ögon och lyfte den i skyn som Gollum när han fick härskarringen. Det var hennes seger, ingen annans.
Senast redigerad av Kimma7 2024-05-23 kl. 23:37.
Citera
2024-05-23, 23:20
Medlem
Spännande in i det sista. Rätt lag vann. Men kändes inte som någon topprestation.

Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Olof kanske är den som blir mest förbannad när han förlorar men det som är mest missunsam är garanterat Ebba. Vägra applådera motståndarna och blir irriterad när andra laget svarar rätt. I Under Pressure kunde hon inte ens acceptera att Betner hade 7 rätt, nej det var tydligen 6 rätt enligt Ebba.

Lite två skilda världar i det paret. Erik å andra sidan tycker jag är väldigt mån om andra laget. Lätt för att berömma.
Tyckte jag även märktes lite i firandet. Mer tillbakadragen än Ebba.
Men vissa går ju som in i "zonen" där vinna är allt. Rätt och fel är svårt att säga.

Jennifer kändes lite som att hon bara ville lämna scenen direkt. Besvikelsen verkligen osade från henne.
Senast redigerad av Jasonlives 2024-05-23 kl. 23:26.
Citera
2024-05-23, 23:21
Moderator
Dr Kings avatar
Ebba i trans efter segern. Hon är alltför nervös under finalerna för att kunna vara avspänd. Man gillar dock att hon liksom Jennifer är en tävlingsmänniska som går in för det till max och inte bara ”tycker det är kul att vara med”. Sedan skall hon också ha pluspoäng för fina outfits i slutspelet till skillnad från Erik och Magnus som på sin höjd har tvättat den tisha de har på sig.

Blir intressant att se vad de skall hitta på till nästa säsong. Nu har de ju redan kört ”all stars” och ”all stars swingers” så det skulle vara ett nedköp med ”bara” en ”vanlig” säsong.
Citera
2024-05-23, 23:29
Medlem
zerxezs avatar
Hur fan kan de gissa New York på en sån karta. Alla vet väl hur fan Manhattan och Long Island och den skiten ser ut. Det här är uppenbarligen en östkust-blobba till mega-rutnät-stad med ett antal öar och skär precis utanför i Atlanten, sen när ser new york ut i närheten så? Kastar bort finalen på en lat usel gissning.
Citera
2024-05-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Spännande in i det sista. Rätt lag vann. Men kändes inte som någon topprestation.

Lite två skilda världar i det paret. Erik å andra sidan tycker jag är väldigt mån om andra laget. Lätt för att berömma.
Tyckte jag även märktes lite i firandet. Mer tillbakadragen än Ebba.
Men vissa går ju som in i "zonen" där vinna är allt. Rätt och fel är svårt att säga.

Jennifer kändes lite som att hon bara ville lämna scenen direkt. Besvikelsen verkligen osade från henne.

Erik är kunnigast i hela tävling och även den mest sympatiska. Omöjligt att inte gilla honom. Hoppas han får tävla ihop med sin fru till nästa säsong så att han slipper sitta med den labile Ebba.
Citera
2024-05-23, 23:38
Medlem
Alltså Erik Haag måste vara Sveriges mest allmänbildande person tillsammans med Stefan Holm och Johar.

Synd att Stefan Holm aldrig kommer att ställa upp i Alla mot alla.

https://stoppapressarna.se/svenskt/s...filip-fredrik/
Citera
2024-05-23, 23:41
Medlem
Crapmagics avatar
Okay så man har en fråga om Hitlers otrevliga mailrespons i nutid och i exempelbild Nr 4
ser vi reklam för det nutida fenomenet antifascistisk@aktion.nu dit arga nazister från Dalsland kan maila om dom är missnöjda i Hitlers ställe

Erik Haag svär i kyrkan & föreslår istället att hora enbart är plumpt
och jag har bestämt att det var rätt svar

Filip borde kanske sagt, att plump vad inte det vi tyckte var rätt svar för något kränkande
trots att båda orden började på P, det du tycker är nedsättande tycker någon annan bara är plumpt alltså är båda ordvalen rätt beroende på vem jag är i situationen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-24 kl. 00:39.
Citera
2024-05-23, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Alltså Erik Haag måste vara Sveriges mest allmänbildande person tillsammans med Stefan Holm och Johar.

Synd att Stefan Holm aldrig kommer att ställa upp i Alla mot alla.

https://stoppapressarna.se/svenskt/s...filip-fredrik/

Nja måste nästan vara Von Essen. Utklassade ju Stefan Holm i finalen i Jeopardy. Nästan fusk att med honom eftersom han minns allting har hört och sett.
Citera
2024-05-24, 01:23
Medlem
Kotte456s avatar
Någon som vet när nästa säsong (12?) startar?
Citera
2024-05-24, 01:24
Medlem
Konstigt att dom inte kände igen skådisen från filmen bröderna Karlsson och skurk i flera Johan Falk filmer.
Skönt att inte aset Magnus Betnér vann.
Citera
2024-05-24, 01:28
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotte456
Någon som vet när nästa säsong (12?) startar?

Inspelningarna startar nog i början av september igen. Hoppas kunna gå på någon innan jag tröttnar på hösten och regnet och åker tillbaka till hemmet på andra sidan pölen.
Citera
2024-05-24, 01:34
Medlem
Thunderbolt11s avatar
Vilken spännande final! Magnus och Jennifer gjorde det väldigt bra men Erik och Ebba är väl värdiga vinnare om man ser till prestationen under hela säsongen.

Blir intressant att se hur nästa säsong kommer att se ut! Sedan tycker jag att många här inne är lite väl kritiska och skeptiska mot F&F samt programmet. För mig har Alla mot alla blivit en stående kvällsrutin och man måste imponeras över hur mycket tid, arbete och engagemang F&F samt redaktionen lägger ner på detta!

Riktigt härligt att höra att de fortsätter👌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in