Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-09-20, 21:38
  #25
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatelir266
Med samma logik uppskattar du alltså inte bra hollywood-filmer, eftersom du vet att det är skådespelare som spelar dem för pengar, och eller uppmärksamhet. Whatever..
Bara "dokumentärer" irl med egna ögon för dig med andra ord...
Och inte heller uppskattar du rut- och rot avdrag. Du vill hemskt gärna städa allting själv och dra alla dina avlopp själv...

Eh, hollywoodfilm är underhållning, jag ser inte vare sig sex eller romantisk kärlek som underhållning.
Citera
2020-09-20, 21:55
  #26
Medlem
tatelir266s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Eh, hollywoodfilm är underhållning, jag ser inte vare sig sex eller romantisk kärlek som underhållning.
Allting är en upplevelse, right.. Hur märker du skillnaden.. Säg mellan två rörmokare, där den ene vill och gillar att tjäna pengar. Medan den andre inte vill men rensar ditt avlopp ändå för pengar.
Du anställer inte rörmokaren som är sur eller hemtjänsten som tyckte illa om dig igen, men det är egentligen allt du har att gå på.
Jag undrar hur mycket som funnits kvar för dig att shoppa om du visste vad alla egentligen tycker om det du betalar för. Expediten i kassan nästa gång.. Jag lovar dig, hon tycker bara att du är ett besvär när du kommer. Dessutom får hon inte extra betalt.
Men det går visst bra. Aja..
Citera
2020-09-20, 21:57
  #27
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatelir266
Allting är en upplevelse, right.. Hur märker du skillnaden.. Säg mellan två rörmokare, där den ene vill och gillar att tjäna pengar. Medan den andre inte vill men rensar ditt avlopp ändå för pengar.
Du anställer inte rörmokaren som är sur eller hemtjänsten som tyckte illa om dig igen, men det är egentligen allt du har att gå på.
Jag undrar hur mycket som funnits kvar för dig att shoppa om du visste vad alla egentligen tycker om det du betalar för. Expediten i kassan nästa gång.. Jag lovar dig, hon tycker bara att du är ett besvär när du kommer. Dessutom får hon inte extra betalt.
Men det går visst bra. Aja..

Jag ser inte sex och kärlek som vare sig tjänster eller förbrukningsvaror. Jag har inga problem med att köpa tjänster och förbrukningsvaror.
Citera
2020-09-20, 22:00
  #28
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Jag lever ungefär som nr 1. Det är mitt eget val och det är så jag trivs!
Samtidigt har jag ett par kompisar som jag har en nr 2-relation med men utan pussar!
Citera
2020-09-20, 22:03
  #29
Medlem
tatelir266s avatar
Nej kanske inte men du vet fortfarande inte vad som är genuint. Hur mycket älskar mannen dig för dina bröst, eller för din personlighet eller för din inkomst.
Vilket är det, hur vet du vad och vilken roll spelar det... Om det spelar någon roll, varför isåfall?
Citera
2020-09-20, 22:30
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatelir266
Vad hade du valt:

1. Att en tjej som du utsett kommer till dig när du vill och gör vad du vill sexuellt. När du är klar slutar hon och går direkt. Inga känslor, inget prat och du får aldrig reda på någonting.
Bara när du kan komma får du ringa henne. Då kommer hon direkt.
Pratar du om något annat än det sexuella slutar hon genast och bestraffar dig genom att utebli lång tid. Du får inte träffa någon annan.

2. En flickvän som du utsett som aldrig vill ha sex men som är snäll, passar upp dig, lagar mat, väntar på dig efter jobbet, gosar i sängen, pussar, älskar dig osv. Om du pratar eller gör något sexuellt inför henne slutar hon direkt och bestraffar dig genom att vara ett satkäring. Du får inte träffa någon annan.

Båda alternativen gäller för alltid tills döden skiljer er åt och är ett kontrakt som ska signeras.

3. Inget av det. Hellre fortsatt som nu med framgångar och motgångar, på vinst och förlust. Men heller aldrig fått en andra chans att välja något av ovan.

Hur många % av en perfekt relation med alla ingredienser utgör perfekt sex?

