Citat:
Ursprungligen postat av
KSP
Men snälla, hur realistiskt är det att tösen blivit upplöst i syra? Det finns en GM som på 1940-50 talet eller när det begav sig som hade denna fetich och som gjorde det med hela kroppar. Sedan har vi en annan som lekte med detta på 70-talet, en seriemördare. Kanske fanns det en i Japan också på senare tid om jag inte missminner mig. Detta är dock otroligt ovanligt och inget som jag tror har hänt med Wilm@.
Jag måste också erkänna att jag inte trodde på pappans medverkan i det här. VI lär så småningom bli varse hur insyltad han egentligen är.
Ser heller ingen koppling mellan en eventuell energihöjning i fastigheten där pojkvännen bor och mordet på tösen.
Håller med allt du säger, jävla trams om syra. Det har inte hänt.
Tvivlar även på att pappan (eller nån annan) har varit inblandat och då menar jag i mordet och praktiska vad gäller hennes döda kropp
Känns så hemskt att man tror sig veta att hon ligger ensam och död.
Han är misstänkt för grovt skyddande av brottsling. Har aldrig sett att man använder ”grovt” i detta sammanhang. Kan tänka mig att de misstänker (vet) att han vet mer än han har sagt hittills och kanske hjälp till med bil eller bränt upp kläder. Är det pappan som är anhållen, har det bekräftats?
Mgm måste ha råkat försäga sig i sitt sista förhör. Nu hoppas jag att polisen sätter in svinduktiga förhörsledare som får dem att tro att de inte längre kan lita på varandra.