Citat:
Ursprungligen postat av
getbusy
Yes vill man va lean med lite kroppsfett är det det som krävs och därför gör jag som jag gör.
Cardio varje dag 8km gång då antar jag? Börja springa dom istället. Du har alltså gymmat i 13 år men vet inte hur du ska få till en enkel viktnedgång. Du får ångest om du inte äter och kan inte sova på kvällen om du inte äter. Hör du inte varningsklockorna?
Jo jag hör varningsklockorna och det är leptinresistens alla mina symtom passar så bra in där, full pott. Jo jag vet ju hur man går ner gick ju ner 14 kg och jag vet ju också hur man håller den alltså man äter sin kcal balans, problemet är att jag blir hungrig på min kcal balans som är 3000, mina hunger symtom är så passa starka så jag mår jätte dåligt, alla mina grund symtom på min ångest och depression ökar extremt, jag funkar alltså inte i vardagen är helt borta i huvudet.
Ja det är mer en rask promenad på 8 km men jag får väl börja jogga mer då vilket kommer göra att jag bränner mer men då blir jag mer hungrig också tror inte det kommer jämna ut sig.
Som nu tex, vakna 7 i morse vid 8 åt jag 1000 kcal började bli vrål hungrig vid 12.
Men hur är det för dig om du går upp lite i kroppsfett och håller en kcal balans då är du väl mätt och belåten hela dagen?