Givetvis en partner med kärlek och omhändertagande från båda hållen. Vi kommer alla åldras och få problem med impotens och bli fula. Hängpattar o hängpung osv. Lusten kommer gå i perioder. Bättre att han nån man kan skratta med o ha det gött i sängkammarn nån gång ibland om så behövs. Kärlek är livsviktigt. Uteblivna orgasmer har jag aldrig varit nedstämd över..
Citera
2020-09-20, 22:36
  #31
Medlem
Rickenbacker69s avatar
#3 har funkat utmärkt för mig genom åren. Har både haft #1 och #2 och njutit av båda tack vare att jag har försökt köra mitt eget race, och inte ansträngt mig så jävla mycket för att träffa kvinnor, utan låtit det hända naturligt. Och kanske framför allt för att jag försökt ta hand om mig själv och odla ett kontaktnät med goda vänner. Med mer eller mindre framgång, förvisso, men ändå.
Citera
2020-09-20, 23:12
  #32
Medlem
tatelir266s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Givetvis en partner med kärlek och omhändertagande från båda hållen. Vi kommer alla åldras och få problem med impotens och bli fula. Hängpattar o hängpung osv. Lusten kommer gå i perioder. Bättre att han nån man kan skratta med o ha det gött i sängkammarn nån gång ibland om så behövs. Kärlek är livsviktigt. Uteblivna orgasmer har jag aldrig varit nedstämd över..
Visst är det viktigt med kärlek, dvs ett perspektiv och någon att minnas livet med. Och sen någon som tar hand om en när den tiden kommer.
Att gå igenom livet ensam har dock både sina fördelar och nackdelar. Ensamhet är både möjligheter och frihet.
Någon som tar hand om en kan fås för pengar, svensk välfärd och hemtjänst. Oavsett hur bra eller dålig den är så är den åtminstone bättre än vad samtliga kungar och presidenter upplevde på 1800-talet och tillbaka.
Ettan kan som sagt också fås för pengar.
Trean är numera ett naturligt tillstånd i Sverige för nästan alla, och kallas ovisshet. Vissa känner visshet men det är bara en känsla, en tro. Tills den dag kommer dom blir varse.
1 och 2 finns i Saudiarabien om man gifter sig.
1, 2 och 3 kan fås för en liten men strid ström pengar och självständig vilja.

Den filosofiska frågan är om kvinnans utseende i alternativ 2 spelar roll, eller om det lika gärna kan vara ett monster, eller tom en man. Kanske tom om det vore fördelaktigt.
Och om något annat än utseendet i alternativ 1 spelar roll, eller om det lika gärna kan vara en perfekt gjord gummirobot.
Hade det gjort något om man först hade behövt öppna hennes rygg och koppla henne i strömuttaget, med en liten tunn fin förlängningssladd över golvet.. Positivt eller negativt att efteråt vika ihop henne i garderoben, jämfört med att låta henne gå och inte veta vart hon tar vägen..
Ang. ettans ålder, jag tror muslimer, afrikanska djungelmän och våra förfäder var ärligare än vad propagandan i Väst kan hantera.
Uteblivna orgasmer...? Hellre en hora i sängen än Mona Lisa på väggen, eller ett besök i Paris på Louvren. London och New York för den delen också. Utkastat. Till vilken nytta att vara där..
Fast det är klart.. Efteråt när man är färdig med roboten eller med 1:an så faller livet ihop som en tom säck, tills nästa gång. Gör det inte det oavsett...?
Man kommer nog till att det enda som spelar roll är vad och hur man känner. Vad som är verkligt eller inte spelar ingen roll, upplevelsen är allt.
__________________
Senast redigerad av tatelir266 2020-09-20 kl. 23:32.
Citera
2020-09-21, 00:00
  #33
Medlem
3. Letar vidare efter någon som kan tillfredsställa båda delarna bra nog.
Citera
2020-09-21, 01:46
  #34
Medlem
IncubusAphrodisiacs avatar
Alternativ 3 är det enda som är intressant.

Några anledningar till varför.
Sex blir värdelöst om man jämnt får det när man vill och hur man vill.
Dessutom det skulle typ vara en kk relation... sunkigt att sova själv jämnt.

Partner nummer 2 är bättre, där är det kärlek med iallafall.
Lär bli drygt att bara få runka dock.
Ingen av dem liknar en riktig relation som är överlägsen just för att den inte är förutsägbar.
Citera
2020-09-21, 07:00
  #35
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Det tycker jag iofs det tenderar att vara ändå. O jag föredrar bara att ha stabilt sällskap under åkturen helt enkelt 😎

Låter som om du precis valde ett liv utan åktur. 😹
Citera
2020-09-21, 14:23
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Ja men att knulla en fitta är nödvändigt för oss livsnjutare. Sitta och runka är inte ett alternativ, bara losers gör så. Jag är van vid att knulla fittor sedan över två decennier och jag tänker att fortsätta på samma spår tills jag dör.

Japp. Det som suger är att det oftast inte går bra att knulla luder utan kondom och det förstör ju rätt mycket av känslan. Är inget större fan av munknull heller annat än att det känns som att man dominerar tjejen och det är fint men fittkänslan klår munkänslan alla dar i veckan, både med och utan kondom.

Så i alternativ 1 misstänker jag att man får skydda sig med kondom vid knullet för man vet som sagt inte om bruden precis kommer från Bengt som gjort thailandsbesök och kontraherat supergonorré eller mustafas hiv-smittade snekuk varit i närheten av hennes fitta. Isåfall runkar jag hellre och väljer alternativ 2.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in