Citat:
Ursprungligen postat av
Rasande-Rose
Tankefelet många gör är att de tror att lejonparten blir rasistiska pga. ondska eller elakhet.
Har i princip aldrig sett någon vara "rasistisk" mot japaner eller thailändare i Sverige, men väl mot de folkgrupper som i princip består genomgående av rent slödder. Skit ska beskrivas som skit.
Vet många adopterade och andra som är halvsvenska som får skit du inte kan föreställa dig.
Dom blir inte knivhuggna kanske, men det är vidrig skit som gjort mig så jävla arg och ledsen, och jag har sett det med egna ögon själv. Jag tror att dessa personer blir en tillgänglig hat-symbol för vita svenska som vill demonstrera sin missnöjdhet med samhällssituationen.
Men framförallt ska vi inte glömm att rasism alltid funnits. Det är bara att det nu normaliserats men ingen svensk är så nära probleminvandrarna så då blir det dessa som åker på det istället. Inget att jämföra med brotten som probleminvandrarna begår, men det är för fan inte det jag säger heller.
Rasism är dock generellt sätt INTE att kalla någon jävla neger, babbe eller pepparkaksgubbe. Det är bara det vänstern säger, för att dom ska kunna fortsätta med sin egen äkta rasism i skymundan.
Hela min poäng är dock att vi nu är i ett akut läge där polariseringen blir total. Prio ETT är helt klart att få ut allt pack omedelbart.