Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-06, 16:02
  #1441
Medlem
jontebulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis156
För er som beställer mycket på amazon kan jag tipsa om https://t.me/InstantSweden som löser återbetalning på hela beställningen till en bråkdel av ordersumman!

Låter som en scam varför ska jag använda telegram för att få pengar tillbaka till amazon ?!?!
Citera
2024-03-07, 01:36
  #1442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Berätta mer, förstår inte vad som menas med ”återbetalning till en bråkdel av ordersumman”.

Du lägger en beställning som vanligt på amazon precis som du normalt skulle göra. Instantswe får amazon att återbetala hela beloppet tillbaka till dig.
Citera
2024-03-07, 01:51
  #1443
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis156
Du lägger en beställning som vanligt på amazon precis som du normalt skulle göra. Instantswe får amazon att återbetala hela beloppet tillbaka till dig.

Varför skulle man vilja göra det? Amazon brukar ju vara generösa vad gäller återbetalning vid reklamationer oavsett. Och om den "tjänst" som du nämner innebär att man får både varan och återbetalning (via någon skumrask-kanal) så lär väl Amazon snart fatta misstankar och stänga av ditt konto.
Citera
2024-03-28, 00:08
  #1444
Medlem
Crapmagics avatar
Varför ska jag måsta skriva ut returblankett och betala porto för något
jag köpt som kostade 16 kronor?

Det fanns ett alternativ från vissa säljare enbart antar jag? där man fick behålla
prylen och ändå få återbetalning
Citera
2024-04-20, 16:41
  #1445
Medlem
WindowsSetups avatar
Någon som lyckats komma i kontakt med amazons kundservice?

När jag försöker chatta får jag att chatten är ur funktion, när jag försöker bli uppringd får jag att uppringningstjänsten är ur funktion och när jag försöker ringa deras nummer som står på sidan säger en röst att telefonnumret inte är i bruk. Har funkat tidigare men inte senaste veckorna.
Citera
2024-04-22, 20:37
  #1446
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WindowsSetup
Någon som lyckats komma i kontakt med amazons kundservice?

När jag försöker chatta får jag att chatten är ur funktion, när jag försöker bli uppringd får jag att uppringningstjänsten är ur funktion och när jag försöker ringa deras nummer som står på sidan säger en röst att telefonnumret inte är i bruk. Har funkat tidigare men inte senaste veckorna.
ok då är det inte bara jag. chatten verkar inte funka på någon av amazons domäner just nu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback